Στην τάξη επικρατεί ησυχία.
Ο καθηγητής κοιτάζει μια εμένα μια εκείνον. Εγώ κοιτάω το πάτωμα και όλοι η παρέα του διαβόλου κοιτάνε αγριεμενα εμένα επειδή Ειρωνεύτηκα τον φίλο τους.Υπέροχα.
Γιατί δεν το κλείνω και γω; Άμαν πια.
《Ε μάλλον φταίει ότι μπουχτισες άλλο με τις κοροϊδίες τους και τις βλακειες που σου κάνουν. Και προσπαθείς σιγά σιγά να βγεις από το καβούκι σου.》Ναι και σένα χρειαζόμουν τώρα!
-"Θα απαντήσεις;"Ακούγεται τότε η φωνή ΤΟΥ.
-"Εε παιδιά Ηρεμήστε.Τι λόγια είναι αυτά πρώτη μέρα της καινούριας χρονιάς;"Μας μαλώνει ο καθηγητής.
-"Εμείς κύριε η αυτή η ... "πήγε να πει ΕΚΕΊΝΟΣ.
-"Θεοδοσίου αγόρι μου τι λόγια είναι αυτά για την συμμαθήτρια σου;"τον διακόπτει ο καθηγητής.
Σίγουρα θα με έβρισε και μάλιστα με τον χειρότερο τρόπο. Όχι ότι δεν με έχει ξαναβρισει. Με έχει πει κα***λα πο***να και πολλά άλλα. Ποτέ όμως δεν έδινα σημασία.Θεέ μου γιατί τα αντιμετωπίζω όλα αυτά;
Δηλαδή δεν μπορώ να έχω μια κανονική εφηβική ζωή;Νιώθω τα μάτια μου υγρά. Παίρνω την τσάντα μου και τρέχω προς τις τουαλέτες. Στο διαόλο να πάνε όλοι τους.
Κλειδωνομαι σε μια άδεια εφόσον ο χώρος είναι παντού από κορίτσια.
Γιατί;
Νομίζω πως ξέρετε το γιατί.
Εννοείτε βάφονται.Βάζουν 5 κιλά make up 10 στρώσεις μάσκαρα, βάζουν και το eyeliner και άλλα πολλά και έρχονται στο σχολείο μας σαν κλόουν.
-"Πατσαβούρα άνοιξε θέλω να μπω μέσα. Θέλω να κάνω την ανάγκη μου. Εσύ απλά εκεί πέρα κάθεσαι. "Ακούγεται η φωνή της Άννας.
Άννα Παπαϊωάννου,ηλικία 17 χρονών προς 18. Στόχος της; Να μου κάνει κόλαση την ζωή μου μαζί με τις κολλητές της.Ποιες κολλητές δηλαδή που πηγαίνουν με το αγόρι των φίλων τους πίσω από την πλάτη τους. Αυτά εγώ τα λέω φίδια. Καλέ ναι σας λέω. Είχα δει πέρσι την Άννα με τον Αχιλλέα και μετά ο Αχιλλέας με την Δήμητρα. Καημένη Έλλη κέρατα πιο μεγάλα και του αρσενικού ταρανδου.
-"Ρέ χαζή δεν ακούς;" μου φωνάζει.
-"Άνοιξε θα φέρω τον Στέφανο να την ανοίξει. "Λέει και ξεκλειδώνω γρήγορα.
-"Τι έγινε γλαστρακι φοβηθηκαμε τον Στέφανο;" με ρωταει και εγώ απλώς φεύγω.
Τότε ακούγονται τα χαχανητα τους.Που να πάω τώρα δηλαδή; Στην τάξη δεν πάω και ας με ψάχνουν, στις τουαλέτες είναι αυτες. Καλύτερο να πάω στο πίσω μέρος της αυλής. Όμως άμα γίνει κάτι και έρθει ΕΚΕΊΝΟΣ και η παρέα του;
YOU ARE READING
🔥❌Playing with Fire❌🔥
Teen FictionΗ Φαιη δέχεται bullying στο σχολείο της αλλά δεν είναι η μοναδική. Στην ίδια περίπτωση με την Φαιη βρίσκεται και η Αθηνά. Οι δρόμοι τους θα συναντηθούν και μαζί θα γίνουν μια ομάδα και θα υπερασπίζεται η μια την άλλη. Τι γίνεται όμως μετά από μια...