Byłam już ubrana w suknię przygotowaną przez moje pokojówki. Poprosiłam o coś skromnego, ale one oczywiście musiały postawić na swoim.
-Nie chcę smutnych pożegnań, więc po prostu chcę wam podziękować- zwróciłam się do pokojówek- Zrobiłyście dla mnie tak wiele. Nie dość, że pilnowałyście, abym zawsze wyglądała nienagannie to byłyście wspaniałymi towarzyszkami do rozmów. Nigdy was nie zapomnę.
-My panienki również- odparła Valencia
Poczułam, że łzy napływają mi do oczu.
-Mam dość łez jak na jeden dzień- roześmiałam się
-Czy możemy panienkę wyściskać?- zapytała Sara
-Pewnie, chodźcie tu
Już po chwili tuliłyśmy się do siebie.
-Dziękujemy panienko- wyszeptała Ibbie
-Będę za wami bardzo tęsknić.
Kiedy wychodziłam ustawiły się w równym rządku obok drzwi i po raz ostatni dygnęłam.
Postanowiłam, że udam się jeszcze do mojego ulubionego miejsca w pałacu, czyli ogrodu.
Nie wiedzieć, czemu usiadłam na ławce, na której poznałam się z Fede. W głębi duszy liczyłam, że się zjawi.
I zjawił się.
-Ludmi?- podszedł do mnie
-Hej- odpowiedziałam głupio.
-Wyglądasz oszałamiająco.
-Dziękuję- wygładziłam materiał sukni
-Rozmawiałem z ojcem.
-Tak?
-Tak. Był szczęśliwy, że nie zginąłem zeszłej nocy. Wyjaśniłem mu, że całą zasługę zawdzięczam tobie.
-Ale ja nic takiego nie zrobiłam.
-On nie musi o tym wiedzieć- uśmiechnął się lekko- Powiedziałem mu też, że twoje zachowanie się poprawiło. To również nie jest prawdą, ale nie musi wiedzieć. Zawsze możesz nad tym popracować.
-Nie rozumiem...
-Zgodził się, abyś została. Prawdopodobnie odprawi stąd Larę. Jest w żałobie, więc będzie to stosowne.
-Naprawdę?
-Tak, Ludmi. Nadal jesteś kandydatką w Eliminacjach. Mój ojciec pewnie będzie traktował cię oschle, ale mimo wszystko...Jesteś tu. Będzie chciał cię stąd wyrzucić, więc musisz przygotować się na wszystko, ale nie martw się. Pomogę ci.
-Postaram się.
-To nie wszystko... Powinnaś wiedzieć, że od początku podbiłaś moje serce i to nadal się nie zmieniło.
CZYTASZ
Poślubić Księcia | Fedemila
FanfictionNigdy nie chciałam brać udziału w Eliminacjach i nigdy nie marzyłam żeby wyjść za księcia. Jedyne czego pragnęłam to prawdziwej miłości, którą już miałam... *Na podstawie serii SELEKCJA Kiery Cass*