Odpowiedzi na pytania do bohaterów #1

655 30 24
                                    


Pytania do Ludmiły:

Dlaczego nie możesz odrzucić Diego?

Nie mogę zrobić tego tak po prostu. Był moją pierwszą miłością. Byliśmy parą przez dwa lata. Jest dla mnie kimś bardzo ważnym i zawsze będę go nosić w swoim serduszku. Nie wiem jak to określić. Z jednej strony myślę, że dałabym radę żyć bez niego, ale z drugiej tak bardzo go kocham. Czuję, że nadal w jakimś stopniu jestem w nim zakochana.

Kogo ty w końcu wolisz?

Nie potrafię teraz wybrać. Zarówno Diego jak i Federico posiadają wspaniałe cechy. To dwa zupełnie inne charaktery. Zależy mi na Fede, ale czuję się przywiązana do Diega.

Czy czujesz, coś jak całuje cię Federico?

Sama nie wiem jak określić to uczucie. Moje ciało przeszywają wtedy przyjemne dreszcze, a nogi się uginają. To, coś naprawdę wspaniałego! Ah!

Czemu dalej się zastanawiasz pomiędzy Federiciem a Diegiem?

Jak już mówiłam wcześniej, nadal czuję, coś do Diega. Nie chcę wiązać się pochopnie z Fede, aby potem cierpiał. To nie jest łatwe. Federico to książę, więc jeśli się z nim zwiążę to nie będę mogła odejść od tak...

Czy wyobrażasz sobie czasami swoją przyszłość z Federem?

Oczywiście. Myślałam nad tym wiele razy. Są chwilę, w których mogłabym rzucić wszystko i po prostu się zgodzić, ale odpowiedzialność, która miałaby na mnie spoczywać mnie przeraża. Nie jestem pewna czy poradziłabym sobie z tymi wszystkimi królewskimi obowiązkami. Kompletnie się do tego nie nadaję.

Czy wyobrażasz sobie siebie, jako królową?

Ani trochę! W ogóle tego nie widzę! Ja w koronie?

Za którą dziewczyną tęsknisz najbardziej?

Nie mogę wybrać jednej. Najbardziej związana jestem z Naty, a ona na szczęście nadal tutaj jest. Dogadywałam się dobrze z pozostałymi dziewczętami, więc brakuje mi ich wszystkich. Pałac jest teraz taki pusty... Ale chyba jednak najbardziej brakuje mi Sofii i Martiny.

Pytania do Federica:

Co sądzisz o Francesce?

No cóż... Nie lubię wypowiadać się o kandydatkach. Każda jest inna, co czyni je wyjątkowymi. Franceska jest naprawdę piękna, pochodzi z dobrej rodziny. Jestem pewien, że poradziłaby sobie w roli królowej. To prawdziwa dama, ale jej nie kocham. 

Będziesz walczył o miłość Ludmi?

Tak. Nie zamierzam się poddawać. Od pierwszego dnia, kiedy się poznaliśmy postanowiłem sobie, że ją zdobędę. Było w niej, coś takiego przyciągającego... Zależy mi na niej niesamowicie i kocham ją. Nigdy wcześniej nie byłem zakochany. Może postępuję zbyt pochopnie, ale naprawdę byłbym gotów już teraz przerwać Eliminacje i uczynić z Ludmiły moją żonę, ale jeśli ona na razie nie chce to nie będę naciskać. Poczekam.

Dlaczego zostawiłeś Francescę w Eliminacjach?

Jedyną moją decyzją, jaką wniosłem było pozostawienie Ludmi. Pewnie zauważyliście, że nikt tak naprawdę nie liczy się z moim zdaniem. To okropnie denerwujące! Mój ojciec i jego doradcy dokonali takiego, a nie innego wyboru z prostego powodu: te kandydatki mogą dać korzyści państwu.

Nareszcie się ogarnąłeś! Myślisz, że Ludmi to wiesz... ta, z którą chciałbyś spędzić resztę swego życia?

Na dzień dzisiejszy jestem tego pewien. Mój ojciec uznałby mnie za głupca, ale ja naprawdę ją kocham.

Poślubić Księcia | FedemilaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz