Κεφάλαιο 34

55 6 0
                                    

Όταν ξυπνάω βρίσκομαι έξω στο χώμα. Αέρας κρύος με χτυπά στην πλάτη. Ανοίγω σιγά - σιγά τα μάτια μου. Είμαι ξαπλωμένη στο χώμα και ο ουρανός είναι γαλάζιος.

<<Αα νόμιζα πως ήσουν νεκρή>> λέει μια κοπέλα μικρότερη απο εμένα σίγουρα.

<<Τι;>> Ρωτάω μπερδεμένη.

<<Σε σώσαμε τρέχα να φύγεις μακριά>>

<<Τι; Ποιός; Ο Μπλέικ;>> Ρωτάω

<<Πέθανε μάλλον και ήρθαμε να σας σώσουμε.. >>

<<Αα>> λέω και η κοπέλα φεύγει τρέχοντας.

Σηκώνομαι προσεκτικά. Το σώμα μου πονάει. Δεν είναι πολλοί άνθρωποι εδώ. Βλέπω μια οικογένεια με ένα αυτοκίνητο. Η ευκαιρία μου να πάω σπίτι μου.  Πλησιάζω την οικογένεια αργά.

<< Άμα κουνηθείς θα σε πυροβολήσω>>λέει ένας άντρας και κοκκαλώνω. Παρατηρώ έναν νέο μέσα στο αμάξι.

<< Είμαι μαζί σου!>> φώναξα αγχωμένη και κοίταξα τα μάτια του.

<<θα  ήθελες... άκου να σου μολυσμένο τέρας άλλη μια λέξη και θα είσαι ένα με το χώμα!>> είπε ο άντρας και ήταν έτοιμος να βάλλει μπροστά την μηχανή του αυτοκινήτου του.

<< Άσε την να έρθει μαζι μας..>> λέει ο νέος και ξεπροβάλλει από το αμάξι το κεφάλι ενός κοριτσιού .Γύρω στα 8 ήταν.

<< θα σε σκοτώσω>> ψυθηρίζει ο άντρας ... ο πατέρας της οικογένειας. Το σώμα μου τρέμει.

Μπαίνω μέσα στο αμάξι. Με κοιτάζει ο νέος και το παιδί σαν να είμαι εξωγηίνος.

<< Μπαμπά τι θέλει αυτή εδώ;>> Ρωτάει το παιδί λες και δεν ήμουν μπροστά του.

<<Κόρη μου θέλει να την πάμε σπίτι της>> λέει ο πατέρας και γελά

Κάθομαι σιωπηλή.

<<Είναι χάλια>> λέει το παιδί και με κοιτάζει με αηδία σαν να είμαι μολυσμένη με τον ιό.

<<Αρκετά! Σταματήστε>> λέει ο νέος εκνευρισμένος



ΚρίστεινWo Geschichten leben. Entdecke jetzt