Κεφάλαιο 21

32 4 0
                                    

Είμαι χαλασμένη και του αξίζει μια κοπέλα που θα τον αγαπάει με όλη την καρδιά της.

<<Κάρτερ σε ευχαριστώ.>> Λέω και ξαπλώνω στην αγκαλιά του.

<<Είσαι η πιο περίεργη κοπέλα που ξέρω.>> Λέει και γελάω.

Βήματα ακούγονται από μακριά.  Όσο πάει και τα βήματα ακούγονται πιο κοντά μας.  Κάποιος πλησιάζει στο κελί μας. Βασικά όχι μόνο ένας άνθρωπος αλλά περισσότεροι.

<<Για δες το αγόρι της Κρίστειν δεν τήρησε την υπόσχεση μας.>> Λέει ο Μπλέικ και πετάγομαι από τον φόβο μου.

<<Άμα του κάνεις κακό θα σε σκοτώσω.>> Λέω απότομα και ο Κάρτερ με κοιτάζει.

<<Πες στην κοπέλα σου να το βουλώσει άμα θέλεις να ζήσει.>> Λέει ο Μπλέικ και ο Κάρτερ μου ψιθυρίζει:

<<Μην μιλάς μωρό μου σε παρακαλώ.>>

Εγώ από τα νεύρα μου σηκώνομαι από την αγκαλιά του και κοιτάζω τον Μπλέικ ύστερα αυτόν.

<<Μην μου λες τι να κάνω και δεν είμαι η κοπέλα σου.>> Λέω ψυχρά. Ο Κάρτερ με κοιτάζει έντονα. Ο Μπλέικ γελάει. Κοιτάζω τους φρουρούς από πίσω του. Κρατάνε όπλα.

<<Κρίστειν. Πάντα νομίζει πως είναι γενναία αλλά δεν ξέρει τι την περιμένει. Φέρτε την Κρίστειν στο δωμάτιο 6 και αφήστε αναίσθητο το αγόρι της.>> Λέει και οι φρουροί μπαίνουν αμέσως μέσα στο κελί μας. Τους χτυπάω και τρέχω προς το μέρος του Κάρτερ. Τον έχουν πιάσει και τον χτυπάνε. Ο Μπλέικ σημαδεύει το όπλο του προς το μέρος του Κάρτερ. Η ανάσα μου κόβεται.

<<Φύγε από εκεί Κρίστειν αλλιώς θα τον σκοτώσω.>> Λέει ο Μπλέικ και  εγώ είμαι σε κατάσταση σοκ. Νιώθω πως βγαίνω από το σώμα μου για λίγα λεπτά και παρατηρώ άλλο άτομο. Ακούω φωνές που χάνονται στο βάθος.

<<Πολύ ωραία λοιπόν. Έκανες την απόφαση σου.>>  Λέει ο Μπλέικ και εγώ κοιτάζω σαν χαμένη. Μου παίρνει λίγα δευτερόλεπτα να συνειδητοποιήσω τι μου γίνεται. Με το που το καταλαβαίνω είναι αργά.

<<ΌΧΙ>> Ουρλιάζω γεμάτη φόβο. Ο Κάρτερ είναι γεμάτος αίματα. Πέθανε;

<<βλέπεις Κρίστειν οταν λέω κάτι θέλω αμέσως απάντηση αλλιώς κάνω αυτό που θέλω.>> Λέει υπερβολικά ήρεμα ο Μπλέικ.

<<Το μόνο που βλέπω είναι πως θα σε τσακίσω στο ξύλο.>> Λέω και καρφώνω τα μάτια μου στα δικά του.

<<Τώρα>> Λέει εκείνος και χαμογελάει. Τι τώρα; Τι εννοεί; Ολα γίνονται τοσο γρήγορα. Μια σφαίρα στο πόδι μου. Μια ένεση στο χέρι μου. Αίματα. Ενας διάδρομος και δωμάτια. Πολλά δωμάτια. Μια πόρτα. Η πόρτα κλειδώνει.

ΚρίστεινTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon