Κεφάλαιο 26

40 5 0
                                    

<<Είμαι σίγουρος πως έχετε πολλές ερωτήσεις έτσι αφήστε με να σας διηγηθώ όλη την ιστορία.. έτσι και αλλιώς δεν έχετε και πολύ χρόνο ακόμα>> λέει ο Μπλέικ και μας κοιτάζει.

<<Τι εννοείς;>> Ρωτάω σαν να μην ξέρω ότι θέλει να μας σκοτώσει.

<<Πάντα τόσο αθώα και τόσο ενοχλητική... σε είχα για πιο έξυπνη Κρίστειν>>σχολιάζει ο Μπλέικ

<<Άρχισε να μιλάς!>> Λέει ενοχλημένος ο Ντέιβιντ

<<Ααα αγρίεψες αδελφέ σου έκανε καλό η φυλακή>> χαμογελά ο Μπλέικ.

Ξαφνικά ακούγεται η πόρτα να ανοίγει και μπαίνει μέσα η Μπέλλα.

<<Ήρθε και η σπαστικιά στην παρέα>> σχολιάζω αδιάφορη για τις συνέπειες που θα ακολουθήσουν. Η Μπέλλα με χαστουκίζει και κοκκινίζει το μάγουλο μου.

<<Λοιπόν δεν αντέχω..>> λέει η Μπέλλα και βγάζει από την τσέπη της δύο λωρίδες κολλητικής ταινίας. Μας τις κολλάει στο στόμα.

<<Ωραία τώρα επιτέλους μπορώ να ξεκινήσω την ιστορία. Εδώ πέρα φτιάξαμε τον ιό R2. Θα αναρωτιέστε γιατί. Ο κόσμος ζει άσχημα, οι πόροι δεν φτάνουν για όλους έτσι εγώ και η Μπέλλα αποφασίσαμε να κάνουμε τον κόσμο πιο δίκαιο... Πρέπει να καταλάβεται  πως είναι ο μόνος τρόπος για να ζήσουμε ειρηνικά. Δεν είμαστε οι κακοί της υπόθεσης>> λέει ο Μπλέικ χαλαρά σαν να μην καταλαβαίνει ότι αυτά που λέει είναι παράλογα. Προχωράει προς το μέρος μου και μου αφαιρεί την κολλητική ταινία. Το ίδιο κάνει και η Μπέλλα στον Ντέιβιντ.

ΚρίστεινTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang