Κεφάλαιο 35

49 5 0
                                    

<<ευχαριστώ>> Λέω σιγανά στον νέο.

<<Πως σε λένε;>> Με ρωτάει δυνατά

<<Σάρα.. εσένα;>> Του είπα ψέματα αλλά δεν χρειάζεται να του πώ την αλήθεια

<< Ντείβιντ>> λέει χαλαρά

Ντείβιντ; Ντείβιντ; Χριστέ μου.

<<Πριγκίπισσα και όλας με ξέχασες;>> Λέει και με πλησιάζει.

<<Φύγε δεν είσαι ο Ντέιβιντ..>> λέω εκνευρισμένη και τρομαγμένη ταυτόχρονα

<<Πριγκίπισσα μην το παίζεις δύσκολη.. θα έπρεπε να είσαι ευγνώμων που ζω γιατί εσύ με άφησες να πεθάνω... Με παράτησες>> λέει σιγανά

Νιώθω τύψεις. Δεν μπορώ να τον κοιτάξω στα μάτια. Φοβάμαι . Τον φοβάμαι.

<<Θα έπρεπε πριγκίπισσα.. νομίζεις πως ο Μπλέικ ήταν ο κακός; τόσο αθώα. Ετοιμάσου να πεθάνεις>> λέει και βγάζει το όπλο του.

Δακρύζω. Δεν θέλω να πεθάνω ακόμα. Τσιρίζω. Τα μάτια του είναι γουρλωμένα μοιάζει με τον Μπλέικ.

<<Βοήθεια! Βοήθεια! Βοήθεια!>> Φωνάζω και νιώθω ένα χέρι να με ακουμπά. Ανοίγω αμέσως τα μάτια μου.

<< Ντείβιντ;>> Ρωτάω και κοιτάζω τον νέο που προφανώς δεν μοιάζει με τον Ντέιβιντ.

<<Έβλεπες εφιάλτη>> λέει ο νέος .

<<Φτάσαμε βγες έξω απο το αυτοκίνητο>> λέει απότομα ο πατέρας.

Βγαίνω αμέσως. Κοιτάζω γύρω μου. Όλα είναι ερημωμένα. Δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου κόσμος. Η εικόνα είναι τραγική. Άνθρωποι που κλαίνε για ότι χάσανε. Άλλοι κάθονται σιωπηλοί και κοιτάζουν γύρω - γύρω. Η όψη τους μοιάζει σαν να είναι ζωντανοί- νεκροί. Το σώμα κινείται αλλά η σκέψη όχι. Ο κόσμος καταστράφηκε πια. Δεν έμεινε τίποτα. Παραμόνο εμείς οι λίγοι άνθρωποι οι οποίοι έχουν χάσει τα πάντα και επικαλούμαστε να ξαναφτιάξουμε τον κόσμο μας.

ΚρίστεινDonde viven las historias. Descúbrelo ahora