Κεφάλαιο 14

29 2 0
                                    

Τόσο εύκολα αυτή η κοπέλα μας δίνει το αυτοκίνητο της; Δεν μπορούμε να την εμπιστευτούμε. Αναπνέω αργά και κοιτάζω γύρω μου. Πάω πάλι σε μια νέα περιπέτεια. Πάω να σταματήσω αυτή την τρέλα. Να πάρω εκδίκηση για όλους αυτούς τους άδικους θανάτους. Ο Μπλέικ είναι εκτός ελέγχου και πρέπει να τον σταματήσω. Μπαίνουμε μέσα στο αυτοκίνητο. Εγώ κάθομαι στα πίσω καθίσματα. Ο Κάρτερ δίπλα στην Άρια.

<<Που να σας πάω;>> Ρωτάει η Άρια και έπειτα χαμογελάει στον Κάρτερ.

<<Θέλουμε να μας πας στο εργαστήρι που είναι ο Μπλέικ.>> Λέω εγώ και ξεφυσάω.

<<Τι θα κάνετε εκεί;>> Ρωτάει αυτή γεμάτη περιέργεια.

<<Θα σταματήσουμε αυτή την τρέλα.>> Λέω αποφασιστικά. Όλοι είναι σιωπηλοί. Γιατί έτσι; Μάλλον θα σκέφτονται τα δικά τους. Κοιτάζω έξω από το παράθυρο. Βλέπω την Σόνια και την Τζέσικα.

<<Σταμάτα! Σταμάτα να οδηγάς.>> Φωνάζω. Αυτή σταματάει σοκαρισμένη το αυτοκίνητο. Με κοιτάζει με μάτια γουρλωμένα.

<<Συγγνώμη αλλά είναι κάποιες φίλες μου που πρέπει να τις πάρουμε μαζί μας.>>Λέω μονότονα. Αυτή γνέφει καταφατικά. Βλέπω την Τζέσικα και την Σόνια να κατευθύνονται προς το μέρος μας. Μπαίνουν μέσα στο αμάξι. Οδηγάμε εδώ και αρκετή ώρα. Η διαδρομή είναι σιωπηλή. Ο καθένας είναι απορροφημένος στα προβλήματα του και στις σκέψεις του. Όταν φτάσουμε αρχίζει ο πραγματικός πόλεμος. Τότε θα υπάρχουν νεκροί. Πρέπει να είμαι προετοιμασμένη για όλα. Για χάρη της οικογένειας μου και του Ντέιβιντ πρέπει να είμαι δυνατή.

<<Ξέρετε την ιστορία του κτιρίου αυτού;>> Ρωτάει η Άρια χαρούμενη. Δεν καταλαβαίνει την σοβαρότητα της κατάστασης που βρισκόμαστε;

<<Όχι και ούτε έχουμε χρόνο τώρα.>> Σχολιάζω και ακούγομαι για άλλη μια φορά κακία και αγενέστατη.

<<Με εντυπωσιάζει που δεν το γνωρίζετε ειδικά εσύ Κρίστειν.>> Σχολιάζει και ανατριχιάζω. Νιώθω το αίμα μου να βράζει.

<<Τι εννοείς;>> Ρωτάω ενοχλημένη.

<<Έχει να κάνει με το παρελθόν σου.>> Λέει και νιώθω πως μου κόβεται η ανάσα. Τι εννοεί; Γιατί κανένας δεν σχολιάζει τίποτα;

<<Αρκετά Άρια.>> Λέω απότομα.

<<Φτάσαμε.>> Λέει ο Κάρτερ και η καρδιά μου σφίγγεται. Τα πόδια μου τρέμουν. Η φωνή της Άριας επαναλαμβάνεται στο κεφάλι μου:" έχει να κάνει με το παρελθόν σου.."

ΚρίστεινOnde histórias criam vida. Descubra agora