Κεφάλαιο 24

33 5 2
                                    

Η Σόνια μοιάζει αγνώριστη. Αν δεν μου έλεγε πως είναι η Σόνια δεν θα το είχα καταλάβει. Η λευκή της μπλούζα είναι βαμμένη με αίματα και τα μάτια της πετάγονται έξω. Είναι γουρλωμένα και καρφωμένα πάνω μου. Είναι γεμάτη χτυπήματα και μελανιές. Αυτό που παρατηρώ στην συνέχεια με τρελαίνει. Από το κεφάλι της εξέχουν κάτι καλώδια. Συνδέονται με το μυαλό της.

"Ονειρεύεσαι Κρίστειν. Ονειρεύεσαι." Λέω σιγανά στον εαυτό μου.

<<Τρία βήματα μπροστά.>> Λέει ο Μπλέικ και εγώ τον κοιτάζω.

Η Σόνια προχωράει μπροστά τρία βήματα. Με κοροϊδέυει; Είναι κάποια πλάκα; Θα ξυπνήσω σε λίγο.

<<Έλα σε εμένα.>> Λέει ο Μπλέικ και η Σόνια το κάνει.

<<Σόνια βοήθεια!>> Ουρλιάζω και ο Μπλέικ απλά γελάει. Η Σόνια ούτε καν με κοιτάζει. Ακούει μόνο τον Μπλέικ.

<< Βλέπεις γλυκιά μου είναι το πιόνι μου. Ο,τι της πω το κάνει. Το ίδιο θα είσαι και εσύ σε λίγες ώρες. Μάλλον σε μία ώρα>> Λέει και ξεφυσάω. Ο φόβος με κυριεύει.

<< Μ-μην τολμήσεις!>> Λέω με τρεμάμενη φωνή.

<<Ε-ενταξει>> λέει κοροϊδεύοντας με.

<<Αα και εκτός από την Σόνια έχω και το αγόρι σου. Ίσως να του πω να αυτοκτονήσει για να μας αδειάσει την γωνία. Τι λες;>> Λέει και βλέπω την ικανοποίηση ζωγραφισμένη στο πρόσωπο του.

<<ΤΙ ΈΚΑΝΕΣ ΣΤΟΝ ΚΆΡΤΕΡ;>> ουρλιάζω και αυτός με κοιτάζει βαρεμένα.

<<Σόνια πήγαινε και κλείσε της το στόμα. Πολύ ηχορρύπανση.>> Λέει αυτός και η Σόνια προχωράει προς το μέρος μου. Της δαγκώνω τα χέρια. Ο Μπλέικ έρχεται δίπλα μου και ακινητοποιεί το κεφάλι μου. Η Σόνια μου βάζει κολλητική ταινία και εγώ απλά τους κοιτάζω. Πως και δεν μου έκλεισαν και τα μάτια; Ρωτάω ειρωνικά τον εαυτό μου.

<<Σόνια φύγε.>> Λέει και η Σόνια φεύγει.

<<Ξέρεις αν ήσουν πιο έξυπνη θα μπορούσαμε να έχουμε γίνει μια υπέροχη ομάδα. Θα ήμασταν ανίκητο ζευγάρι και δεν θα χρειαζόταν να σκοτώσω όλους τους φίλους σου αλλά μου στάθηκες εμπόδιο.>> Λέει και τον κοιτάζω με αηδία. Ύστερα φεύγει από το δωμάτιο και κλειδώνει την πόρτα.

Κοιτάζω το ταβάνι με απελπισία. Είμαι δεμένη. Έχω κλειστό το στόμα και έχει πιάσει όλη την ομάδα μου. Πως θα δραπετεύσω; Και σαν να μην φτάνει όλο αυτό έχω λιγότερο από μια ώρα στην διάθεση μου πριν μεταλλαχτώ τελείως. Ακούω βήματα από πίσω μου. Ποιός να είναι; Χριστέ μου! Ποιός ήρθε; Τα βήματα σταματάνε και νιώθω μια παρουσία από πίσω μου. Ήρθε ο χάρος να με πάρει;

ΚρίστεινWhere stories live. Discover now