Κεφάλαιο 10

37 3 0
                                    

Στο μυαλό μου τρέχουν τόσες ερωτήσεις. Πού είναι τα κορίτσια; Ποιός πραγματικά είναι ο Κάρτερ; Τι θέλουν από εμένα; Που κολλάει ο Μπλέικ με αυτούς; Παίρνω μια ανάσα και κλείνω τα μάτια μου. Ο ύπνος με παίρνει σε χρόνο μηδέν.

<<Ξύπνα ψοφίμι>> ακούγεται μια ενοχλητική φωνή. Δεν ανοίγω τα μάτια μου.

<<Κρίστειν ξέρω ότι είσαι ξύπνια.>> Λέει ο Στίβεν. Κάνω πως δεν τον άκουσα. Αυτός έρχεται προς το μέρος μου. Νιώθω παγωμένο νερό να στάζει πάνω μου. Μου έριξε νερό. Απίστευτο. Γιατί το έκανε αυτό;

Ανοίγω αμέσως τα μάτια μου. Αυτός με κοιτάζει και γελάει. Έχει ξεκαρδιστεί.

<<Έπρεπε να δεις την φάτσα σου.>> Λέει γελώντας. Μα τον Θεό θα τον πνίξω.

<<Πολύ αστείο>> σχολιάζω και αυτός με λύνει. Τον κλοτσάω και αρχίζω να τρέχω. Πηγαίνω στην ξύλινη πόρτα και την τραβάω με δύναμη. Είναι κλειδωμένη.

<<Έλεος!>> Φωνάζω με απελπισία. Ο Στίβεν με κοιτάζει. Είναι πεσμένος στο πάτωμα. Νιώθω την καρδιά μου να σφυροκοπάει. Τι θα κάνω; Η πόρτα ανοίγει απότομα. Πέφτω κάτω και μπαίνει μέσα ο Κάρτερ. Με κοιτάζει και γελάει.

<<Ναι γέλα>> σχολιάζω με ύφος και σηκώνομαι όρθια.

<<Αυτό κάνω>> λέει και με αρπάζει βίαια μου δένει τα χέρια πίσω από την πλάτη με σπάγκο.

<<Ηρέμησε λίγο. Είπα πως θα έρθω μαζί σου.>> Σχολιάζω ενοχλημένη.

<<Προχώρα>> λέει και η φωνή του ακούγεται σαν διαταγή. Προχωράω σιωπηλή.

<< Που πάμε;>> Ρωτάω με απορία.

<< Έχεις μνήμη χρυσόψαρου.>> Σχολιάζει ο Στίβεν.

<<Σε πάω στον Μπλέικ.>> Λέει ο Κάρτερ και εγώ τον κοιτάζω. Με κοιτάζει και αυτός. Έχουμε λίγη ώρα που έχουμε απομακρυνθεί από το σπίτι του.

<<Μάλιστα>> λέω με μια σιγανή φωνή. Τον κλοτσάω με όλη μου την δύναμη και τρέχω. Ακούω έναν θόρυβο από πίσω μου. Κοιτάζω και αρχίζω να ουρλιάζω. Πως γίνεται αυτό; Δακρύζω. Η ανδρεναλίνη έχει αγκαλιάσει το σώμα μου. Οι τρίχες έχουν σηκωθεί. Χορεύουν μαζί με τον φόβο μου. Αναπνέω γρήγορα και νιώθω πως με πνίγουν. Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό.

ΚρίστεινTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang