Τον κοιτάζω και αναπνέω όσο πιο σιγά μπορώ. "Κρίστειν ηρέμησε. Είσαι πολύ καλύτερη από αυτόν" λέω στον εαυτό μου. Κάποιες φορές όμως αλλά λέμε στον εαυτό μας και άλλα κάνουμε. Έτσι και εγώ έκανα ακριβώς το αντίθετο από ότι σκεφτόμουν. Πανικοβλήθηκα. Άρχισα να αναπνέω γρήγορα και ανεξέλεγκτα λες και ανέβαινα σε κάποια μεγάλη ανηφόρα και κουράστηκα.Τα μάτια μου πέφτουν πάνω στο όπλο που κρατάει σφιχτά στο χέρι του.Εδώ τελειώνει ο αγώνας μου; Τουλάχιστον θέλω να πεθάνω ηρωϊκά. "Σύνελθε Κρίστειν" λέω ξανά στον εαυτό μου. Δεν αντιδράω κάπως. Είμαι παγωμένη. Το στόμα μου ορθάνοιχτο και η καρδιά μου σφυροκοπάει στο στήθος μου. Γιατί συμβαίνει αυτό; Κάποιες φορές λέμε στον εαυτό μας ότι θα καταφέρει οτιδήποτε θέλει και το μυαλό μας συμφωνεί κάτι που είναι σπάνιο παρόλα αυτά το σώμα μας πάντα μας προδίδει. Τρέμει και ανατριχιάζει. Ακούω βήματα προς το μέρος μου. Ο Κάρτερ.
<<Χαίρομαι που ακούς με την πρώτη. Αυτό δεν το περίμενα>> Λέει ο Κάρτερ και παίζει με το όπλο του λες και είναι κάποιο ακίνδυνο παιχνίδι.
<<Φύγε>> λέω απότομα. Η καρδιά μου ακόμα σφυροκοπάει αλλά στέκομαι ορθή.
<<Είσαι γεμάτη εκπλήξεις.>> Λέει και το γέλιο του αντηχεί στην ατμόσφαιρα.
<<Και εσύ γεμάτος ανοησίες.>> Λέω και αυτός βάζει μια σφαίρα στο όπλο του.Το παρά έκανα. Πριν προλάβω να πω τίποτα άλλο πέφτω κάτω και ουρλιάζω από τον πόνο. Με σημάδεψε στο πόδι. Η σφαίρα δεν είναι πολύ βαθιά αλλά ακόμα πονάει. Βάζω το χέρι μου πάνω στην πληγή. Νιώθω την παρουσία του Κάρτερ από πάνω μου σαν μπαμπούλας. Αυτός βάζει στα ρουθούνια μου ένα πανί που πάνω έχει κάποιο υγρό. Χάνω τις αισθήσεις μου. Ακούω την φωνή του Κάρτερ στο βάθος:
<<Τι κάνουμε τώρα που την έχουμε;>> Τι εννοεί; Τι θα μου κάνουν;
Τα μάτια μου κλείνουν αργά ενώ εγώ προσπαθώ να παραμείνω ξύπνια . Σκοτάδι με αγκαλιάζει.
ESTÁS LEYENDO
Κρίστειν
Ciencia Ficción> Λέει ο Άλεξ > > Φωνάζει ο Άλεξ Τρέχω.. τρέχω σαν τρελή... Μπείτε στον κόσμο της Κρίστειν.. έναν τρελό κόσμο.. την μια μέρα είναι κλειδωμένη σε ένα δωμάτιο και θυμάται λίγα πράγματα. Όλο ξεχνάει.. δεν ξέρει γιατί βρίσκεται στο δωμάτιο αυτό ή γι...