Deel 1💕

1.7K 62 9
                                    

Perspectief Aliyah
Vrijdag 6:30
"TRING TRING"
Ulgg weer die kut wekker.
Ik pakte mijn telefoon en zette mijn wekker uit. Scrolde wat even door Snapchat en insta en legde mijn telefoon weg. Ik stond vermoeid op en liep naar mijn inloopkast en pakte mijn zwarte Adidas trainings pak. Vandaag hou ik het lekker simpel. Ik liep naar de badkamer en nam een lekker douche. "Ga der uit zwerver" hoorde ik mijn grote broer Justin zeggen. "Hou je bek even dicht en laat me douchen" schreeuwde ik terug. "Denk je badkamer is alleen van jou ga der uit of ik breek de deur" zei mijn broer geïrriteerd. "Breek het" zei ik uitdagend. "Wacht maar als je der uit ben zei hij" en liep weg. Na het douchen droogde ik me af en smeerde ik me in met Zwitsal.

Ik trok mijn kleren aan en verzorgde mijn haren. "Hier omdat je stoer deed net" zei mijn broer en gooide een bal tegen mijn hoofd aan. "Auww homo" zei ik en wreef over mijn hoofd. "Volgende keer geef ik je stoten" zei hij en verliet mijn kamer. Ik stak mijn middel vinger op en Liep naar beneden. "Goedenmorgen schatje patatje" zei ik en groette mijn moeder met een kusje op der wang. "Goedenmorgen Heb je honger" vroeg ze en keek me aan. "Nee niet echt maar ik eet misschien wel onderweg" zei ik en ging naast haar zitten op de bank.
"Hoelaat moet je op school zijn" vroeg mijn moeder. "8:00 maar ik ga zo naar Chadia" zei ik en stond op. "Isgoed zie je wel na school" "ja Isgoed" zei ik en gaf der een kusje op der voorhoofd. Ik liep naar boven en pakte mijn tas. "Aliyah is Joshua al wakker" schreeuwde mijn moeder.(Joshua is mijn ander broer). "nee" schreeuwde ik terug. "Maak hem wakker" zei mijn moeder. Ik zuchtte en liep zijn kamer binnen. "Wakker worden" zei ik en legde mijn tas op zijn hoofd. "Mmm nog even"zei hij slaperig. "Is jou zaak als je laat komt voor school" zei ik lachend en sloeg keihard zijn deur dicht.

Ik liep naar beneden en trok mijn zwart witte Alexander Mqcueen aan. "Dag mammie" zei ik en ging uit huis. Ik pakte mijn Vespa en belde Chadia onderweg dat ze alvast naar buiten moet gaan.
Aangekomen bij Chadia zag ik haar voor de deur. Ik groette haar met een knuffel en zo reden we naar safae.
Aangekomen bij safae groette we haar en reden we met zijn 3e naar school.
Op school aangekomen parkeerde we onze scooters en liepen we naar binnen. "wat hebben we als eerst vroeg Chadia. "Gym" zei safae. "Wollah meh ik ga gymen zijn ze gek zo vroeg in de ochtend gymen heb niet eens energie man" zei Chadia. "Whaha Wollah ik dacht der thuis ook aan" zei safae lachend. "Ik heb als smoes ik ben ongesteld" zei ik lachend. "Ik neem als smoes: mijn ouders zijn op vakantie en mijn oma past op ons en ze kan geen Nederlands om een brief te schrijven zei Chadia. "WHAHAH hoe kom je daar op" zei ik lachend. "Wollah meh ik weet" zei Chadia lachend. "Ik doe ik kwam van huisarts wist niet dat ik zou redden dus had ik mijn gym kleren niet meegenomen"zei safae. WAHAHA oké Let's Go zei ik" en deed een arm over ze heen.

Perspectief Chadia
Aangekomen bij gym liepen we naar onze gym meester en vertelde we onze domme smoesjes. Weet je wat het grappigste was dat hij het nog geloofde meskien. "Als jullie toch niet gaan gymen mogen jullie het veld gaan prikken" zei de meester. "Sorry als wat zie je me schoonmaakster oulleh dacht Het even niet" zei ik. "Whaha toch" zei Aliyah lachend. "Of mee gymen of prikken kies maar" zei de meester. "Wat gaan we doen" zei ik en keek Aliyah en safae aan. "Oefff deze man geeft me jnoen" zei safae. "Wollah" "Gaan we prikken? "stelde Aliyah voor. "Isgoed" zeiden safae en ik zuchtend.

Na 1 les uur het veld zitten te prikken waren we klaar. "Eindelijk" zei ik en ging zitten. "Oh ja er komen nieuwe mensen is de klas" zei safae. "Ullg weer" zei Aliyah en rolde met haar ogen. "misschien is het dit keer wel leuke mensen" zei ik.
"Nou zullen we zo wel zien" zei aliyah en stond op. Safae en ik stonden op en liepen achter aliyah aan. We zijn eigenlijk laat maar we hebben een verklaring waarom we laat zijn. We deden de deur open en alle ogen werden op ons gericht. "Hallo wesh dachten jullie film ofso dat jullie lang kijken" zei safae. "dames waarom zijn jullie laat?" vroeg de juf. "We moesten prikken" zei Ik en nam plaats. "Jullie mogen een te laat brief halen". "Waarom we moesten toch prikken" zei ik bot.

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu