Deel 50💕

429 33 32
                                    



Perspectief Safouane
7:30
Nadat we eindelijk waren aangekomen in Spanje stapte we ff uit bij een tankstation. Ik moest hayeck nodig plassen broer. Ik rende naar de wc en deed me ding. Nadat ik uit de wc kwam hield een stem mij tegen. Ik draaide me om en zag een meisje rond Chadia's leeftijd. "Heyy" zei ze ik keek nat achter en keek of ze het misschien tegen iemand anders had. "Hoi?" Zei ik maar. Ze kwam opeens wat dichterbij staan. Ik zette een stap naar achter. Kifesh deze hoer?

"Mag ik misschien je nummer?" Vroeg ze en keek me glimlachend aan "nee sorry heb een vriendin" zei ik en wilde weglopen maar ze pakte me arm vast. "Niet zo snel" zei ze "wat raak je me aan!?" Zei ik en sloeg der hand weg. Opeens begon ze te huilen? Wtf gebeurd hier. "Wat ga je huilen" zei ik en keek der scheef aan "je behandeld meisjes n-niet met re..spect" zei ze zacht en vrede der 'tranen' weg. Lijpe aandachtskech! "Wat moet je van me" vroeg ik zo normaal mogelijk.

Perspectief Safae
"Hoor je dat ook?" Zei ik tegen Chadia. We zaten in de wc en hoorde Safouane praten met een meisje. "Ja wtf" zei Chadia en keek stiekem naar ze. "Wie is dat?" Zei ze en keek me vragend aan. Ik besloot om ook te kijken. "Lol, hoezo huilt ze" zei ik "kom" zei ze en trok me mee. "Sorry, maar wie ben jij en wat doe je met me vriend" vroeg Chadia. Ik ga stuk!!! "Jou vriend???" Zei ze vragend "ja mijn vriend ja" zei Chadia lichtje boos. "Nou nee want hij is al mijn vriend. Wat denkt deze hoer?! "Geef antwoord op me vraag dan!" Zei Chadia "HET IS JOU VRIEND NIET" schreeuwde dat meisje opeens.

"Wat ga je schreeuwen" Zei ik . Ze keek me vies aan en hield Safouane opeens bij zn arm vast. Safouane duwde haar meteen van hem af en ze keek hem vol ongeloof aan. En opeens liet ze zich op de grond zakken. "Ey heb geen tijd voor deze bitch kom we gaan" ze Chadia. We stemde in en liepen naar buiten. "Jullie zijn nog niet van me af!" Hoorde we haar nog schreeuwen. "wat jullie zijn nog niet van me af alsof we deze bitch kennen" zei ik. "tochh!" Kapot raar wat er net gebeurde. We liepen naar de auto en reden verder.

Trouwens Samir zat in de auto op ons te wachten. Ondertussen was het al 5:00 s'ochtends. Omgg we zijn er bijna! Ik besloot om ff te gaan slapen. "Stinkerd, lelijkerd, Izan opstaan" hoorde ik. Meteen stond ik recht en zag Chadia naast me. "We zijn er" zei ze blij. We stapte blij uit en zagen Aliyah en Samuel aanrijden. "Fakkaaa" zei Aliyah en liep onze kant op "Ewa zina" zei ik en gaf der een knuffel. Chadia deed hetzelfde en we liepen met onze koffers het hotel in.
Dit is ons hotel {hotel}👇🏼

 Dit is ons hotel {hotel}👇🏼

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

{Lobby}

{Lobby}

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu