Perspectief Aliyah
~15:45
Vandaag is de grote dag van me broer😻😭. Ik liep naar de badkamer en nam een lekkere douch. Ik trok me jogingbroek aan met een wit shirtje want me outje licht bij inara (verloofde van me broer) ik liep naar beneden en groette me vader met een kusje."Hoelaat moet je bij inara zijn" vroeg me vader."4 uur" zei ik en maakte een tosti."Hoe wil je gaan" vroeg hij. "Het lieft met jou auto" zei ik en keek me vader zo lief mogelijk aan.
Oh ja vergeten te zeggen heb me rijbewijs Bitchesss!!
"Isgoed" zei me vader lachend."dankje dankje" zei ik en gaf hem een knuffel.Me vader liep weg en ik at rustig nog me tosti. ik belde nog snel met Chadia en Safae en hing toen op. Ik pakte snel mijn cadeautje en groette me vader."PAPA IK GA" zei ik schreeuwend."JAA ISGOED DOE VOORZICHTIG" schreeuwde hij terug."JAA" zei ik en pakte zijn auto sleutel. ik liep de garage in en stapte in zijn auto. ik sloot me telefoon aan en zette muziek op.(zie omslag)
Ik reed de garage uit en reed naar inara. Aangekomen parkeerde ik de auto voor der deur en belde aan. de deur werd geopend door 1 van haar nichten. Ik groette haar met een knuffel en liep samen met haar naar boven.Ik deed de deur open en zag inara in der mooie jurk. ik keek der met open mond aan en gaf haar een dikke knuffel."en? Is het mooi" vroeg ze onzeker."moooi?? Het is beeldschoon Justin heeft echt geluk met zo een mooi meisje als jou" zei ik."Ahh dankjewel schat en ik heb geluk met zo een lekkere schoonzusje als jou" zei ze lachend. "WHAHA voel me nu echt special" zei ik en gooide me haar naar achteren."oh ja me nicht gaat je make up en haar doen" zei ze en wees naar der nicht die bezig was met iemands haar. "Oh oke isgoed" zei ik met een glimlach.
Even later was der nicht klaar en begon ze aan mijn haar en Make up. Me nagels had ik gister al gedaan. Nadat ze dat had gedaan trok ik me jurk aan.
{jurk}👇🏼{nagels}👇🏼
{haar} dat wilde ik gewoon simpel houden.👇🏼
JE LEEST
Het begon met haat....
RomansaDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...