Deel 18💕

512 29 19
                                    

Perspectief Aliyah
~2 dagen later 10:23~

Ik stond op en liep naar de badkamer waar ik Chadia en Safae zag."fakka hoertjes" zei ik en sloeg op hun bil."Ewa kech" zei Safae en Chadia en pakte hun tandenborstel." Ga mijn haren vandaag stijlen ben krullen zat"zei ik zuchtend." Waarom krullen is juist mooi a hendie"zei chadia en keek me hoofdschuddend aan."ander x ben er helemaal klaar mee"zei ik en pakte mijn stijltang.
Na dat we hadden gedoucht en onze ding deden trokken we onze outjes aan en liepen naar beneden. Ik maakte snel een spiegel foto in de gang.
( outje/ foto)

"wat gaan we vandaag doen" vroeg Ayoub gapend

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"wat gaan we vandaag doen" vroeg Ayoub gapend."schommelen op de bergen" zei de juf. "Hoe" zei ik lachend."Gewoon naar de bergen en daar kan je schommelen" zei de juf droog."oke maar is er eten" zei ik en ging aan tafel zitten."Ja als de rest komen kunnen we gezamenlijk eten" zei de meester.
"Nee fuck hun man" zei Safae en pakte haar telefoon.
"Ayoub schatje haal de rest even" zei ik. Hij zuchtte luid en stond op.

Even later kwam iedereen naar beneden en aten we pizza. Ja pizza in de ochtend is gewoon Litt hoor😏. We hadden verschillende soorten pizza's zoals pizza shoarma, pizza kip saté, pizza peperoni en pizza döner. na het eten gingen de 'hoeren Squad' behalve Katalina naar boven om wat anders aan te trekken.
Na ongeveer 5 jaar kwamen ze naar beneden met overdreven korte kleren. Iedereen keek ze raar aan. Ik rolde met me ogen en liep alvast met Chadia en Safae naar buiten. "Deze hoertjes dachten echt fissa" zei Safae en ging op de schommelbank zitten."Ja maar echt" zeiden Chadia en ik tegelijk en gingen naas der zitten.

"Fakka mierenneukers" zei Luciano en kwam naast ons."Ewa sokkertje" zei Chadia. "In welke groep zitten jullie bij die bergen schommel shit" zei Luciano. "Ik zit in groep 2" zei ik. "Tfoeeeee ik zit met jou" zei Luciano. "Owee als je irritant gaat doen ik duw je zo van die berg" zei ik. "We zien wel wie er straks beneden op de grond ligt" zei Luciano."Ik vraag me af met wie ik nog meer ben" zei ik en stond op."Je bent met Safouane, Samir en deze lekkere young sexy" zei hij en wees naar zichzelf."wellou sexy maar oke" zei Safae lachend.
"Zozo ik ben met jullie mannen ik ga jullie even plagen dan" zei ik lachend. "Wollah als je doet he want wij hebben Samuel a hoer" zei Chadia

Paar min later...
Groep 1 ging met de bus weg en wij moesten nog even wachten tot dat de andere bus kwam."Zo hoe gaat het" zei Samir en kwam naast me zitten op de schommelbank."goed hoor en met jou" zei ik."gaat zeker goed" zei hij lachend."mooi zo" zei ik met een glimlach. Ik zit alleen met jongens in de groep behalve yasmina🙄.
Even later kwam de bus en stapte we in. Ik nam plaats en Luciano kwam naast me."Ey Aliyah kom eens" hoorde ik Safouane roepen. ik stond op en ging 1 rij voor ze zitten, waar hij dus zat."Ja" zei ik en keek ze vragend aan."je weet toch Samuel" zei Samir."ja wat is met hem" zei ik en keek ze scheef aan."Hij vindt je hayeck leuk" zei Samir. "Waarom zeggen jullie dit" zei ik."Je moet toch weten" zei Samir lachend. "Jullie maken alweer teveel grapjes" zei ik en stond op."nee wollah mehh we maken grapjes" zei Safouane.

"Heb ook een hele leuke nieuws voor jullie" zei ik lachend en ging weer zitten."yallah vertel" zei Samir lachend."Nou Chadia en Safae praten 24/7 over jullie zovan ja Samir/Safouane wordt later me man enzo" zei ik. "AHAHHA zeg wollah" zei Samir lachend."ik zweer, maak echt geen grap dus jullie hebben nog kans je weet nooit" zei ik lachend."WHAHA wollah ik kan niet meer" zei safoaune lachend."maar even terug naar jou en Samuel" zei Samir. ik rolde met me ogen en stond op."nee Aliyah blijf" zei Safouane en lachte me uit. Ik zuchtte luid en ging weer zitten."zou je niks met hem willen" vroeg Samir."Kijk alles op zijn tijd want jongens van nu  zijn allemaal gek ze gebruiken meisjes alleen" zei ik."niet allemaal" zei Samir.

"Echt wel" zei ik. "O dus je wilt zeggen dat alle meisje heilig zijn en maagd zijn" zei Safouane. "Nee niet allemaal maar sommige wel en daar maken jullie misbruik van" zei ik."Jullie meisjes denk alleen het zelfde" zei Safouane zuchtend."Oke kijk heb je ooit een vriendin gehad" vroeg ik aan ze."Genoeg" zei Samir. "Zie je dat bedoel ik" zei ik lachend."wejo nee zo bedoel ik het niet" zei hij lachend. "Ewa Saff klaar jij krijgt met Samuel wij met Chadia en Safae" zei Safouane. Ik rolde met ogen en pakte mijn telefoon. Ik scrolde wat door snap en insta totdat de juf kwam. "Uuhm we zij er over 2 minuutjes" zei ze en ging weer zitten. "Oke" zeiden we droog.

Aangekomen stapten we allemaal de bus uit en liepen we naar een soort van berg. Wjoow moeten we daar klimmen ofz. "Oke luister we gaan even wachten op groep 1 en dan kunnen we allemaal verzamelen en kunnen we gaan" zei de meester hard. "Je mag in de tussen tijd iets voor jezelf doen" zei de juf er nog achteraan. Ik keek verveeld om me heen tot ik Yasmina zag zoenen met een of andere gast. Like Wtf? Wie noemt ze hier dan een hoer.

Ik liep zuchtend naar een bankje tot ik werd gebeld. Ik pakte me telefoon uit me achterzak en zag "Samuel❤️"op het scherm staan.
Samuel; Heeyy schoonheid
Ik; hoi
Samuel; waarom zo droog
Ik; gewoon ben moe en verveel me
Samuel; Haha want je mist mij he
Ik; WHAHA dacht Het even niet
Samuel; mm
Ik; mis Safae en Chadia
Samuel; O dus je mannetje niet
Ik; whah Welke man
Samuel; isgoed met jou je gaat dien
Ik; Ha Ha Ha wat ga je doen
Samuel; dat merk je zelf wel als ik er ben
Ik; doei
Samuel; nu al??? We bellen net
Ik; ik zie je toch zo dus
Samuel; Isgoed schatje Byee
Ik hing op en legde mijn telefoon weer weg. zijn stem is zo geweldig kan gewoon als mijn wekker zetten.

Perspectief Samuel
Even later waren we bij groep 2 en zat Aliyah op een bankje."EWAAAA A MIERENEUKER" schreeuwde Chadia en rende naar Aliyah toe."EWA KUTJE" schreeuwde Aliyah terug. Meisjes groeten elkaar soms zo raar begrijp ze echt niet. ik liep naar de boys en gaf ze een mannelijke knuffel."hoe was het met alleen maar meisjes" vroeg Luciano lachend."Ga niet voor je liegen was gewoon chill man" zei ik en ging op een bankje zitten."Nihad maakt me helemaal lijp man" zei reda."Nihad?? Wesh ben jij wel Barkie in je hoofd" zei zakaria(klasgenoot)

"Ja broer kijk der lichaam ik moet der echt nemen man" zei hij en ging in zijn broek."Doe normaal a sah neem tenminste nog een dure hoer deze chick der kut is allang al versleten man" zei Samir hoofdschuddend."Ewa Saff maak niks uit ik ga proberen moet wel sta al Shi 3 maanden droog" zei hij en schopte een steentje."Ewa neem der vannacht" zei Luciano."tuurlijk broer ik ga der kkr hard stoten dat der oma van der bergen haar hoort kreunen" zei hij lachend.

Even later gingen we naar de bergen en kregen we soort van instructie en shit. ik keek de heletijd Aliyah aan ze is gewoon te mooi als je haar lichaam ziet Woww. Ze maakt me gewoon gek man haar mooie volle lippen en mooie kont. Ik wil der zo snel mogelijk de mijne maken. "Samuel Samuel"
Geschrokken keek ik Safouane aan. "Wesh ben ja aan het dag dromen ofzo" zei hij lachend."Ey broer was even weg met me hoofd man" zei ik lachend."Je moet je vrouwtje mee" zei Samir lachend."Wat maken jullie fatoes man" zei ik."Ewa dan niet ik ga naar me zina" zei Samir lachend en liep naar Safae.

"Ey ik begrijp niet meer" zei ik en keek de jongens vragend aan."We moesten in 2 tallen en moesten meisje/jongen dus jij met Aliyah, Samir met Safae en ik met Katalina" zei Safouane en zuchtte bij 'en ik met Katalina' "AHAHAH je bent niet bij je chick faya man" zei ik lachend en duwde hem speels weg."Kowed" zei hij lachend en duwde me terug."Ewa challas ik ga" zei ik en liep naar Aliyah.

Perspectief Safouane
Nou Samir en Samuel zijn lekker bij hun chicks en dan moet ik met die goedkope slet. Tfoe man!! Ik hoor bij Chadia. Zij is me vrouwtje. Ik zag dat Chadia met Luciano moest. Een steek van jaloezie ging door me heen. IK hoor in zijn plaats, maar maakt niet uit ze wordt binnenkort van mij. MIJN SCHATJE!! Ik hou echt niet normaal veel van haar.

Stem en rea❤️
Volgende deel komt snel weer😘

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu