Perspectief Aliyah
2:00(s'nacht)
"YASIRA JONGE DOE SNEL A HMARA" schreeuwde Youssef geïrriteerd.
"Hou je bek was toch op wc" zei ze en trok der slippers aan."was je aan het bevallen oulleh" zei samuel lachend."nee ben ongesteld maakt het nu wat duidelijker"zei ze oogrollend en liep naar de auto.Wauww yasira heeft echt schijt ik zou nooit zeggen dat ik on ben.vandaag is de dag dat we naar Marokko gaan we zouden eerst met het vliegtuig gaan maar we gaan toch met de auto.
Youssef ging rijden en Samuel zou rijden als we in Frankrijk zijn."Hebben jullie alles want ik kom niet terug"zei Youssef en starte de auto."ja we hebben alles rij nou maar"zei yasira.Youssef reed weg en zette nog wat muziek op.(zie omslag)
"3robi mayne mayne voor de money ben ik fit ,je ziet gekke outfit (pauw pauw) ben Flay net een Mathe fucking duif. Ik ben andere niveau net als kruis.Ben op floes spijker net als Soes ,ben op floes goeie tijden Akkabouz, ben op floes goeie tijden akkabouz Matties roken van die kush en die Sel3a wordt gepoest. Je ziet me draaien voel me AfroTura, af en toe Laag laag in Kura af en toe gekke pata's van die dames af en toe rennen we agressief achter die kamers" zongen we luid mee.Aangekomen in België maakte we even een stop omdat Youssef moest plassen."Youssef ik ga me je mee"zei ik en trok me Adidas slippers aan.ik deed de deur open en liep hem achterna.hij deed een arm over me heen en zo liepen we de tankstation in.
Youssef ging de jongens wc in en ik de meisjes waar het kapot druk was.mensen dringen nog voor bitch dacht het even niet."hallo daar is de rij niet hier"zei ik tegen 2 meisjes."sorry hoor we keken alleen maar of er een wc vrij was"zei ze en rolde met der ogen. " Oke maar er is geen 1 vrij dus je kan weer naar achter gaan"zei ik.ze zuchtte en gingen achterin de rij staan.na ongeveer 10 min was de wc nogsteeds niet vrij."zijn mensen hier aan het bevallen ofso"zei ik zacht."ja wolllah"hoorde ik een meisje zeggen.
Ik keek achterom en zag een meisje staan."is toch niet normaal wacht Shi 20 minuten"zei ze zuchtend."jaa sjezus man"zei ik zuchtend."ik ga bij de jongens plassen heb hier echt geen tijd voor"zei ik en ging uit de rij.Iedereen keek me raar aan but had even schijt hoor. Ik deed mijn ding en waste daarna mijn handen.
Ik liep weer naar de auto en ging zitten."moet iemand kauwgum"vroeg ik."ja duhh"zei yasira en stak der hand uit.ik gaf haar lachend kauwgum.
"Moeten jullie ook"vroeg ik aan samuel en Youssef.
"Nee dankje"zei samuel."jij Youssef ?"vroeg ik hem vragend."ga mag ik er 3"vroeg hij."ja hier pak maar"zei ik en legde de pak kauwgum in zijn hand.30 min later
"Ik wil me echt omkleden"fluisterde ik in yasira's oor."Ja ik ook wil gewoon me jogging broek aantrekken"zei yasira zuchtend ."denk me ja met je denken dan ga ik me omkleden"zei ik fluisterend."Bitchh ik vraag me broer gewoon of hij gwn kan stoppen omdat ik moet kakken ofso"zei ze lachend."AHHHA oke isgoed"zei ik lacheden."nee vraag jij als ik het vraag gaat hij me dood maken en als jij het vraagt niet want hij vindt je leuk"zei ze fluisterend in me oor."wtffff vindt je broer me leuk?!"zei ik fluisterend en keek der geschokeerd aan"jaaa ik sweer het"zei ze.
"Nee yasira dat is niet leuk waarom vertel je me dit"zei ik nep huilend."je moet het toch ooit weten"zei ze lachend."hoelang al"vroeg ik."Umm 2 weken ofso ik hoorde hem praten met Jayden ( goeie vriend van me broer)"yasiraaa wat moet ik nu doen want wil hem niet kwetsen en onze realatie( als vriendschap) is goed zo"zei ik
"AHAHAHAH i dont know bitch"zei ze lachend.Perspectief Youssef
"Vraag"hoorde ik yasira zeggen."Youssef ben je ergens dicht bij een tankstation want moet plassen"zei Aliyah."ja isgoed"zei ik en nam een afslag naar links.zoals julllie net hoorde van yasira ben ik verliefd op Aliyah wollah meh ik weet hoe dat komt.ik ken Aliyah sinds der geboorte haar moeder en mijn moeder zijn beste vriendinnen en zie der altijd al als een zusje maar paar weken geleden kreeg ik opeens gevoelens voor der en die gevoelens maakte me echt gek.ik hoop dat ze er niet achterkomtAangekomen bij de tankstation parkeerde ik de auto en en Aliyah en yasira stapte uit."waarom ben je zo stil vandaag man"zei ik lachend en keek samuel aan.
"Weet niet broer"zei hij."zeg wat ga je pussy doen"zei ik."kijk eergisteren was Aliyah toch bij jullie dus ze was volgens mij klaar met douchen maar had alleen bh en onderbroek maar ben al verliefd op der en toen ik der zo werd ik gewoon gek dus heb der gezoend"zei hij.Ik ben nu zo erg boos ookal hebben Aliyah en ik niet samen maar,dat hij heeft gezoend met mijn meisje en gevoelens voor der heeft iriteert me hayeck erg.
"Oo" dat was de enige wat uit me mond kwam.
"Ja ik weet man , tussen haar en mij is nu zo dood"zei hij zuchtend.kijk ik weet dat samuel me neef is en dat ik hem moet helpen in zulke situaties maar dat hij op de zelfde chick verliefd is als mij is raar man."Ik weet echt niet wat ik moet doen"zei hij."praat met der"zei ik lachend."heb al gedaan heb me excuses aangeboden ze zei geen probleem enzo maar voelt nogsteeds niet goed"zei hij."toen je haar zoende ging ze der in mee"vroeg ik." Ja dat is de grap maar, ze trok zich wel weer terug en liep gelijk weer weg"zei hij lachend.
Dit doet me echt pijn om te horen man ik weet niets eens wat ik moet zeggen."Aii praat nog een x met der"zei ik."saff isgoed"zei hij en gaf me een boxs.
Even later kwamen yasira en aliyah weer terug in hun jogging's pak.ze stapte in en Samuel en ik verwisselde van plek.Volgende deel komt snel weer😊
.
JE LEEST
Het begon met haat....
RomantiekDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...