Perspectief Aliyah
~20:32
"Gaan jullie mee naar kermis?" Vroeg ik vragend en keek sss aan."Aii wakka dan" zei Samir en liep naar zijn scooter."Umm jaa wij hebben onze scooters niet meegenomen" zei Chadia."Dan gaan jullie toch achter ons" zei Samuel en starte zijn scooter."Wakkkkaaa" zei ik en ging achter Samuel. Chadia en Safae lachte en gingen achter Samir en Safouane zitten.Aangekomen bij de kermis stapte ik van zijn scooter af en liep naar me schatjes. SSS parkeerde hun scooters en liepen naar ons toe."in welke gaan we als eerst" vroeg Samir."gaan we eerst even rond lopen kijken wat er allemaal is" vroeg Chadia vragend."isgoed" zeiden we. Samuel deed een arm over me heen en zo liepen we rond. Nadat we bij het einde van de kermis aan kwamen wilde we terug lopen tot dat ik 2 personen zag die ik al te goed herken. Katalina en Nihad🙄 "Ooh Hey Safouane, Samir en Samuel" zei Nihad en keek de jongens verleidelijk aan. "Doei" zei Safouane droog "we zijn al bezet" zei Samir en deed een arm over Safae heen. Haha lekker voor ze!! Jaloerse hoeren. Ze keken ons nog vies aan en liepen weg.
"Ey Safae ken je...huhh waar is ze" zei ik en keek achterom waar ik haar zag met Samir."Ahhh tortelduifjes gaat het goed" zei ik lachend en keek ze aan."hij wilt me veters niet doen" zei ze en wees naar der veters. Net een klein kind😂
"Wollah wel maar ze moet eerst wahed kleine kleine dingetje voor me doen" zei Samir lachend en keek der aan."Hou je bek jij" zei Safae en gaf hem een klap tegen zijn achterhoofd en strikte der veters."Wat wil je me slaan" zei Samir lachend en duwde safae waardoor ze om viel. We lachte allemaal."HAHAHHAHAHHAHAHA" lachte we allemaal."Wollah als ik klaar ben met me veters ga ja zien" zei Safae en strikte haar ander veter."oooh wat ben ik bang zeg" zei hij lachend en liep onze kant op.
"Dat moet je zeker zijn" zei Safae en stond op."AHAHHA ik ga stuk om jullie" zei ik lachend.
Na dat ze klaar waren met ruziën kwamen SSS hun matties tegen en daar voerde ze een gesprek mee."wij gaan suikerspin halen" zei Chadia en trok mij en Safae mee."isgoed tot zo" zeiden ze."hallo mag ik 1 grote suikerspin" zei Chadia."groot??" zei ik."Hallo ben wel met 2 beesten" zei ze en keek mij en Safae aan."wat een belediging" zei ik.
"Zie het als een compliment mop" zei Chadia en gaf me een lucht kusje."dat is dan 3 euro" zei die vrouw."alsjeblieft" zei Chadia en gaf haar het geld.
"gaan we daar zo wachten op ze" zei Safae."ja isgoed" zeiden we en liepen naar daar."Lachen" zei ik en maakte een foto van Chadia."beter sta ik er leuk op" zei ze lachend."wollah is mooi" zei Safae."Ja is echt een mooie foto" zei ik en sloeg hem op. "Haha ja ik ben altijd mooi" zei ze hc. Safae en ik lachte en we liepen naar SSS aangezien ze klaar waren met hun gesprek. "Mag ik ook" zei Safouane en pakte een stukje van onze suikerspin "wie zegt dat je mag" zei Chadia droog "Hahahaha ik" lachte hij. "Gaan we in botsauto's" stelde Samir voor. "Jaaa" zeiden we allemaal en liepen naar de botsauto's. We stapte allemaal in onze eigen autootje en begonnen te rijden. "Aaaawh" gilde Safae terwijl ze helemaal in die auto zat te shaken. "WAHAHA Wollah meh je kan hendelen" lachte chadia. Er stonden een groepje jongens aan de zijkant kapot lang te kijken. 1 van die gasten begon opeens naar me te glimlachen. Oke? Ik glimlachte gewoon terug. Blijkbaar zag Samuel dat want hij keek best wel boos.
"Chadia neee niet tegen mij aan" lachte ik. "Haha lekker wel" zei ze en botste keihard tegen me aan. "Wacht maar jij" zei ik reed achter der aan.Perspectief Samuel
Ik zag het wel hoor. Dat die jongens naar Aliyah keken. En 1 van hen naar haar ging lachen. Wat lacht ie naar me vrouwtje! Zemmel. Ik negeerde het voor nu en reed gewoon verder. BOOM! "Kk Samir wat bots je tegen me aan" lachte ik. Hij schoot in de lach en reed achter Safouane aan. Ik reed een rondje en zag opeens dat die gast die naar Aliyah keek gewoon zomaar op die baan liep. En niet zomaar liep... maar naar Aliyah. WAT GAAT HIJ NAAR DER TOE! Wollah teh hij gaat met gebroken benen naar huis vandaag. Ik zette volle gas en reed tegen hem aan. "AAAAWH WAT DOE JE KK ZEBBI" schreeuwde hij en zakte op de grond. Ik stapte het autootje uit en liep naar hem toe. "Wat bedoel je wat doe je ? WAT KIJK JE NAAR ME VRIENDIN EH FLIKKER" riep ik"Samuel klaar" hoorde ik Aliyah zeggen."wollah jij hebt geluk" zei ik en keek hem nog vies aan."waarom ben je zo agressief" zei ze en keek me aan met der mooie ogen."ben echt niet agressief mensen maken me agressief" zei ik en deed een arm over der heen."hmm jaja" zei ze."wollah wel" zei ik lachend.
"waar zijn de andere" vroeg ze."Denk achter ofso" zei ik."Ey morgen ga ik me theorie doen en als ik het haal kom ik pull up voor je deur he" zei Aliyah. "WAHAGA ik wacht op je" lachte ik.Perspectief Safae
- 2 dagen later -
School is weer begonnen helaas. ik stond vermoeiend op en nam een douch. Na het douchen trok ik me kleren aan en pakte me tas in voor school. {Outje}👇🏼-na school...
Er was niks intteresant gebeurd op school. we lopen naar buiten SSS was nog binnen "ey is dat niet zaka die op je scooter zit" zei Aliyah. "Nee niet weer" zei Chadia. boos liep ik daar heen met Chadia en Aliyah. "EY LUISTER DAN BEN JE DOM OFZO WAT HAD IK JE DIE VORIGE KEER GEZEGD" zei Chadia en liep op hem af. "Staat je naam erop" zei hij droog terug. "Kifesh me naam? Wollah zakka heb geen zin in dit ga gewoon van me scooter af" zei Chadia zuchtend. "Ja Wollah doe niet kinderachtig" zei ik.
"Anders wat?" zei nadir."jij moet echt je bek houden met je verkaatste kop" zei Aliyah en keek hem vies aan. Nadir keek Aliyah dreigend aan en ging voor der staan."ga weg hoor je bek stinkt" zei ik en waaide langs me neus."hahaa deze kleine damhertjes doen stoer he" zei mootje en keek zakka en nadir aan."ja wollah ze denken nu dat ze alles zijn omdat Samir enzo voor ze zijn" zei hij en keek ons vies aan.
"Jaloers???" zei Chadia bitchy."wollah meh" zeiden ze in koor."ga van me scooter af wollah teh stuur me broer anders op je af" zei ik boos."stuur maar niemand kan mij aan" zei hij zehma stoer."ga ga zelfs me nichtje van 3 kan jou aan eh skelet" zei Aliyah."hahaha maar echt" zei ik lachend. Jammer dat sss hier niet was man ze zitten helaas niet meer in onze klas. Saff klaar nu ben ik het zat! ik legde me tas op de grond en duwde hem van me scooter af waardoor hij naar achter op de grond viel.
Hij stond boos op en liep naar me toe. Hij pakte me bij me keel en duwde me tegen de muur aan."wat raak je der aan ah zemmel" zei Chadia en wou naar me toe lopen maar werd tegen gehouden door nadir."eyy laat ons gewoon gaan wat willen jullie van ons" zei Aliyah. Maar het grappigste is dat alleen onze klas uit was dus hele schoolplein is leeg. We staan nu ook in zo wahed hoekje waar je je fiets enzo kan plaatsen dus niemand gaat ons zien.
"Zehma heilig doen met je hoofdoek maar diep van binnen heb je heel Amsterdam geneukt he sokkertje" zei zakka en hield met nek steviger vast."Luister dan homo dat jou moeder geen hoofddoek draagt en heel kkr NL heeft geneukt betekend niet dat ik der moet volgen" zei ik. Zakka werd bozer en wilde wat zeggen tot dat de meester wat riep."Samir en Samuel hou eens op met dat gekloot" schreeuwde de meester."wollah als 1 van jullie praat ik neuk jullie helemaal kapot" zei mootje
Ik keek de meiden aan van dat we moeten schreeuwen."HELLPP HELLPP" schreeuwde we alle 3 keihard. zakka deed snel zijn hand voor mijn mond en gaf me wahed klap....
Wordt vervolgd!
Stem en ReaXx
JE LEEST
Het begon met haat....
RomansaDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...