Deel 90 💞

255 23 12
                                    



~

Perspectief Chadia
1 week later..
Na het verlies van Safae's zoontje is Safae helemaal down. ze wilt niks meer eten en niks meer doen. Vandaag zou ik even naar haar toe gaan om der te dwingen om te eten. Anders gaat die chikie echt dood.

Ik weet waar Safae van houd dus ga later even wat eten voor der kopen. Ik stond op en nam een snelle douch. Ik trok ff een simpele outje en liep naar beneden. Ik maakte een ontbijtje en at het op. Safouane en de kinderen sliepen nog dus ging ik gelijk weg.

Ik ging nog ff snel langs de AH en kocht wat eten voor Safae. Ik reed richting Safae's huis en belde aan. Safae deed open en ze zag er echt heel ziekjes en zwak uit meskina. "Oo schatje toch" zei ik en gaf der een dikke knuffel.

Ik keek der aan en pakte haar gezicht vast. Ik zag een klein traantje langs haar ooghoek en ze veegde die snelweg. "Nee dat hoeft niet Safae. Wat er is gebeurd is heel erg en je mag erom huilen gooi het gewoon eruit" zei ik. Ze knikte en barste in tranen uit.

Ik moest ook opeens mee huilen, ik vondt het zo zielig voor der😔. Nadat we uitgehuild waren namen we plaats op de bank en maakte ik eten voor der van wat ik gekocht had. Ze lag op de bank met een dekentje over der heen.

De kinderen had ze voor een paar dagen bij der moeder gelaten omdat ze het nu moeilijk vindt om voor ze te zorgen en ze wilt niet dat haar kinderen haar zo verdrietig zien. ik bracht der eten en ging naast der zitten. Ze begon wat te eten en ik zette de tv aan.

Paar uur later..
Het was al best laat en besloot om naar huis te gaan. "Schat, ik ga denk ik naar huis" zei ik en keek der aan. Ze knikte en glimlachte lichtjes. Ik gaf der een knuffel. "Zorg goed voor jezelf he en bel me als er iets is" zei ik en verliet het huis.

Ik stapte me auto in en reed richting huis. Thuis aangekomen openden ik de deur en liep naar binnen. Ik hoorde de kindjes al mijn richting op rennen. "Mamaaaaa" schreeuwde Bilal en Naoual. "Heyy schatjess" zei ik en tilde ze op.

Safouane kwam daarna aanlopen met Mayra in ze handen. Hij gaf me een kus en we liepen daarna de woonkamer in. "En hoe is het met der" vroeg safouane. "Ja gaat wel, ze is nog wel heel verdrietig enzo" zei ik en ging op de bank liggen.

Later in de avond sliepen de kinderen al en zaten safouane en ik te liggen op de bank. We zaten nog een uur of 2 een film te kijken en besloten daarna te gaan slapen. Ik poetste me tanden en sprong op Safouane die onder de dekens lag.

"Eh zebbi" zei hij en keek me ze3ma boos aan. "Sorry poepie" zei ik en lachte naar hem. "Ik vergeef je alleen als ik een kusje krijg" zei hij met zo een kop '😌'. HAGAHA. Ik zuchtte en leunde naar hem toe. Hij trok me opeens naar zich toe en zoende me.

Even later.... hehe jullie weten wel wat er gebeurde🥴. "Slaaplekker" zei ik en sloot me ogen. "Slaaplekker prinses" hoorde ik hem nog zeggen voordat ik in slaap viel.

Perspectief Aliyah
*18:00
Samuel is gelukkig weer de oude Samuel. Mijn Liefde van mijn leven. Alles was gewoon zwarte magie, die gene die dat deed gun ik echt de dood. Vandaag gaan we met mijn broer Justin en zijn fam eten.

~Outje

~Outje Céline

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


~Outje Céline

~Outje Céline

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


~Outje Novell

"Aliyah ben je klaar" hoorde ik Samuel roepen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


"Aliyah ben je klaar" hoorde ik Samuel roepen.
"Jaa ik kom" zei ik en liep de trap af. Ik pakte een flesje water en liep naar de auto. Ik stapte in en Samuel reed weg. we hadden half 7 afgesproken in het restaurant.

Aangekomen bij het restaurant zag ik me broer. Ik groette hem en liep naar binnen waar ik zijn kinderen en vrouw zag. ik groette haar en de kinderen. we werden gebracht naar onze tafel en namen plaats. We bestelden het eten en aten het gezellig op.

We kletsten over van alles en nog wat. Na het eten namen we nog een toetje en gingen daarna weg. We groetten elkaar en liepen naar de auto. Ik zette Novell en Céline in hun stoel en stapte in naast Samuel.

Thuis aangekomen stapte we uit en liepen naar binnen. "Uff zit vol man" zei ik en ging op de bank liggen. Even later sliepen Novell en Céline en besloten Samuel en ik ook te gaan slapen.

....
Volgende deel komt snel

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu