Deel 94💕

215 21 6
                                    

Perspectief Samir
Rond 11 uur in de avond werd ik gebeld door Safouane.

#Het gesprek#
S: Ey sorry dat ik je zo laat bel maar we hebben een probleem.
Ik: maakt niks uit. wat voor probleem?
S: kan je naar mijn huis komen?
Ik: saff ben der over 10 min
S: saff challaa
#Eind gesprek#

Ik trok me Nike broek aan en een shirt. "Naar war ga je" zei Safae slaperig."Naar Safouane" zei ik."zo laat" zei ze."er is een probleem dus ga even kijken wat het probleem is" zei ik en gaf der een kusje op der wang.

~
Aangekomen bij Safouane liep ik naar binnen waar ik Samuel ook zag. Ik groette hem en ging zitten. Na dat Safouane  alles had verteld wat er was gebeurd was ik echt even in shok."hoe komen we aan die 5 miljoen in 7 dagen" zei ik."er is maar 1 optie" zei Safouane."ik ga echt niet terug de onderwereld in" zeiden Samuel en ik."MIJN DOCHTER IS BIJ DIE KKR HOMO ALS WIJ HEM DAT GELD NIET GEVEN IS NAOUAL WEG EN KOMT HIJ MISS ACHTER JULLIE KINDEREN AAN" zei Safouane boos.

"Ik heb een goeie neef in Frankrijk die ons kan helpen" zei Samuel."saff we bespreken dit morgen" zei ik."eyy bro rustig aan komt wel goed" zei Samuel tegen Safouane. We groette elkaar en verlieten het huis.

Perspectief Aliyah
~Maandag 10:00
Ik werd wakker door het geschreeuw van Noëlle en Céline."SST mama en Zayn slapen" hoorde ik Samuel zeggen."nu niet meer" zei ik binnensmonds en stond op. ik stond op en liep naar het bedje van Zayn waar ik hem zag.

ik tilde hem op en gaf hem een kusje op zijn wang. De kinderen hebben morgen weer school trouwens. Er verscheen een glimlach op zijn mooie gezicht en begon te niezen."gezondheid poppie" zei ik.

Ik liep met hem naar beneden waar de drukte begon. "Waarom schreeuwen jullie zo" zei ik."ze is echt irritant mama" zei Novell."waar is jullie vader" zei ik lachend."keuken" zei Novell.
Ik liep de keuken in en zag Samuel ei bakken.
"Goedenmorgen" zei ik en gaf hem een kusje op zijn wang.

"Goedemorgen" zei hij."waarom zijn ze zo druk" zei ik."ik weet het echt niet" zei hij."CÉLINE HOU JE MOND" schreeuwde Novell. Ik lachte en liep de woonkamer in."mama Novell heeft me geslagen" zei Céline huilend."veeg je tranen" zei ik en gaf der een servet.

Ik legde Zayn op de bank en zette me haar in een staart. "Waarom zijn jullie zo druk" zei ik. Noëlle en Céline keken me aan en zeiden niks."Julllie kunnen opeens niet meer praten" zei ik. Noëlle lachte en liep weg."Céline ga je nog vertellen of blijf je me maar aanstaren" zei ik.

"Maar niet boos worden" zei ze."vertel nou maar" zei ik "Papa had een blikje cola op tafel gelaten en Noëlle en ik hebben die opgedronken" zei Novell en moest bijna lachen.

(Ik geef de kinderen geen cola of fanta omdat ze dan heel erg druk worden)

"Waarom doen jullie dat" zei ik."sorry mama" zeiden ze."gaan jullie aan tafel zitten papa heeft ontbijt gemaakt" zei ik. na het ontbijten ruimde Samuel en ik alles op.

~11:00
Nadat iedereen in huis had gedoucht en zich om had gekleed zou ik ze naar de moeder van Samuel brengen omdat Samuel en ik moesten werken.

~Outje Céline

~Outje Céline

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu