perspectief samuel
Ik werd wakker en zag me vrouwtje naast me ligggen.ik nam der in me armen en gaf der een kusje.Aliyah haar Buik is best groot geworden. Ze is al 4 maanden zwanger van onze mooie babby's.Vergeten te zeggen we krijgen een tweeling .Wollah ben zo blij we weten het geslacht nog niet maar over 1 week is de babyshower en dan komen we der achter.
Vandaag zouden Aliyah en ik kijken voor de bedden van onze kindjes.We wilde alles alvast doen dan hoeven we het later niet allemaal te doen.Aliyah werd wakker en zei met een schoren stem "goedemorgen"
"Goedemorgen lekkerding"zei ik.We bleven nog even ik bed liggen en stonden na een tijdje op.safouane en Chadia zijn op huwelijksreis en Samir en Safae zijn een weekje later gegaan."Wollah ben echt blij voor me broeders eindelijk hebben we onze waren gevonden.
We poetsen onze tanden en liepen naar beneden.
Aliyah maakte pannenkoeken en ik ging in de woonkamer zitten.ik keek wat tv en hoorde Aliyah roepen dat het eten klaar was.Ik ging tegen over der zitten en nam een pannenkoek.ik keek Aliyah aan en zei niks."wat is er zei ze lachend."niks" zei ik met een glimlach. Na het eten nam ik snel een douch e Aliyah zette de borden in de vaatwasser.
Na dat ik klaar was trok ik me kleren aan. Ik bracht mijn haar in model en spoot nog wat parfum.( outje )
Ik liep naar beneden en speelde nog even op de PlayStation.na dat Aliyah klaar was speelde ik nog 1 potje en gingen we weg.Aliyah wilde rijden dus liet haar rijden."gaan we naar IKEA" vroeg ze.
"Wat jij wilt"zei ik.ze starte de auto en reed richting Ikea.daar aangekomen stapte we uit en liepen we naar binnen.ik pakte een karretje en duwde het.
We liepen richting de kinderafdeling.Daar aangekomen keken we even rond en Aliyah zag al een mooie kinderbedje."wat vindt je van deze"vroeg ze en keek me aan."vindt het wel mooi maar dat ding daarzo verpest het beetje hayeck"zei ik.ze lachte en we keken verder.na een tijde was Aliyah moe en ging op een bed zitten.
"Kan ik jullie ergens mee helpen"vroeg een vrouw.ik keek Aliyah aan blik van met kijk maar."nee hoor bedankt"zei Aliyah."konden jullie vinden wat jullie zochten"zei ze."nee we zochten eigenlijk voor een babybedje maar we zien niet echt wat we willen"zei Aliyah en stond op.
"Kom dan laat ik jullie wat zien"zei ze.we liepen der achter na en kwamen op een ander afdeling."kijk hier heb je een simpel babybedje en met wat kussens heb je een hele mooie bed zoals deze hier" zei ze en wees naar een schattige bedje."deze is we mooi"zei ik.
"Ja vindt ik ook"zei Aliyah."kijk heb ik jullie toch geholpen"zei de vrouw."hoeveel kost dat hele bedje plus met die kussens"vroeg ik."ik weet het niet uit me hoofd maar ik schat dat alles 150,- is "zei ze."zullen we deze halen?"vroeg ze."ja isgoed"zei ik.
"Deze wordt het"vroeg de vrouw. "ja "zei ik.
"Mogen we 2 x"zei Aliyah."tuurlijk"zei ze.
We liepen met der mee naar zo een balie achtig en daar werd alles geregeld.
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...