Perspectief Chadia
Thuis aangekomen loop ik de woonkamer in. "Salam benti" groette me moeder me "Salam mamiiieee" zei ik en gaf der een knuffel. Na wat gekletst te hebben liep ik naar me kamer en kleedde ik me om in een pyjama. Ik dook me bed in en viel in een rustige slaap.12:00
De volgende ochtend werd ik wakker door geschreeuw/gezang. Yep dat is me zusje Sabrine die weer als een kraai zat te zingen. "SABRINEE HOU EENS JE BEK!!" Schreeuwde ik."NEE NIET VOOR JOU" zei ze terwijl ze me kamer inliep."Wat schreeuw je ik sta hier ah hond"Ze lachte en verliet me kamer en ging weer verder met zingen."Echt een bitch" zei ik zuchtend en stond op. Hele slaap ritme verneukt😒.
Ik pakte mijn telefoon en zag dat ik een paar appjes had gekregen van Safouane.#Het gesprek#
Safouane: goedemorgen Habbiba
Safouane: maak geen afspraak vandaag want ga ik je meenemen naar ergens...
Ik: isgoed, maar naar waar?
Safouane: verrassing😘
Ik: 😒
Safouane:niet zo boos😂
Ik:😌
Ik: hoelaat kom je me halen ah izan
Safouane: om 6 dus wees klaar ah slak
Ik: slak?? Ben niet langzaam hoor
Safouane: hmm oke gaan we wel zien
Ik: oke
#eindgesprek#Lachend legde ik mijn telefoon weg en keek rond. "Wat moet ik nu doen" zei ik zuchtend. Aliyah gaat voor jurken kijken met inara (verloofde van aliyah's broer) en Safae ging naar familie. Tfoee leven is echt saai zonder hun man.
Paar uurtjes later ging is douchen en trok me outje aan.(outje)Gehaast liep ik naar benden en trok me instappers aan."DOEIIII IK GAA" schreeeuwde ik en sloot de deur."hey chadia wat ben je groot geworden" hoorde ik mijn buurvrouw zeggen."dankuwel" zei ik en wilde weglopen tot dat ze weer der bek open trok."wat doe je nu voor studie" vroeg ze en legde der boodschappen op de grond. Deze bitch legt der boodschappen op de grond wesh dacht ze dat ik alle tijd van de wereld had om met der praten.
"Ik ga nu naar de 4e van de hbo" zei ik."oh wat leuk wat wil je later graag worden" vroeg ze."Dat weet ik nog niet maar ik heb best haast dus ik moet gaan" zei ik zo vriendelijk mogelijk."oh ja ga maar doe maar je ding joh nu een grote meid" zei ze lachend en tilde haar boodschappen op."nog 1 ding hoor Sadia" ze zei en keek me aan. Deze bitch zegt elke fucking dag me naam verkeerd in plaats van Chadia zegt ze Sadia. HET IS CHADIA BITCH.
"Jaa" zei in ongeduldig."even de boodschappen voor me deur leggen heb last van me rug" zei ze en zette haar hand op der rug. Wtff ze staat precies 5 centimeter van de deur en dan vraagt ze MIJ om te helpen😤. Ik knikte en pakte haar spullen en legde die voor haar deur."Alstublieft fijne avond nog" zei ik snel en liep weg.
Ik moest het echt voor de deur gooien tfoee!
Haastig liep ik de straat uit en liep naar de plek waar Safouane me zou ophalen. Ik zag geen enkele auto.
Ik wachtte ongeveer 5 minuten en besloot hem te gaan bellen. "Het nummer is nu niet bereikbaar probeer het later nog een keer" hoorde ik voor de 10e keer van uit de telefoon."wat is dit voor bullshit" zei ik geirteerrd en keek om heen.20:00
Ik ben er helemaal klaar mee man ik wacht al fucking 2 uurtjes op die gast maar hij is er nog steeds niet.
Ik stond geïrriteerd op en liep naar de AH want had wel honger. Wat me echt boos maakt is dat hij me gewoon kon bellen dat hij niet mee kan komen ofso want nu sta ik daar als 1 of ander gekke ezel te wachten. Zonder dat ik oplette botste ik tegen iemand aan."sorry" zei ik snel en keek naar boven en zag wahed mooie jongen😻."geeft niet" zei hij lachend en liep weg.Ik liep naar de snoep en chips afdeling en pakte paar dingen. Ik pakte ook nog wat shushi en liep toen naar de kassa."dat is dan 18 euro" zei dat meisje achter de kassa. ik gaf der een briefje van 20 en zetten mijn spullen in de ah tas."wisselgeld?" vroeg ze vragend."wisselgeld? Tuurlijk ah hert dacht je ik geef me 2 euro aan jou kan gewoon Turkse pizza mee kopen hoor" zei ik en pakte me 2 euro uit der handen. Gekke bitch dat ze is. Wie vraagt dat nou.
Ik liep naar buiten en zag kapot veel jongens naar me kijken. ze begonnen allemaal te fluiten. "Fluit nog 1 keer ik neuk jullie moeder 1 voor 1" zei die jongen waar ik tegen aan botste. Ik gaf hem een dankbare glimlach en liep weg. hij liep naar me toe en vroeg hoe ik heette."Chadia" zei ik en keek hem aan."aangenaam ik ben Akram" zei hij en wou me een hand geven maar ja me handen zaten vol met ah tassen. hij boog zij hoofd naar voren en gaf me een kusje op mijn wang (was dat wel een goed idee?🤔)
Ik voelde me wangen warm worden. "Ahhh zo schattig ben je als je rood wordt" zei hij. "Mag ik misschien je nummer" vervolgde akram. "Nee me nummer krijg je niet" zei ik en stak me tong uit. "mag ik dan je snap" zei hij."Ja dat mag maar de vraag is of ik jou wel terug ga voegen" zei ik. Ik gaf hem me snap en liep weg.
Toen ik thuis was liep ik gelijk door naar me kamer.Perspectief Mohsin
"Ey is dat Chadia, vriendin van die ene safouane" zei Achraf (een vriend van moshin). Ik draai me om. "ey maak snel foto van ze ik ga deze sws sturen naar Safouane een beetje spanning in hun relatie zetten." Zeg ik. "aaiiii" zei achraf en pakte ze telefoon. Haha lekker hun relatie verpesten.Perspectief Safouane
"Ja baas" zei ik en hing op. Ik moet dus een pakketje brengen naar Frankrijk. Maar ik had met Chadia afgesproken. Het doet me echt pijn om haar te laten zitten ik kan ook niet makkelijk zeggen ik ga drugs brengen naar Frankrijk.
Chadia belt me de heletijd maar als ik opneem moet ik gaan liegen tegen der en dat ga ik al helemaal niet doen. Als ik terug ben ga ik het goed met der maken en alles uitleggen.
Ik wordt geappt maar niet door chadia.
#gesprek#
Anoniem: hey meneertje Safouane ben je benieuwd wat je vrouwtje aan het doen is.
Safouane: WIE DE KKR IS DIT. RAAK HAAR AAN JE GAAT ZIEN.
Anoniem: maak je geen zorgen ik zit niet aan der maar iemand anders wel.
Anoniem: (foto gestuurd)
#eindegesprek#.......
Volgende deel komt snel weer!
Stem en Rea!Xx
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...