Wat vooraf ging: "CHADIA" riep ik. "J..jaa...aa" zei ze zacht "schat wat is er waarom schreeuwde je.......
Perspectief Chadia
"wat gil jij a gekke hoer" zei Aliyah en keek me aan."WHAHA sorry zag wahed grote spin maar hij is weg" zei ik lachend. Samuel lachte en liep toen weg. "Je gaf me gewoon hart verzakkingen" zei Safae."Sorry habibaa" zei ik en gaf der een knuffel.In het vliegtuig....
"Hallo ladies are you done white the toilet" vroeg de stewardess vriendelijk. "yes we are done" zei Aliyah.
"ok can you please zit down" zei ze. "oh yes oke" zei ik en liep weer naar mijn plaats. "Ey hoer schuif is ik zit bij het raam" zei Safae."Mag ik alsjeblieft schatje please" smeekte ik. "ga maar" zei Safae en kwam naast me zitten.Na ongeveer 16 uurtjes te hebben gevlogen waren we der eindelijk
~21:00~~ik skot dit stukje even want was verder niet echt iets gebeurd~
-
Aangekomen bij ons huisje liepen we naar onze kamers. We pakte onze koffers uit en liepen toen naar de woonkamer waar we moesten verzamelen.
Dit is het huis wat de meesters en juffen hebben gehuurd.👇🏼
"is fucking warm" zei liza en waaide met haar handen."Je overdrijft man er is nog airco" zei Aliyah."Jongens mag ik even jullie aandacht" zei ze meester en klapte in zijn handen."ewa praat" zei Ayoub en ging zitten."Na het avond eten gaan we gezamenlijk een spelletje spelen" zei de juf. "Wjoow zo kinderachtig hoezo mogen we niet gewoon iets voor ons zelf doen" zei Katalina."Morgen mogen jullie de buurt een beetje verkennen" zei de meester.
Na het avond eten gingen we wahed spel spelen Wollah kapot saai. Echt typisch weer die tatta spelletjes. Daarna besloten we naar ons kamer te gaan en een film te gaan kijken.
Na de film....
"Gaan we naar de jongens" stelde Aliyah voor."Wakka dan" zeiden Safae en ik tegenlijk. We stonden op en klopte op de kamer van de jongens."Ja kom maar" hoorde ik Samuel roepen. We deden de deur open en zagen de jongens in hun jogging broek zonder tshirt😍."kan je het zien zina" vroeg Safouane lachend aan mij. schande voor het leven man ik werd helemaal rood.
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...