Deel 21💕

528 29 15
                                    

Wat vooraf ging : het was al best wel laat dus besloot ik om te gaan slapen

Perspectief Aliyah
~13:38~
Ik stond op en liep naar de badkamer. Ik nam een lekkere lauwe douche omdat het echt warm is en trok me outje aan. vandaag ga ik met me nichten en nichtjes naar het strand word 30 graden dus waarom niet.
Ik liep naar beneden en maakte wat ontbijt. Na het eten liep ik weer naar boven en pakte mijn bikini enzo. Ik liep haastig naar beneden en trok mijn schoenen aan."MAMAAA IK GAA" schreeuwde ik en sloot de deur. Ik belde me nicht op en vertelde haar dat ik op station zou wachten.

Aangekomen ging in op een stenenbank zitten (idk hoe die shit heet) en wachtte op ze."heyy sgattt" hoorde ik me nicht zeggen."Dag lekkerding" zei ik en gaf der een knuffel."Lachen Aliyah"zei me nichtje. Ik draaide me hoofd snel om en keek der lachend aan. "kijken die foto" vroeg ik. "je mag een emoji voor me gezicht zetten hoor" zei ik lachend.(foto)

"Oke kom we gaan" zei Alisha (me nichtje)Ik stond op en liep met ze naar de trein

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Oke kom we gaan" zei Alisha (me nichtje)
Ik stond op en liep met ze naar de trein.
Ik maakte nog een paar snaps in de Trein en plaatse die op mijn snap verhaal.

Aangekomen op Zandvoort was het kapot druk."ik hoop echt dat er nog plek is zei" Mayra.(me nicht) "kijk daar" zei me nichtje Gabriella en wees naar een lege plek. We liepen naar die plek en zagen naast ons een groep jongens. Ik pakte mijn handdoek en legde die op de strandstoel. 1 van die jongens kwam me bekend voor op de snap van Samuel. Ik hoop echt niet dat Samuel hier is man.

"Deze mensen dachten echt fissa man ze moeten gelijk in me gaan" zei ik geïrriteerd en schoof me strandstoel. "Ahh aliyah is boos" zei me nicht."Wil jij hier zitten Naomi" zei ik en keek der aan."Nee bedankt ik zit hier goed" zei ze lachend. "Oke dan hou je snuit" zei ik."Meisje kan je even met je stoel schuiven zodat ik hier kan zitten" vroeg 1 van die jongens."Maar je kan ook daar zitten" zei ik."Maar ik wil hier" zei hij."maar je ziet toch dat het niet kan" zei Alisha."oke maar praat ik tegen jou" zei hij bot terug.

"Luister dan gast er is overal plek en dan wil je hier komen zitten best wel vaag vindt je niet" zei me oudste nicht. "Maar ik vraag maar 1 kkr ding of ze kan opschuiven ze kon ook nee zeggen toen ik het vroeg dus wat is de kkr probleem" zei hij geïrriteerd."ewaa drerries" zei een jongen blij. Ik keek achterom en zag Samuel. Neeeee...

Hij keek me aan en er verscheen een glimlach op zijn gezicht. 'Oh neee waarom nu dacht' ik bij mezelf. "Dag schoonheid" zei hij en liep naar me toe."Dag Samuel" zei ik en gaf hem een knuffel.

Perspectief Samuel
Aliyah der lichaam maak me nu echt gek man. Eerlijk is eerlijk wil der nu echt zeggen of ze haar kleren weer aan kan trekken want ik weet dat de jongens naar de kijken en wil dat echt niet."ey weet je wat ga wel daar zitten" zei Bilal (vriend) en legde geïrriteerd zijn stoel naast Anass. ik ging op de strandstoel van Aaliyah zitten en keek der aan."Waarom kijk je me zo lang aan" zei ze en duwde me speels weg."Ey Samuel is het je Chick" zei Anouar en keek aliyah aan."Nee broer is me vrouwtje" zei ik en deed een arm over der heen."Samuel is genoeg" zei ze. "Iedereen mag weten dat je me vrouwtje ben" zei ik en legde me hoofd op der been."Ik ben je vrouwtje niet" zei ze en legde haar hand op me hoofd."ewa maak niks uit komt nog" zei ik lachend.

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu