Deel 24💕

486 26 0
                                    

1 week later....

Perspectief Aliyah
12:56
Vandaag ga ik bij Yasira slapen voor 2 dagen omdat ik dan de volgende dag met haar en haar ouders naar Marokko ga .Safae en Chadia zijn al in Marokko. ik heb ze nog niks verteld omdat ik ze wil verassen.

Ik stond op en liep naar mijn inloopkast ik pakte mijn outje en liep naar de badkamer."Aliyah ik ga even weg meld me als Joshua er is" zei me grote oudste broer Justin."ik ga zo naar Yasira" zei ik en pakte mijn handdoek uit de kast."nee blijf thuis heb geen sleutels ben ze vergeten bij Inara(verloofde van me broer)" "dan haal je ze toch" zei ik."ik heb geen tijd blijf gewoon thuis" zei hij en liep naar beneden.
Ik zuchtte en liep naar de badkamer. ik nam een douch en schoor op de plekken waar ik moet scheren.

Na het douchen droogde ik me af en smeerde ik me in. Ik trok me outje aan en liep naar me kamer.(outje)

Ik liep naar benden en maakte een tosti

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik liep naar benden en maakte een tosti. Ik liep weer naar boven en pakte mijn koffer en stopte nog paar dingen er in. ik hoorde mijn telefoon af gaan. Ik liep snel naar benden en zag op het beeldscherm dat het Chadia was.
#het gesprek#
C:fakka kech
Ik:ewa hoertje hoe is het
C:goed hoor, wat doe je?
Ik: ga zo eten jij
C: ben bij me familie en me illie neef hier irriteert me hayeck erg man!!
Ik: HAHAHA hoezo
C: hij wilt met me en zegt de heletijd we gaan trouwen ik kom je hand vragen en al die bullshit
Ik: whahhahaha ik kan niet meer
C: ik wil echt zeggen heb al vriendje maar anders gaat hij bij me ouders snichten
Ik: hahahhaha
C: hahhaha ik wouw echt dat je mee kwam net als vorig jaar man
Ik: ik weet het. vorig jaar was wel echt leuk
C: ja wollah maar ja ik spreek je nog, ik ga naar me oma
Ik: hahaha isgoed doe de groetjes aan 'je man'
C: hou je bek ah hoer
Ik: whahha challas
#eind gesprek#
Ik at snel mijn tosti op en ging even op de bank chillen tot dat me broer der was.

13:45
Ik hoorde de bel gaan en stond gelijk op. Ik deed de deur open en zag een jongen."ben je het zusje van justin" vroeg hij en keek me aan. "ja en jij bent??" vroeg ik hem vragend."Jayden, een hele goeie vriend van je broer" zei hij en keek me aan met een glimlach. Ik zeg jullie eerlijk hij is echt knap. zijn lach😻. but ik heb SAMUEL AL. me mannetje."oh oke maar me broer is niet thuis" zei ik."ja moest van je broer je brengen naar Yasira ofso" zei hij."hoezo moet jij me brengen en niet me broer" zei ik en keek hem vragend aan.

"Je broer had het te druk maar als je me niet vertrouwt je kan hem bellen" zei hij en pakte zijn telefoon."ik geloof je wel ik ga even me koffer pakken" zei ik en sloot de deur. ik weet niet of ik hem moet vertrouwen maar ja we zien wel. ik liep snel naar boven en pakte me koffer. Zoals gewoonlijk gooi ik me koffer van de trap af 😂. Ik liep naar beneden en tilde me koffer op. Ik deed de deur open en zag hem daar nogsteeds staan."kom ik help je" Zei hij lachend en tilde me koffer op. Haha zehma gentleman?

Perspectief Safae
Ik stond op door hele harde geschreeuw van me nichten. Geïrriteerd stond ik op en keek ze vragend aan."Ewiliee opstaan zit spin in de kamer ah hert" zei ze en keek rond. (In het Berbers natuurlijk). ik rolde met me ogen en liep naar beneden ."Salem" zei ik en ging naast me moeder zitten."Salem Habiba" zei me tante en zette wat thee op."wat gaan we vandaag doen?" vroeg ik."ik niks, als jullie wat willen doen ga maar" zei me moeder en propte een koekje in der mond."mag ik naar Chadia dan" vroeg ik en keek me moeder aan."Safae doe want je wilt benti" zei ze."okee" zei ik lachend en liep weer naar boven. Chadia en ik wonen niet heel ver van elkaar. Paar straten verder op. We zijn in Nador trouwens.

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu