Perspectief Chadia
Het was nu 17:00 dus over een uurtje zou Safouane me komen ophalen. Ik keek nog ff me serie en deed toen de tv uit. "Oef lig zo lekker wil niet opstaan" mopperde ik. Met moeite stond ik op en liep naar boven.Ik liep me inloopkast in en koos een outje.
{Outje}Ik pakte me tasje en stopte paar spullen in en liep naar beneden. Ik besloot om me serie nog ff verder te kijken totdat ik getoeter hoorde. Ik keek uit het raam en zag Safouane in ze auto zitten.
Ik trok me schoenen aan en liep naar buiten. Ik zag dat Safouane uit het raam keek en me scande van top tot teen. Ik glimlachte en deed de deur open en stapte naast hem in. Hij floot. "Hahahaha wat?!" Lachte ik "jij ziet er damn uit" zei hij bijna kwijlend.
"doe je rustig" lachte ik. Hij lachte en keek me weer aan. "Krijg ik nog kusje oulleh?" Zei hij en wees naar zijn wang. Ik rolde met me ogen en gaf hem een kus op zijn wang. Hij glimlachte naar me en starte de auto.
Aangekomen stapte we uit en liepen het restaurant binnen.safoaune werd gebeld en zei dat ik alvast kon gaan zitten .
Perspectief safoaune
#Het gesprek
Ik: fakka broer
Samuel : niet goed man
Ik: wats gaande
Samuel : je weet toch die dag dat ik van hicam met leyla moest doen of anders hij Aliyah zou pakken ( paar weken voor dat samuel Aliyah verkering vroeg)
Ik: ja ja
Samuel: ik weet niet hoe maar ben op 1 ofs andere manier in der gekomen en ze is zwanger ik had nog condoom gebruikt
Ik: zeg wollah
Samuel :wollah broer ik heb een zoontje , iemand heeft een kind voor onze hotel kamer gelegd met zo wahed nummer ewa ik bel die gene hij zegt is me zoon en die kkr bullshit
Ik:maar heb je bewijs dat het jou zoontje is
Samuel: safouane wollah als ik je zeg dat ze een DNA briefje hebben gezet bij die maxi cosi en ik de zelfde heb a broer
Ik: wezebiii lijp, weet Aliyah hier van
Samuel: nee man ga der niet zeggen wollah gaat der hard breken.
Ik: saff ga voor je uitzoeken want kan niet wollah kan gewoon niet
Samuel: wollah echt bedankt
Ik:broer altijd ga naar je Habbiba geef der beetje aandacht enzo weetje doe niet opvallend en shit
Samuel: Ey geef die kkr wijf der nummer
Ik: saff stuur je perdirect
Samuel: saff
#EindgesprekZuchtend zette ik mijn telefoon weg en liep weer naar chadia."chadia wollah sorry er is iets tussen gekomen" zei ik "oh wat dan" zei ze en keek me aan. Ik lede der alles uit en gelukkig was ze niet boos. Ik zette der thuis af. "Wollah sorry schatje" zei ik teleurstellend.
"Is niet erg wollah je vriend helpen is belangrijker" zei ze en keek me lief aan. Ik glimlachte en gaf der een kus op der wang. Via der wang ging ik voorzichtig naar der oor en fluisterde "ik hou van je zina".
Ze bloosde en stapte uit. Ik knipoogde naar der en reed der straat uit.ik reed snel naar de pand en parkeerde me auto.
Ik groette paar jongens voor de deur en liep naar binnen.samuel had me een foto gestuurd van de DNA en zag dat zakaria geboren was in het Vumc ziekenhuis in Utrecht.
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...