Deel 6💕

772 37 20
                                    

Wat voor af ging: "ik zei je toch dat Samuel voor mij zou kiezen" zei leyla.

Perspectief Safae
"Wejow horen jullie dat" zei ik."maak schermopnamen ah zwerver en laat Samuel zien als hij terug komt" zei Chadia. Ik deed wat ze zei en luisterde aandachtig naar het gesprek. "ga je nog wat nuttigs zeggen of wat" zei Aliyah."ik had gezien dat jullie elkaar spraken bij de lift ik had je al gewaarschuwd wil je dat Samuel je gaat haten ofzo" zei Leyla bot. "lieve schat Samuel boeit mij niet meer oke je mag hem hebben zeg maar tegen hem dat hij uit mij buurt moet blijven" zei Aliyah."Wat hem boeit je niet meer zie toch hoe je naar hem kijkt" zei Leyla."Wezebii deze Chicki" zei ik zuchtend. "hoe kijk ik, vertel" zei Aliyah."gewoon zo verliefd dus blijft uit zijn buurt"zei Leyla."ben je dom ik zeg toch hoef hem niet dus wat blijf je zeuren dat ik uit zijn buurt moet blijven" zei Aliyah boos.

"hoop echt niet dat ze gaan vechten" zei Safouane. "tuurlijk niet" zei Chadia."ik zweer als ik je nog een keer met hem zie dan ga je zien wat er met je gaat gebeuren" zei Leyla dreigend. "Leyla kijk ik heb geen zin in dit oke is mijn laatste dag in Parijs dus laat me genieten" zei Aliyah."als je uit zijn buurt blijft laat ik je gaan" zei Leyla."laat me los wat raak je me steeds aan" zei Aliyah."Ey Safae je hebt gezien toch wat ze zei toch"zei Aliyah. "Ja ik heb schermopnamen gemaakt ik laat Samuel zien" zei ik."Isgoed heb jullie drinken kom zo" zei ze en hing op.

Even later kwamen Samuel en Aliyah tegenlijk naar binnen."Kon alleen fanta en cola vinden" zei ze en gaf ons een blikje fanta en cola. "Ja maakt niks uit dankjewel schat" zei Chadia. "Ey Samuel we moeten je wat laten zien" zei Samir en keek me aan. Ik pakte mijn telefoon en liet alles zien."Samuel ging door zijn haren en zuchtte luid."Aliyah het spijt me zo erg dat ik je niet geloofde wil je me vergeven" vroeg Samuel. Ik zag aan hem dat hij het echt meende. "kijk ik begrijp je gewoon niet want eerst kom je hele dag zeggen van ja ik hou van je enz en je wordt de mijne en dan opeens komt je ex uit der dode hoek en geef je der kussen en gaat ze ook nog liegen met dat ik der heb uitgescholden en bedreigd ofz.. like voor wie kies je dan je ex of mij?" Zei Aliyah in een adem. Wij bleven er maar verbaasd naar kijken ik hoop echt dat het weer goed komt tussen hun. "Ik weet het Aliyah wat ik heb gedaan is echt fout en ik was echt dom dat ik dat deed met me ex en sorry dat ik je niet geloofde Wollah vergeef me alsjeblieft geef me 1 kans ik zweer je gaat echt geen spijt van krijgen en je moet gewoon echt weten dat ik echt veel van je hou en dat ik je beloof nooit naar andere meisjes ga. Vergeef je me alsjeblieft schatje" omgggg Wollah dit is echt lief😍😍 "Uuhm ik weet het nog niet ik ga der even over na denken" zei Aliyah en ging onder haar deken liggen. "Ey ik hoop echt voor je dat ze je vergeeft" zei Safouane zacht dat Aliyah het niet hoorde. Samuel zuchtte en ging door zijn haren. "Ik denk dat ze het gaan uitpraten dus zullen we misschien even naar buiten" stelde Chadia voor. We liepen met ze alle naar buiten en gingen zitten op een bankje.

Perspectief Aliyah
Na een lange stilte begon hij met praten."Wollah Aliyah het spijt me zo erg ik wil gewoon niet dat je boos op me bent want dat doet me zoveel pijn". Ik keek hem aan en legde mijn telefoon weg."kijk Samuel toen je zei dat je van me hield enzo was ik best blij maar toen je ex kwam en je zo kloos deed met der voelde ik me echt een tweede wiel" zei ik en ging overeind zitten."ja en ik heb daar echt spijt van" zei hij en keek me echt zo schattig aan."ik moet gewoon even tijd hebben want ben echt bang dat je me hart gaat breken want ben niet gewend aan zulke dingen" zei ik en speelde met me vingers."Heb je geen ex gehad ofzo" zei hij beschaaft."tuurlijk niet hou me daar niet aan bezig daarom zeg ik, ik denk er over na want we hadden niet eens een relatie maar toch brak je soort van me hart laat staan als we een relatie hebben" zei ik."ja ik begrijp je" zei hij zuchttend."top" zei ik en deed mijn duim ophoog."vrienden" vroeg hij onzeker.
"Ja" zei ik verlegen."bewijs het met een knuffel" zei hij lachend."ga je kontje vegen" zei ik lachend."is maar knuffel je gaat niet dood" zei hij lachend."ik zuchtte en stond op. Samuel stond ook op en gaf me een knuffel die zo fijn aan voelde."ben je niet meer boos" vroeg hij en keek me aan."Nee ik ben niet meer boos" zei ik lachend. Samuel keek me een beetje te lang aan en gaf me een kusje op mijn wang."Gatver" zei ik en duwde hem weg."HAAHHAA ik ben geen ebola" zei hij lachend. Ik veegde zijn kusje van me wang af en keek hem zogenaamd boos aan.

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu