Deel 5💕

733 48 16
                                    

Wat voorafging: ik keek achterom en zag............
18:45
Perspectief  Aliyah
"Wezebi Samuel kijk Leyla"zei Safouane en tikte Samuel aan. Ik keek naar achteren en zag een meisje."tfoe wat doet zij nou weer hier" zei Samuel en ging door zijn haren."wie is dat vroeg" Chadia nieuwsgierig.
"Is me ex" zei Samuel zuchtend. Oh het is dus zijn ex zo leuk ruiken jullie de sarcasme al🙄.
Zonder wat te zeggen liep ik de kamer in. Ik stel jullie Samuel's ex even voor nou daar gaan we. Dit is Leyla 17 Jaar ex van Samuel afkomst: Braziliaans🇧🇷
Nederlands🇱🇺 marokkaans🇲🇦

 Dit is Leyla 17 Jaar ex van Samuel afkomst: Braziliaans🇧🇷Nederlands🇱🇺  marokkaans🇲🇦

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.



Ik besloot om te gaan douchen want had geen zin in die ex van Samuel. Volgens mij ben ik echt jaloers O wat erg dit. Ik schudde de gedachtes weg en stapte de douch in."EYYY KECHH WE GAAN ETEN DUS DOE SNEL" hoorde ik Safae schreeuwen."RUSTIG SOKKERTJE" schreeuwde ik terug. Na het douchen droogde ik me af en smeerde ik me in met Zwitsal.
Ik trok me Nike tech aan en liep weer naar de kamer.
"Waar is Samuel" vroeg ik."Jaa wil je wel weten he zei Chadia. Ik rolde met me ogen en ging op het bed zitten."hij is even met Leyla mee" beantwoorde Samir me vraag. Toen ik hoorde dat hij met Leyla wegging deed me wel pijn weet echt niet waarom."dankjewel Samir jij kan wel normaal reageren" zei ik en keek Chadia aan."AHAHHA sorry hoor" zei ze en pakte haar Adidas slippers. we trokken allemaal onze slippers aan en liepen naar de gang waar we Samuel en Leyla betrefde.

hij gaf Leyla een kusje op haar wang en liep met haar mee. ik kon wel poepen ik me broek en dit bedoelde ik met dat jongens troep zijn ullgg."gaat het" vroeg Safae."met wat" zei ik lachend."denk je we zijn dom" zei Chadia."kunnen jullie me laten" zei ik lachend."komt goed ja" zei Safae en deed een arm over me heen. Ik keek haar lachend aan en liep met ze naar beneden.

We claimde een tafel en gingen zitten. Even later kwam Samuel weer terug en kwam bij ons zitten.
Samuel iriteert me nu echt in het ziekenhuis al die bullshit komen zeggen "hou van je blabla je bent de enigste oeff hij mag nu echt me kont vegen"."ALIYAH ALIYAH" hoorde ik Samuel zeggen."JA WAT " zei ik boos."aliyha saff klaar" zei Chadia en pakte me hand vast.
Ik zuchtte en vroeg netjes aan Samuel wat er is.
"Ik wouw vragen als je zo met ons een wandeling wilt maken" zei hij."ja Isgoed zei ik droog." "ik heb geen zin meer in eten" zei ik en stond op."Aliyah naar waar ga je" vroeg Safae met volle mond."naar boven voel me niet lekker" loog ik."wij gaan met je mee" zei Chadia en stond op."nee eet jonge ik red mezelf wel" zei ik lachend."Wollah" "ja echt" zei ik lachend."bel ons als je ons nodig heb zei safae en ging zitten."Isgoed"zei ik en liep maar de lift en weet je wie ik eens tegen kwam.ja die sloeri Leyla🙄."jij bent toch Aliyah"zei ze en keek me van top tot teen aan."ja en jij Leyla of niet"zei ik fake lief."ja,maar ik heb gehoord dat jij en mijn Samuel heel erg kloos zijn"zei ze bot."luisteren dan vriendin ik en Samuel zijn vrienden oke,ik wil hem niet hij mij ook niet oke dus knoop dat maar lekker ik je hoeren oren van je zei ik en stapte bij de 4e etage uit.

Leyla pakte mijn hand vast en zei"kom nog een keer zo dicht bij hem dan gaan we zien"
"WAAHAH en ik moet nu bang zijn aljeblieft hoor Leyla zei ik en trok ruw mijn hand weg."IK HEB JE GEWAARSCHUWD zei ze nog schreeuwend.ik zuchtte en deed de kamer deur open. Ik sloot de deur en begon te gillen. Ik plofte op mijn bed en ging door mijn haren.me moeder heeft echt gelijk over jongens.Na ongeveer 10 minuten gelegen te hebben besloot ik naar benden de te gaan.
Aangekomen zag ik Leyla bij Samuel huilen.wat ik er nou weer met haar dacht ik bij mezelf.Ik nam plaats en keek ze vragend aan."Aliyah mag ik je even spreken"vroeg Samuel."praat dan"zei ik en keek hem aan."hoezo bedreigde je Leyla en zeg je ,je kkr moeder mag dood gaan haar moeder is overleden aan kkr zei hij.

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu