Deel 32💕

407 25 13
                                    

WE HEBBEN DE 3 DUIZEND LEZERS GEHAALD!!🎊
Heel erg bedankt😻 dat jullie onze boek lezen zonder jullie zouden we het niet halen dus echt bedankt.

Deel ons boek en laat al je vrienden ook onze boek lezen. Stem en rea😌

~

Perspectief Safouane
Ik keek met open mond naar de foto. Het is een foto van Chadia en een jongen. Hij kuste haar op der wang. OP DER FK WANG. Billah als ik hem tegen kom ik maak hem dood. Ik leg me telefoon ruw weg en ga met me handen door me haar. Tfoe! Als ik der niet had laten zitten was dit niet gebeurd. Dan waren we nu gewoon samen. Kankerzooi!!

Perspectief Aliyah
Vandaag ging ik met inara bruidsjurken zoeken. Het was echt een leuke dag. Ze had 2 jurken gevonden en ze twijfelde heel erg maar natuurlijk ben ik der voor haar. Ik heb altijd de beste smaak😌. Het is uiteindelijk deze jurk geworden.

Ik liep naar beneden en plofte neer op de bank. Ik pakte me telefoon en scrolde wat door insta en snap. Ik opende een paar snaps en zag dat Samuel me had gesnapt
#het gesprek#
S; heeeyy schoonheid
S; zin om ergens wat te drinken?
A; Dag lelijkerd
A; nehh geen zin
S; wat ga je saai doen kom
A; HAHAA ik ben niet saai
S; 5 minuten dan sta ik voor je deur
A; wie zegt dat ik ga😌
S; IK!!! Dus sta klaar
A; Bepalen
S; ik bel gewoon bij je aan hoor😂
A; oke oke rustig ik kom
S;dag schoonheid 😻
A; dag ezel!
#eind gesprek#

Ik liep naar me kamer en liep me inloopkast in. Ik koos een outje uit. (Outje)👇🏼

Ik kamde me haar door en maakte er een slordig knotje van

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kamde me haar door en maakte er een slordig knotje van. Ik pakte me telefoon en liep naar beneden. "Mama, ik ga ff wat drinken met Chadia en Safae" loog ik. Ze mag echt niet weten dat ik met een jongen ga hoor tot dat ik een vaas tegen me hoofd krijg. "Isgoed schat" zei ze. Ik pakte me sleutels en liep de deur uit. Na een paar minuten zag ik een auto aanrijden. Yup dat is Samuel. Ik stapte in en sloot de deur achter me. "Voor wat wacht je? Rij dan" zei ik terwijl hij me de hele tijd stond aan te staren. "Uuhm we groeten niet meer" zei hij."pff dag samuel"zei ik en keek hem aan. Hij lachte en gaf me een kusje op me wang."kijk zo moet je het doen"zei hij en starte de auto.ik rolde met me ogen en deed me gordel om.

Aangekomen in het café namen we plaats en keken we door het menu kaart. "Hallo wat willen jullie bestellen" zei een serveerster "we weten het nog niet" zei Samuel zonder haar aan te kijken. "Oke dan kom ik zo bij jullie terug" zei ze en knipoogde naar Samuel. Deze bitch is zo zielig samuel keek niet eens dan geeft ze knipoog.ik keek der nog goed vies aan en keek weer naar het menu.

.....
Nadat we wat hadden gedronken bracht hij me naar huis. Ik ben echt kapot! Ik schopte me schoenen uit en rende de trap op naar me kamer. Ik kleedde me uit en nam een douch.

Perspectief Safae
Vandaag was ik naar familie gegaan. Het was een handvraging van me nicht. Die gast is best wel knap ik zeg je eerlijk, maar Samir is knapper. Hij heet Anouar ofzo. Mohim. Nadat ik thuis ben aangekomen liep ik naar me kamer en trok me pyjama aan. "Ey Safae!" Riep me broer Younes me "wat!" "Heb je me oplader gezien" zei hij en liep me kamer in "ja beneden op de bank" "Aii" ik liep naar beneden en pakte wat chips en drinken uit de keuken. Ik plofte neer op de bank en zette de tv aan. Ff Netflixen. Ik keek een paar films en besloot om daarna te gaan slapen.

-

"AAAAWHH NEEE" schreeuwde ik en stond bezweet op. Wejjooww ik had net wahed gekke nachtmerrie. Ik zweette helemaal dus nam ik een douch. Ik kroop daarna me bed in. Nog steeds denkend aan die droom.

~de droom~
"Nee nee alsjeblieft" zei Aliyah terwijl een man helemaal in het zwart een mes bij haar keel hield. "NEEEEE NIET DOEN!" Schreeuwde ik. Ik probeerde los te komen uit de greep van een andere gast die me vast had, maar het had geen zin hij is 10 x groter dan mij. Een andere man hield een pistool bij Chadia's slaap. Nee nee nee. Niet mijn vriendinnen. Uit een reflex kon ik me uit de greep los maken. Ik stormde naar Aliyah en Chadia en BOOM! De ene gast schoot door Chadia's hoofd en de andere sneed door de keel van Aliyah. "NEEEEEE!!" Krijste ik en liet me op de grond zakken. Ik sloeg alles wat ik zag. Inclusief die enge mannen. Nee dit kan niet waar zijn. Mijn vriendinnen. Mijn zusjes. Mijn alles. Zijn gewoon dood...
~einde droom~

Gelukkig was het maar een droom. Wejooww ik schrok zo erg he. Ik pakte snel me telefoon en belde Chadia en Aliyah op app.

Perspectief Akram
Ik denk 24/7 aan chadia ik kan der gewoon niet uit me hoofd laten.ik kom er pas achter dat ze de nichtje is van mijn vrouw ( Imane / deel 6)
Maar ik maak me niet echt druk imane houdt niet van mij en ik ook niet van haar dus ewaja.
"ETEN IS KLAAR" schreeuwde imane. ik liep naar beneden en ging aan tafel zitten. er is altijd zo een dodelijke stilte als we aan het eten zijn.

"Akram hou je van me" ontbrak ze de stilde. tfoe of ik moet de waarheid zeggen of tegen der liegen.
"Ja" loog ik en nam een slok van me drinken. er verscheen een glimlach op der gezicht en ze at verder."jij van mij" vroeg ik vragend."ja" zei ze verlegen en kleurde rood.
Tfoee paar dagen geleden haatte ze me nu is ze zehma in love met me. na het eten ruimde ze op en ik liep naar de woonkamer. Ik plofte op de bank en besloot Chadia te snappen.

#Het gesprek #
Ik:hey
Chadia:hoi?
Ik:ben je me zo snel vergeten
Chadia: Tuurlijk anders zou ik toch geen vraag tegen doen
Ik: ahha niet zo boos sgat
Chadia: ga je nog zeggen wie je bent oulleh😒
Ik: Akram van de Ah
Chadia: Omg sorryy heyy hoe gaat het
Ik: haha maak niks uit, goed met jou
Chadia: goed hoor
Ik: mooizo
Ik: wat ben je aan het doen
Chadia : ga zo douchen jij
Ik: niks tv kijken
Chadia: o oke sg maar ik snap je later ga douchen
Ik: aii sgoed
#eindgesprek#

"Met wie was je zo diep in een gesprek" vroeg imane vragend."niemand" zei ik en stond."waarom doe je altijd zo droog tegen me wat heb ik je aangedaan" zei ze schreeuwend."waarom moet je schreeuwen ik sta hier" zei ik geïrriteerd."omdat je al Shi 4 maanden zo droog tegen me doet" zei ze en stond op. ik zuchtte en keek der aan."wollah hou je wel van me en niet tegen me liegen" zei ze en keek me aan."nee sorry" zei ik en keek der in der betraande ogen aan.

"IK HEB MIJN FUCKING EER AAN JOU GEGEVEN IK HEB ALLES AAN JOU GEGEVEN IK PROBEERDE EEN GOEIE VROUW TE ZIJN VOOR JOU EN JE HOUDT NIET VAN ME" zei ze huilend en liep de trap boos op. ik ging zitten en ging door mijn haren. Ik hoorde van alles boven vallen. Ik liep naar boven naar onze slaapkamer en zag der daar ik een hoekje huilen. Wollah doet me hart pijn om der zo te zien. Ik liep naar der toe en deed een arm over der heen.

"waarom Akram? waarom wat heb ik je ooit aangedaan" zei ze huilend. ik zuchtte en ging naast der zitten."heb je iemand anders gezien ofso" zei ze en keek me aan. "Jaa is je nicht Chadia" dacht ik in me hoofd. "Nee" zei ik en leunde met me hoofd tegen de muur aan.

Volgende dag....

Perspectief Safae
Pzzz....pzzz....pzzz.... me telefoon ging af. Ik neem op "WAJOO WIE BEN JIJ OM MIJ ZO VROEG WAKKER TE BELLEN MOET IK JE DOOD SLAAN A FLIKKER" schreeuwde ik door de telefoon. "wajooo agressief enzo maar ook goeiemorgen prinsesje van me 💕" zei Samir. Het was dus samir😒. "ja sorry jij belt mij zo vroeg" zei ik. "dus ga je ook zo tegen me schreeuwen als we getrouwd zijn en ik je wakker maak" zei hij lachend. "Maar voor wat bel je" zei ik geïrriteerd. "ja nou Safouane en Chadia hebben ruzie Safouane zegt dat een andere jongen haar heeft gekust op haar wang en ja sinds dien doet hij chagrijnig en geïrriteerd tegen ons" zei Samir. "dat zou Chadia sws niet doen dus wat praat hij" zei ik. "ewa als je me niet gelooft kom zelf dan met hem praten" zei hij. "is goed ik bel Aliyah en dan gaan Aliyah en ik samen wel praten met Safouane want ik vraag me af waar die deze onzin vandaan heeft" zei ik. "is goed ik haal jullie straks wel op om 14:30" zei hij. "Is goed doeiiiii" zei ik. "Doeii schatje patatje van me 💕" probeerde hij z3ema lief te zeggen. "Doei" zei ik droog en hing op.

Volgende deel komt snel💕
Stem en Rea!

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu