Perspectief Aliyah
Ik werd wakker door hele harde muziek. ik stond geiriteed op en zag dat Yasira en Chadia al hadden omgekleed."zetten de jongens muziek?" Vroeg ik slaperig.
"Jaa kkr irritant ze dachten fissa" zei Safae schreeuwend uit de badkamer.(badkamer en slaapkamer is in 1)
"Ullggg" zei ik en ging weer liggen."wat ga je liggen ga douchen" zei Yasira."wat gaan we doen dan" zei ik oogrollend. "i dont know but we gaan iets doen" zei ze. Ik zuchtte en stond op. ik liep naar de badkamer en deed mijn ding.Na dat ik klaar was smeerde ik me in en trok ik me outje aan.(outje)
Ik verzorgde me haar nog en liet me krullen hangen.
"Gaan we naar beneden" vroeg ik."ja kom" zei Chadia en stond op. we liepen met z'n alle naar beneden en zagen de jongens op de bank. ik zag dat Youssef me steeds aankeek wat best ongemakkelijk was."Hebben jullie al gegeten" vroeg Safae."we wachtte op jullie zodat we wat konden ontbijten ergens" zei Samir.
"Okee we zijn der dus we kunnen gaan" zei Yasira.
Ze stonden op en we liepen naar de auto."We gaan met 2 auto's toch" vroeg Youssef."nee joh 1 auto tuurlijk 2 kijk met hoeveel we zijn slimpie" zei Yasira hoofdschuddend "oke mag ik rijden" vroeg ik."AHAHAH wil je ons dood hebben ofso" lachte Youssef."ik zweer voor je ik kan rijden heb alleen me rijbewijs niet" zei ik en keek hem aan."nee dat gaan we niet doen" zei Samuel lachend.
Ik rolde met me ogen en keek hem zehma boos aan."Wie rijd met mij mee" zei Safouane."kijk als ik mocht rijden konden de jongens in 1 auto en de meisjes in 1 auto maar nee meneer Samuel doet weer moelijk" zei ik "Chadia en Safae kan Aliyah rijden even eerlijk" zei Samir."ja ze kan rijden" zei Chadia."jullie liegen lijp man" zei Samir."wollah niet" zei safae.
"Maar je gaat nogsteeds niet rijden" zei Samuel en pakte de auto sleutels uit mijn handen."Ey boys Chadia en Safae gaan met jullie en ik neem Aliyah en Yasira" zei samuel en maakte de auto deur open.Ik stapte voor in de auto en Yasira en Youssef achterin."waarom laat je me niet rijden" zei ik en keek hem teleurgesteld aan."wie liet jou rijden?" vroeg hij vragend."me vader en me broer" zie ik. hij begon te lachen en startte de auto."wacht maar op een dag kom ik pull up voor je deur gaan we zien wie der kan rijden" zei ik en keek hem aan."kom je me dan ophalen voor een date" zei hij en knipoogde naar me."wie weet" zei ik en haalde me schouders op.
Aangekomen bij een soort restaurantje stapte we uit en tot mijn grootse verbazing zag ik Leyla daar zitten met een meisje.
"Weet je wie daar zit" zei ik tegen Chadia."Leyla toch" zei Yasira."jaa der vader wat komt zij nou weer hier doen" zei ik."Aliyah kan je alsjeblieft me vriendin spelen" smeekte Samuel me."Aliyah is dat toch ook" zei Safae met opgetrokken wenkies. Ik keek der lachend aan en we liepen samen naar het restaurant.Perspectief leyla
"Kijk kijk is dat niet je ex" zei me nicht en wees een kant op. ik draaide me om en zag Samuel en zijn gang."wacht heeft hij nu de hand van Aliyah vast" zei ik lichtjes boos."jupp denk van wel" zei me nicht.
Fucking bitch dat ze is ik ga der leven zuur maken.😡"Oh dat gaat zeker niet gebeuren" zei ik en stond op.
"Wacht wie is die knapperd" vroeg me nicht."wie Samir" zei ik een keek der raar aan."jaaa hij is kapot mooi" zei ze bijna geilend."pak je kans volgens mij is hij singel" zei ik en gaf der een knipoog.
Ik trok snel me broek omhoog en maakte een knoopje van me blouse open zo dat Samuel kan zien wat hij wilt zien.😏We liepen naar ze toe en ik zag dat Aliyah ons vies aan keek. ze rolde met der ogen en leunde met der hoofd tegen MIJN vriendje aan. ik kuchte luid en ze keken allemaal mij kant op."Oh heyy Samuel wist niet dat je hier was" zei ik en beet op me lip."oke" zei hij droog en draaide zich weer om. ULGGG hij moet mij aandacht geven niet deze goedkope slet hier.
"Heb je echt gemist weet je" zei ik en streelde over zijn arm."raak hem niet aan" zei Aliyah geïrriteerd en hield me hand weg."Oh ben je jaloers" zei ik lachend.
"Ik op jou? nooit" zei ze."hoelang hebben jullie al samen" vroeg ik."gaat jou niks aan" zei Samuel."Oh ja Aliyah voor dat je het alvast weet Samuel gaat je niet serieus nemen ik was net zo dom als jou dat ik op hem viel" zei ik zehma lief."Leyla mop luister Samuel en Aliyah is iets anders dan wat jij en Samuel hadden oké wat hun hebben is liefde wat jij had met hem was.....Izan" bemoeide Chadia ermee."Dankje Chadia" zei Aliyah.
"Oh dus je wilt zeggen toen Samuel in me was geweest en allemaal lieve woordjes fluisterde in me oor izan was" zei ik lachend en keek der scheef aan. ik zag aan het gezicht van Aliyah dat het haar pijn deed. Net wat ik wou!"waarom moet je dit naar boven halen" zei Samuel boos."Oh wist Aliyah dit niet oeps" zei ik lachend. "schat het boeit me niet dat hij in je is geweest of op je i dont care, want eindstand ben ik met hem en jij niet, jij blijf singel achter met je 5 lelijke katten bitch" zei ze met een bigsmile.
Ik wouw der zo hard in der gezicht slaan. Aliyah krijgt spijt dat ze met mijn Samuel is maar geen probleem ze zult wel zien.😊
"Gaat het schat je bent er best wel stil van he" zei Aliyah en keek me 'treurig' aan."Oh nee hoor, oh ja Samir me lief talige nicht heeft een oogje op je" zei ik en duwde me nicht expres op Samir."oeff nu komt deze bitch" zei Safae. Samir duwde me nicht van hem af en keek der scheef aan. ik begon te lachen en keek ze aan."jij geniet hier gewoon van" zei Chadia.
"Weet je wat genieten is als ik boven Samuel zit en hem kusjes in zijn nek geef" zei ik."oh echt wat leuk voor jou" zei Aliyah boos en liep weg.
"Oeps heb ik der nu boos gemaakt" zei ik lachend."WAT IS JOU FK PROBLEEM, WAT BEGRIJP JE NIET AAN 'IK WIL JE NIET' EH KK KEHBA DONDER OP" zei Samuel boos en liep achter Aliyah aan.Deed me echt pijn dat hij me kechba noemde. Op mijn moeder hij gaat voelen wat ik voelde toen hij het uitmaakte en daar heb ik een goeie plan voor.
Ik leg jullie het nog wel uit. Als het zover is....
Perspectief Chadia
Ik pakte de tas met eten en we liepen naar buiten waar Samuel en Aliyah verderop zaten te praten."leyla is echt een bitch" zei Yasira."Wollah ze heeft echt geen hart ik weet echt niet wat Samuel in der zag" zei ik."kijk Leyla was eerst anders maar nu is ze gewoon een kehba" zei Safouane en ging bij een terrasje zitten. We gingen bij hem zitten en legde onze kapsalon op tafel. Haha kapsalon is de ochtend is gewoon Litt hoor. Paar minuten later kwamen Aliyah en Samuel ook der bij en aten we gezamenlijk."Zo wat gaan we vandaag doen" vroeg Yasira."gaan we Jetskien" stelde Youssef voor."jaa wakka" zeiden Aliyah en ik tegenlijk. we stemde in om te gaan Jetskiën.
Aangekomen op het strand waar je activiteiten kan doen melden we ons aan om te gaan jetskiën.
Er was zo wahed meisje die daar werkte maar ze keek een beetje te lang naar Safouane. ik ging dichterbij Safouane staan om die bitch een hint te geven maar het lukte wellou."Hoi aangenaam ik ben Nisrine en ik ga jullie rondleiden" zei ze en keek Safouane kwijlend aan. Wjooww waar is die emmer. Want die heeft ze echt nodig, ze lijkt net een hond🤮. Mohim. We liepen die hoer achterna en ze liet ons een kleine rondleiding zien van wat we allemaal kunnen doen.''we komen hier om te gaan jetskien niet voor een rondleiding" zei ik en zuchtte. "Ja maar echt geef ons die jetski en Kowed" zei Safae.
Ze keek ons vies aan en liep boos weg. We pakte de jetskien en maakte soort van groepjes van wie met wie ging. "Oke ik ga sws met me schatje" zei Safouane en zette z'n arm om me schouder. Ik keek hem scheef aan.
Heyy bitchezzzz!!
Volgende deel komt snel weer!Xx bye
JE LEEST
Het begon met haat....
RomansaDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...