Perspectief Safae
~Next morning...Ik werd wakker en zag dat Aliyah op der telefoon zat en Chadia nog sliep. "Fakka" zei ik en stond recht op"Ewa goed geslapen?" Zei Aliyah en keek van der telefoon naar mij. "Ja jij?" Zei ik en strekte me uit "jaaa kkr lekker geslapen" zei ze. Even later werd Chadia ook wakker en besloten we te gaan ontbijt. Nadat we hadden ontbeten plofte we neer op de bank. "En wat gaan we doen vandaag dan" zei ik "ja wollah" zei Chadia. Even later hoorde ik een bericht van Chadia der tel. Ze pakte der tel en las het bericht hard op. "Heeyy schatje, gefeliciteerd met je verjaardag heb een verrassing voor je dus kan je straks afspreken? Xx" las Chadia hardop. "OMGGG REAGEER TERUG!" Zei Aliyah "Haha isgoed met wat dan?" Vroeg ze.
Ik lachte en zei "zeg van dankjewel..." zei ik "ja maar hij zegt van kan je afspreken" zei ze "wat gaan we straks doen dan" vroeg Aliyah "ja echt he" zei ik "we gaan uiteten, ma pa heeft al voor ons gereserveerd" zei Chadia glimlachend "oehh leuk leuk, waar dan" vroeg Aliyah "ergens in Utrecht ofzo" zei ze "hoe laat?" Zei ik en ging liggen op de bank "rond 18:00" zei ze. Nadat we wat hadden gekletst gingen we een film kijken. Na de film was het tijd om ons klaar te maken. "Ey me vader heeft voor 7 personen gereserveerd he dus wie gaan we mee vragen" zei Chadia.
"SSS toch?" Zei ik "ohja want Safouane had een verrassing ofzo voor me" lachte Chadia. "Ja hahaha" lachte Aliyah. Als eerst ging Chadia douchen dus mochten Aliyah en ik een outje voor Chadia kiezen. We liepen der inloopkast in en zochten een outje. Nadat we een outje hadden gekozen pakte we onze kleding en legde het alvast klaar op het bed. Na Chadia ging Aliyah douchen en daarna ik.
Perspectief Chadia
Nadat ik had gedoucht droogde ik me af en liep naar me kamer. "Een van jullie kan nu gaan" zei ik. Aliyah rende als eerst de badkamer in. "BITCH!" Schreeuwde Safae nog. Hahaha ik ga stuk! Ik liep me inloopkast in en trok me outje aan die Aliyah en Safae uit hadden gekozen. Ik liep eruit en Safae keek me bewonderend aan. "Mooi?" Vroeg ik "DUUUHH IK HEB HET UITGEKOZEN" zei ze met zo een 'duuh face'. Ik lachte en keek in de spiegel. {Outje}Nadat Aliyah en Safae ook al hadden gedoucht trokken ze ook hun kleren aan. Dit had Aliyah aan👇🏼{Outje}
JE LEEST
Het begon met haat....
Storie d'amoreDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...