Deel 34💕

383 24 15
                                    


Perspectief Safae
"Omgg neee Aliyah" zei ik. Haastig ging ik van me scooter af en rende naar der toe. Er ligt overal bloed. De man in de auto stapte uit en vroeg of het ging."ZIET HET ER UIT OF HET GAAT AH ZEMMEL?" zei ik schreeuwend."Ik bel de ambulance" zei hij en liep weg."BETER VOOR JE MOER" zei ik."Komt goed ja schatje" zei ik huilend tegen Aliyah. Na paar min wat op uren leek waren ze der eindelijk."kan je in kort vertellen wat er was gebeurd" vroeg de politie agent. Ik vertelde hem alles en vroeg of ik met Aliyah mee mocht gaan.

"Ja ga maar wij nemen wel contact op met haar ouders" zei de politie man en liep naar onze scooters.
Me scooter boeit me nu echt niet. waar ik nu alleen aan denk is aan Aliyah.
Aangekomen bij het ziekenhuis rende ze een kamer in. Ik nam plaats in de wachtkamer en stresde helemaal. Ik had ondertussen Chadia en Samuel enzo al gezegd. even later kwamen de ouders en broers van Aliyah.

"hoelang zit ze als in die kamer" vroeg Justin gestrest."een tijdje al" zuchtte ik."Zijn jullie familie van Aliyah (....)" zei een dokter."ja dat zijn we" zei de moeder van Aliyah en stond op."Aliyah heeft een flinke klap gekregen waardoor ze nu in een kunstmatige coma ligt" zei de dokter."Kustmstige coma! oh me babby" zei de moeder van Aliyah huilend."mogen we haar bezoeken" vroeg ik."ja dat mag maar niet te lang want ze heeft rust nodig" We liepen met zijn alle naar de kamer van Aliyah waar we der zagen met allemaal slangentjes en dingen in der lichaam. Ik liep naar het bed en nam plaats op een stoel. Der moeder liep huilend naar der toe en pakte haar hand vast. "Oh schatje van me wordt alsjeblieft wakker" snikte ze. Er rolde ondertussen al een paar tranen over me wangen.

Even later ging de deur open en daar stond Chadia huilend in de deuropening. Ze rende naar Aliyah en kuste haar voorhoofd "wordt alsjeblieft gauw wakker patatje" zei Chadia en pakte een stoel. Ze nam naast me plaats "wat is er eigenlijk gebeurd?" Vroeg ze. Ik legde haar alles uit en er rolde weer een traan uit m'n ooghoek. "Omgg wat erg!" Zei ze en knuffelde me. Ik knuffelde haar stevig terug. "Kom ff naar de wachtkamer want misschien willen ze alleen met der dochter zijn" fluisterde ik "we gaan ff frisse lucht halen" zei Chadia en we liepen de deur uit. We liepen naar de wachtkamer en zagen Samuel, Safouane en Samir. We namen tegenover hun plaats.

ik zag Safouane's ogen gewoon op Chadia branden. Chadia keek hem aan en zag dat hij haar vies aankeek.''wat kijkt deze homo me vies aan z'n moer'' zei Chadia.''wat homo jij bent de gene die vreemd ging'' zei Safouane boos.''wat vreemd? hou je bek vriend jij liet mij shi 2 uurtjes wachten en waar was jij uhmm niet bij mij'' zei Chadia. ''oke jullie gaan het nu uit praten" zei ik en keek ze aan. Chadia rolde met der ogen en liep samen met Safouane weg.

Perspectief Chadia
"Wie was die jongen" zei Safouane boos/schreeuwend."wat schreeuw je wesh dacht je deze ziekenhuis is van je vader oulleh" zei ik."Chadia beantwoord mijn vraag" zei hij."waar was jij laten we daar mee beginnen" zei ik en kruiste me armen."wat doe je kkr moelijk ik vraag toch alleen wie die gast is" zei hij boos.

"Wollah teh als ik hem zie shiet hem dood kkr flikker" zei hij boos."schiet hem dan gaan we zien" zei ik."wat doe je kinderachtig zeg gewoon wie die gast is" zei hij."een jongen nu blij" zei ik geiriteerd."wat is hij van je" vroeg hij."Wezebi wesh dacht je AT5 hier" zei ik en wilde weglopen tot dat hij me weer terug trok."kijk Safouane ik heb hier echt geen zin in oke, me bestevriendin licht daar en heb even geen zin in bullshit" zei ik en liep weg. ik hoorde hem nog wat mompelen en zuchten.

Ik liep weer terug naar Safae en ging naast der zitten. "En hebben jullie uitgesproken"vroeg safae.
"Nee heb geen tijd voor dat"zei ik n zuchtte.

Perspectief Samuel
Ik stond op en zei dat ik naar Aliyah ging.ik weet dat er consequenties komen maar ik moet haar gewoon zien.ik maakte de deur open en alle ogen werden op mij gericht.ik liep naar binnen en gaf de vader van Aliyah een hand."heb jou wel eens eerder gezien"zei hij en gaf me een mannelijk knuffel."ja klopt"zei ik.

"Ik liep naar de moeder van Aliyah en stelde me netjes voor.ze veegde haar tranen weg en gaf me een knuffel.ik liep naar de broers van Aliyah en gaf ze een boks.ik zag Aliyah daar liggen wat me echt in stukjes brak zonder dat ik het opmerkte viel er een traantje langs me wang. Wejoo nooit gedacht dat ik zou huilen om een meisje Aliyah betekent echt iets voor me."wie ben je van me zusje"zei Justin lichtjes boos."Justin niet nu"zei zijn moeder.

"Wat kom je hier zoeken"zei hij en negeerde zijn moeder."kom Aliyah bezoeken"zei ik."hoe ken je haar" zei hij weer "Samuel loop is ff met me mee" zei de moeder van Aliyah. Ik knikte en liep met der mee naar de gang. "Ik weet dat er iets tussen jou en Aliyah speelt he maar dit blijft tussen ons want als der broers er achter komen ja dan weet je wat er gebeurd" zei ze serieus. "Ja isgoed maakt u geen zorgen ik ben serieus met haar" zei ik menend. "1 ding als je Aliyah der hart breekt dan heb je wel met mij te maken" zei ze met spleetjes ogen. Ik lachte "haha Tuurlijk Tuurlijk ik ben serieus met der"zei ik.

Ze knikte en liep de kamer weer binnen. ik liep haar achterna en ging naast Aliyah zitten. Na een tijdje besloot ik weer naar huis te gaan. "Ey Bro's komen jullie" riep ik. Samir en Safouane stonden op en liepen me achterna. We stapte de lift in en ik drukte op de laatste verdieping (garage verdieping) "hoe gaat het met Aliyah" vroeg Samir terwijl we naar onze auto's liepen. "Ik weet niet man ze is nog niet wakker" zei ik terug. We praatte nog wat en groette elkaar met een mannelijke knuffel. "Challaazz eh niffoowwss" zei Safouane en opende de deur van z'n range rover. We scheurde de garage uit. Onderweg belde ik Safouane en Samir. "Fakka" hoorde ik Samir zeggen "Wats er" zei Safouane "gaan we lounge pakken" zei ik "Aii" "wakka" "welke dan" vrieg Samir "die ene in Amsterdam" zei ik "Hookah?" Zei Safouane "ja die" zei ik.

Aangekomen in de lounge bestelde we 3 shisha pijpen. We namen plaats op de bank en pofte wat.
(Hier zaten we)👇🏽

Nadat we klaar waren gingen we naar huis

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Nadat we klaar waren gingen we naar huis....

Heyy, volgende deel komt snel weer!
Stem en Rea🤩

Xx

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu