Perspectief Aliyah
"en el lado derecho hay bocadillos si quieres algo de comer y en el lado izquierdo puedes tomar una copa en el bar" zei de vrouw met een grote glimlach.
(aan de rechterkant zijn er snacks als jullie wat lekkers willen en aan de linkerkant kunnen je bij de bar wat drinken halen)Iemand anders herhaalde wat de vrouw zei maar dan in het Engels."ik ga drinken halen moeten jullie ook" vroeg ik en stond op.
"Ja wil een snack" zei Samir."ik pak wel gewoon van alles" zei ik."ga met je mee" zei Samuel en stond op.Samen met Samuel liep ik naar de snack afdeling om het zo te noemen.
Er was zomaar opeens een rij. ik pakte mijn telefoon en ging ff op snap totdat ik zag dat Samuel een foto van me maakte."ik weet dat ik mooi ben maar je hoeft geen foto van me te maken" zei ik. hij lachte en ging op zijn telefoon. hij stuurde me de foto en gaf me een knipoog.
( Outje/foto )
Na ongeveer 2 min in de rij gestaan konden we eindelijk wat pakken. ik pakte wat crackers en donuts."Ik ga even snel drinken halen" zei Samuel en ging uit de rij."ja isgoed" zei ik.
Nadat ik paar snacks had gepakt ging ik uit de rij met volle handen.Mensen keken me heel raar aan maar schijt! Ik had zo een gevoel dat alles zou vallen.
Ik wilde naar onze plek lopen maar moest zo nodig tegen iemand anders aanbotsen." kan je niet uitkijken ofzo" zei ik lichtjes boos. "O sorry" zei een bekende stem. ik keek hem aan en zag dezelfde jonge die voor me had betaald bij de Mac. wat is zijn kkr probleem heledag zie ik hem.
"Hier neem die van mij maar" zei hij en wilde me een bord met donut en croissant aangeven."nee hoeft niet" zei ik. Er kwamen al snel 2 schoonmakers mijn troep opruimen. Vond het beetje faya voor ze dus besloot ik ze te gaan helpen.
Na het opruimen bleef die gast maar naar me kijken.(jongen van Mac) "kan je het zien" vroeg ik vragend. "Nog niet helemaal" zei hij en kwam dichter bij me staan."afstand" zei ik en duwde hem zachtjes weg. Ik wilde weg lopen maar hij trok me weer terug waardoor ik 2 centimeter van hem vandaan stond.
Perspectief Samuel
Ik liep weer weg met drinken in me handen en zag Aliyah heel dichtbij een jonge staan wat me echt kkr Parra maakte. Wollah zou nu echt op hem afrennen en helemaal de kkr inslaan.
Ik voelde die woede gewoon helemaal door me hoofd. waarom Aliyah? waarom? dacht ik bijmezelf.ik liep boos naar onze plek en gaf ze hun drinken aan."Ey broer wat is er" zei Samir en tikt me aan. "Niks" zei ik droog en nam een slok van me cola.
"Waar is Aliyah" vroeg Safae vragend. ik negeerde haar wat niet mijn bedoeling was maar had gewoon geen zin meer en ging op me telefoon. na ongeveer uren wat zo aanvoelde zag ik Aliyah aankomen met 2 borden vol.
"Waar was je eh kech" zei Chadia."Eten halen" zei ze en ging naast me zitten. ik zag dat Aliyah me aan keek en deed haar hand op me been. ik hield haar hand weg en stond op."waar ga je ah sah" zei Safouane.
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...