~
Perspectief Chadia
"We gaan over 10 min weg moeten jullie nog wat eten" zei ik. "nee" zeiden ze en speelde verder. we wilde net weg lopen tot dat het jongetje terug kwam met zijn moeder "hun mama" zei hij wijzend naar ons.Als ik naar die moeder keek was ik niet eens bang wat wilt zei komen doen. "Uhm heb begrepen van mijn zoon dat hij werd bedreigd" zei ze."mevrouw bedreigden is een heel groot woord wij corrigeerde hem" zei Safae.
"Mijn kind kwam huilend naar mij toe" zei ze.
"Mijn dochter kwam ook naar mij toe omdat uw kind ballen ging gooien" zei Aliyah."Noah haal papa even dit moet snel afgehandeld worden" zei die hoer."Oo wat zijn we bang" zei ik."ik wil gewoon niet dat jullie mijn kind bedreigen" zei ze boos."mevrouw een toontje lager want hier ben ik niet van gediend" zei Aliyah."wat is er hier aan de hand" hoorde we een zware stem zeggen.
We keken die kant waar het geluid vandaan kwam en tot onze grote verbazing zagen we Zakaria (kennen jullie Zakaria nog die bij ons op de mbo zat. Met mootje en nadir. ja die Zakaria dus)
"Zo zo dames dat is lang geleden nogsteeds bestfriend oulleh" zei Zakaria."Ahh hebben jou matties je verlaten oulleh" zei ik."nogsteeds een grote bek"zei hij."ken je hun"zei die vrouw van zakaria. "Zoals je ziet kent hij ons" zei Aliyah."sprak niet tegen jou teef" zei ze."ga der niet eens op in" zei Aliyah en rolde met der ogen.
"Nou lieverd ze hebben Noah bedreigd en geslagen" ze ze."wollah meh we hebben hem geslagen" zei Safae."jawel toch Noah" zei dat wijf. Hij knikte en ging de ballenbak in. "Moet ik jullie kinderen ook slaan ofso" zei Zakaria beetje boos."sla!!" zei ik boos.
Hij keek ons boos aan en trok zijn vrouw mee. "Wacht maar jullie" zei ze schreeuwend. We lachte der uit en liepen weer teug naar onze tafel.
~
Even later was het wel tijd om weer naar huis te gaan omdat we ons moesten voorbereiden om richting Duitsland te gaan. We groetten elkaar en ieder reed naar zn huis. Thuis aangekomen stapte we uit en liepen naar huis.
Ik stopte de kids meteen onder de douch en koos alvast een outje voor ze. Ik droogde ze daarna af en kleedde ze om. Daarna nam ik een snelle douch en kleedde ik me om.
~Outje~Outje Naoual
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...