Deel 38💕

397 23 19
                                    

Wat voor af ging: "Type in 068 ik zet je in de wacht bitch" zei ik en stond op om weg te lopen maar werd weer terug getrokken.

Perspectief Chadia
"wat raak je der aan" zei ik bot tegen jonge nummer 1."Rustig rustig" zei jonge nummer 3 en pakte me bij m'n schouders."Luister dan laat me eerst even eten dan kunnenen we deze conversatie doen oke" zei Aliyah geirteerd en at rustig der burger verder. WAHAHA kan niet meer met Aliyah."Saff we wachten" zei jonge nummer 2 en masseerde Aliyah der schouders."ik maak nu geen kkr grappen met je raak me niet aan" zei Aliyah boos. Hij luisterde niet en ging gewoon door. "Raak der niet aan ben je doof" zei ik en duwde hem weg van Aliyah.

"Mag ik een hap" zei die jongen en pakte de burger van Aliyah. "Hier eet dat hele kkr ding op" zei Aliyah boos en gooide haar eten en drinken naar hem waardoor zijn hele kleren vies/nat werden."Kom we gaan" zei Safae en trok ons mee."Tfoee haat zulke jongens echt he Wejow" zei ik boos."Jaaa ze denken dat ze elke meisje kunnen krijgen" zei Safae."Jullie gaan nergens naar toe" hoorde we 1 van die jongens schreeuwen.

"Gaan we SSS bellen want dit gaat niet goed aflopen" zei ik en pakte alvast me telefoon."Ja doe maar" zeiden Aliyah en Safae.
#Het gesprek#
S: ewaa
Ik: Safouane! Luister dus Aliyah, Safae en ik zijn zo in west
S; ja
Ik: en er was zo een groepje jongens die ons gingen irriteren
S; waar waar!!!
Ik:wacht luister.
S; hebben ze jullie aangeraakt!
A: jaa
Aliyah keek me aan van niet zeggen."Jawel ze gaan die jongens klappen kieren" zei ik lachend."WHAHA gekke chick" zei Safae.
S; Chadia !!!! Halooo
Ik: ja sorry
S; waar? hoe? praat!
Ik: we zijn in west
S; waar
Ik; bij die HFC
S; aii blijven jullie daar ik kom zo met Samuel en Samir saff
Ik: oke doei
#Eindgesprek#

Ik hing op en stopte me tel terug in me tas. "Haha denk je dat we nu bang worden ofzo" zei jongen nmr 1 en liep met zn gang naar ons. "Heb ik gezegd dan dat jullie bang zijn? NEE, dus Kowed" riep Safae "Haha pittige dame hoor" zei nmr 2 en liep naar Safae. Hij pakte haar pols vast en ging steeds dichterbij. "EEY VRIEND DONDER OP VAN MIJ GEKK DAT JE BENT WAT RAAK JE ME AAN EH KKR HOMO" schreeuwde Safae en klapte hem op zn gezicht. Ik moest me lach echt inhouden he. Ga stuk om Safae. "Hmmm mij slaan?" Zei hij met spleetjes ogen. We keken hem raar aan en wilde weg lopen. "Jullie gaan helemaal nergens heen" zei nmr 3 pakte me bij mijn heup. Oooh nu gaat hij te ver. Ik draaide me om en schopte hem zo hard als ik kon in zijn ballen. "Aawh" kreunde hij en zakte in elkaar. Ik draaide me om zag SSS op hun scooter richting ons rijden. Ze stapte af en rende op die jongens af. "KKR ZEMMEL'S WAT RAAK JE ZE AAN" riep Samir en sloeg nmr 1 helemaal in elkaar. Ondertussen kwam er een hele groep mensen om ons heen staan. Safae, Aliyah en ik raakte een beetje in paniek en probeerde ze uit elkaar te halen. Dalijk gebeurd er wat met een van hun (SSS). Die andere flikkers boeien me niks. Ze mogen dood vallen. Kijk ik wens niemand de dood maar wat zij deden? sorry hoor gaat een beetje te ver.

Ondertussen kwam een man van de HFC naar buiten rennen met een paar medewerkers en haalde ze uit elkaar. "JE KKR VADER" zei Safouane nog en spuugde op een van hun. Samuel veegde het bloed van zijn handen weg en liep naar Aliyah. Safouane liep naar mij en stelde me gerust. "Gaat het?" Zei ik en wreef over zijn knokkels. "Ja schat maak je geen zorgen ik heb geen pijn" zei hij en knuffelde me stevig. Ik knuffelde hem terug en we liepen naar Aliyah, Safae en de rest. "Wat was er eigenlijk gebeurd" vroeg Samir. Aliyah legde alles uit en we besloten daarna om even door west te lopen.

Perspectief Katalina
"Buenos dias mi Amore" zei me moeder terwijl ik de keuken in liep."Buenos dias mami" zei ik en gaf der een kusje op der wang."Puedo ir al kermis?" Vroeg ik.(mag ik naar de kermis?)."Con quien?" Vroeg ze.(met wie?) "Emma, Cleo en nog paar andere vriendinnen" (Emma en cleo zijn nihad, soraya enzo). Van me moeder en broer mag ik niet met nihad, Soraya etc omgaan omdat ze hoerig zijn. Maar ja ik doe gewoon stiekem. Ik liep naar de gang en trok me schoenen aan. Trouwens dit is me Outje👇🏼

Ik pakte me tas en liep de deur uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik pakte me tas en liep de deur uit. Ik liep naar de bushalte en stapte in. Ik nam achterin plaats en zag wahed mooie jongen. WAUUWW die moet ik krijgen. Ik keek hem verleidelijk aan en knipoogde naar hem. Hij keek me vies aan en stapte de bus uit. Ulg hoezo doet hij zo ik ben gewoon mooi hoor. Ik zuchtte en na een paar haltes stapte ik uit. Ik belde Nihad dat ik onderweg was. Ik belde bij der aan en de deur werd geopend door haar zus (selma). Ik groette haar en liep naar Nihad's kamer. "Heeeeyy gurrlll" riep ik en gaf der een knuffel. "Fakka zinaa" zei ze en knuffelde me terug "goed met jou?" "Ja goed" zei ze en deed der Make-up. "Je ziet er echt leuk uit" zei ik en keek der aan. "Haha Dankje schat jij ook" dit had ze aan😻👇🏼

 "Haha Dankje schat jij ook" dit had ze aan😻👇🏼

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ze pakte der spullen en we liepen naar beneden. Ze trok der hakken aan en we liepen de deur uit. "Mag ik achterop" vroeg ik terwijl Nihad der scooter pakte. Ze knikte en ik stapte achterop. Aangekomen bij de kermis gingen we als eerst naar de botsauto's. "Gaan we samen of apart" vroeg ik "wakka samen" zei ze en deed der haren los. Ik deed hetzelfde en stapte in het botsautootje. "Aaaawh" gilde Nihad en ik. Er stonden een groep jongens aan de zijkant heel lang naar ons te kijken. Wat wij natuurlijk heel leuk vonden. "OMGG hij is kkr mooi" fluisterde Nihad in me oor. "Welke van hun" zei ik en keek naar de jongens.

"Die ene met die krullen en rode trui" zei ze. Ik keek naar hem en WAUUWW. "Kapot mooi" geilde ik. We lachte en stapte het autootje uit. "Kom suikerspin halen" zei ik terwijl ik Nihad mee trok. "Haha Isgoed schat" lachte ze. We kochten onze suikerspin en liepen een beetje door de kermis heen. We gingen nog in zo een draaimolen achtig. "Wejoow ben hayeck misselijk geworden" zei Nihad en hield der hoofd vast. "Haha ja ik ook man" zei ik. We liepen besloten om naar huis te gaan. We moesten door de kermis heen zodat we aan de andere kant komen bij nihad's scooter. We liepen door de kermis heen en ik stond stil. Ik zag....

Volgende deel komt snel weer!
Stem & Rea 😜

Xx

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu