~ 8 jaar laterPerspectief Aliyah
Heyy we zijn nu een paar jaartjes verder en Céline en Novell zijn 15 en over een week worden ze 16. Noëlle die is 10 jaar en onze Zayn is 8 jaartjes. Ik wil geen kinderen meer want vindt 4 genoeg. Ik ben nu 34 jaar en Samuel 35.~
Onze grote vriend Bilal is ook 15 jaar, Naoual is 10 en Mayra is 8 jaar. in de tussen tijd hebben Chadia en Safouane een jongetje gekregen genaamd Aymane en zouden graag meer kinderen willen.~
Noor is 15 en wordt over paar maanden 16 Yassin is 10 eymen is 8 en in de tussentijd hebben safae en Samir een prachtige dochter genaamd liyana gekregen die 1 is.Back to the story
Perspectief Céline
~maandag 6:00
TRING TRING
pff daar gaat mijn wekker.de zomervakantie is voorbij en vandaag begint me eerste schooldag op de hbo.
Ik stond op en hoorde Noëlle me moeder roepen.
Ik deed de gordijnen open en keek naar me zelf in de spiegel."is Céline al wakker"vroeg me moeder."jaaa ben wakker"schreeuwde ik.
"Fasta dan want moet ook werken"zei ze.
Ik deed de deur open en zag me moeder."Goedemorgen mam lekker geslapen"zei ik en gaf der een kusje op der wang."ja jii ook pop"zei ze.
"Jaa denk ik"zei ik lachend en liep de badkamer in.1 uurtje later
Ik verzorgde me krullen en zette het is een staart.
Ik maakt nog snel een spiegel foto en liep met mijn schooltas naar beneden.
{ foto/ outje }
Ik legde me tas op de bank en liep de keuken in waar ik mijn broer zag."kan je ook een broodje gezond voor me maken"vroeg ik."10 euro"zei hij.ik stak me middelvinger op en maakte zelf een broodje.
Na dat me broer en ik hadden gegeten riep me moeder ons.
Ik pakte me tas en stapte achterin de auto.Me moeder zette muziek en ik maakt een snap
(Zie omslag)Ik zet alles in, alles in
Want ik heb plannen sinds, plannen sinds
Ik zet alles in, alles in
Want ik heb plannen sinds, plannen sinds
Waar je ook heen gaat
Waar je ook heen gaat
Waar je ook heen gaat
Ik ben daar
Ik zet alles in, alles in
Want ik heb plannen sinds, plannen sinds"Céline je zingt vals hou je mond"zei novell.
Ik zong nog valser maar dit keer in zijn oor.
Me moeder lachte en samen zongen we vals.
Aangekomen bij school groette me moeder ons en stapte novell en ik uit."Zo kleine daar gaan we he"zei hij en deed een arm over me heen."raak me niet aan"zei ik en duwde hem weg.hij lachte en liep naar een groep jongens die buiten stonden. Hij groette ze en gingen zitten.
Pfff daar ga ik dan.Ik keek me broer nog aan en liep het grotte gebouw in.de bel ging en liep zoekend naar lokaal 301.
Na dat ik het had gevonden liep ik de drukke klas in.
Tot mijn grote verbazing zag ik Noor zitten. Met een glimlach op mijn gezicht liep ik haar kant op.
"Omg Céline "zei ze en keek me met grote ogen "ben ecbt blij dat je in me klas zit man"zei ik en ging naast der zitten.
10 min later
Iedereen had zich voorgesteld en voor dat de juf wilde beginnen kwamen 2 knappe jongens de klas in." Nairo en inbrahim gaan we dit jaar ook steeds laat komen"zei de juf lichtjes boos.
"We hadden onze bus gemist"zei Ibrahim
"stel jullie maar even voor en ga dan zitten"zei de juf.
"Ik ben nairo ben 17 "zei hij."ik ben Ibrahim en ben 17 jaar"zei hij. Ze gingen zitten en nairo keek me van top tot teen aan.
Ik negeerde het en pakte me boeken.
Ze kwamen voor ons zitten en pakte kun boeken.Perspectief Noor
16:45
Na dat we uit waren zouden Céline en ik de bus naar huis pakken.
Novell en ik zijn besties ik begin een klein beetje gevoelens voor hem te krijgen maar weet niet of hij hetzelfde voor me voelt dus verberg de gevoelens als ik met hem ben🤷🏼♀️🙃"Gaan we morgen stad "vroeg Céline en keek me aan.
Ik was helemaal in het gesprek van mij en novell dat ik niet op haar reageerde.
"noor luister je wel"zei ze en tikte me aan.
"O soryy wat zei je"vroeg ik en keek der aan.
"Ik wil een birthday outje kopen en vroeg me af of je mee wilde gaan"zei ze."ja tuurlijk"zei ik.
Aangekomen in de buurt van Céline stapte ze uit ik groette haar en stapte 2 halte verder op er uit.bij de bushalte zag ik kapot veel jongens.Ik deed alsof k aan het bellen was en liep langs ze tot dat iemand me hand pakte ik keek die gene aan en zag dat het novell was."naar waar ga je"vroeg novell.
"Huis?"zei ik."aii boys is ga"zei novell en gaf ze een boks."je gaat niet meer mee"vroeg ene jonge."nee man"zei hij.
novell wenkte me om met hem mee te gaan. Ik liep langs de jongens en liep novell achterna."Naar waar gaan me"vroeg ik en liep naast hem.
"Meertje"zei hij en keek me aan."wat gaan we daar doen"vroeg ik."Je ziet vanzelf wel"zei hij.Aangekomen bij het meertje liep novell voor op.
Ik maakt een foto van hem en plaatse die op snap met de tekst " Bestie ❤️"
{foto}"Hoe was school"vroeg hij en keek me aan."eerlijk gezegd was het wel leuk we hebben alleen maar gekloot"zei ik."je zit met nairo en ibi ( Ibrahim ) in de klas toch"zei hij en ging op een bankje zitten.
"Jaa ze zijn best grappig maar ook irritant"zei ik en ging naast hem zitten."Waarom doe je zo ongezellig met je oordjes"zei ik en duwde zijn hoofd zachtjes."hahah zet het wel weg voor jou"zei hij.ik keek hem met een glimlach aan en ging achterover zitten.
"Waarom zijn we hier"vroeg ik.hii wilde wat vertellen maar werd gebeld. Ik keek naar zijn telefoon en zag "Chanel 🥵" staan.
Hij stond op en nam op. Vroeg me echt af wie Chanel is want ken bijna alle vrienden / vriendinnen van hem.Later die avond
Novell en ik hadden nog ergens gegeten en toen gingen we beide naar huis. ik had niet meer gevraagd over die Chanel want is mijn zaken niet.~
Volgende deel komt snel
Stem en rea❤️
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...