Deel 81💕

274 19 1
                                    

Perpectief Aliyah

3 jaar later...

~ 6 juni
"novell eet je brood" zei Samuel.''ik eet al'' zei hij en nam een hap van zijn brood.

Dit is novell hij is nu 3 jaar🥰

Dit is Céline en is ook 3 jaar😍

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is Céline en is ook 3 jaar😍

Dit is Céline en is ook 3 jaar😍

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Back to the story..

14:00
vandaag zouden we naar Noor haar 3e verjaardag feest gaan. Noor en novell zijn zo lief samen ze houden echt van elkaar gewoon 4 handen op 1 buik.

Ik trok me outje aan en liep naar beneden.
"Je ziet er echt leuk uit" zei Samuel en keek me met een grijns aan.

"Dankjewel schatje" zei ik en gaf hem een kusje."wanneer ga je me weer verwennen dan" zei hij en kneep in me bil."komt snel"zei ik.
Hij lachte en trok de jas van Céline aan.

"Novell trek je je jas aan" zei ik en gaf hem zijn jas. hij knikte en pakte zijn jas. nadat hij zijn jas aantrok renden Céline en Novell naar de auto. Samuel sloot de deur en stapte in de auto. ik zette Novell en Céline goed en ging naast Samuel zitten.

Aangekomen bij Safae.We stapte uit en Novell wilde heel graag de cadeau van Noor dragen.

We belden aan en de deur werd geopend door de zusje van Safae."dag aya hoe is het" zei ik en liep naar binnen."goed hoor met jullie" zei ze."gaat goed hoor" zei ik.

"Gaan jullie tante aya niet groeten" zei ik en keek Céline en Novell aan."hallo"zei novell en keek aya aan."hahah dag Novell" zei ze terug.

Perspectief Safae
Vandaag is me schatje jarig😍🤤. Ze is eindelijk 3 jaar geworden tbarkellah. Nadat iedereen er was hadden we een lekker etentje samen. Na het eten brachten ik en me moeder de toetjes. "Mama mag ik deze" vroeg Noor en wees naar een roze gebakje.

"Ja tuurlijk" zei ik en legde het op een bordje voor der en ze at het op. Dit had ze trouwens aan. Echt schatting man🤩
{ Outje }

Na het toetje was het tijd voor de cadeautjes

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na het toetje was het tijd voor de cadeautjes. We hadden alle cadeaus in een hoek van de kamer gelegd en dan kon Noor zelf kiezen welke ze als eerst wilde pakken. "Ga maar mop je mag eentje kiezen" zei ik en ze liep naar de hoek en pakte een grote doos.

"Van wie is deze" zei ze en keek ons allemaal aan. We gingen allemaal stuk gewoon die blik van der😂😂. Nadat alle cadeaus werden uitgepakt was het tijd dat iedereen weg ging. "Safae" hoorde ik me naam. Ik draaide me om en zag Chadia "hey bitch fakka" zei ik en gaf der een knuffel. "Eindelijk 3 jaar he" zei ze lachend en keek naar Noor.

"Ja man" lachte ik "maar zien we elkaar nog voordat we gaan" zei ze "ja denk het wel toch" zei ik. Ja voordat jullie denken. Gaan? Waarheen. Nou we gaan dus over een paar dagen naar Mexico👅👅

Nadat iedereen weg was plofte ik neer op de bank. "Aah heerlijk" zei ik "mamaaaa" hoorde ik Noor roepen en rende op me af. Ik lachte en tilde der op. "En vondt je je verjaardag leuk" vroeg ik "jaa heb heel veel cadeautjes" zei ze blij en gaf me een knuffel.

"Mag novell bij mij spelen" vroeg Noor vragend aan me."Novell ? Lieve schat is al bed tijd voor jou en hem" zei ik."maar wij zijn groot nu" zei ze."jullie zijn groot maar niet zo groot om nog laat op te blijven is al 7 uur pop" zei ik.

"Oke" zei ze."ga papa vragen of hij je in bad gaat zetten" zei ik. ze lachte en klom van me schoot af."PAAPPAA" zei Noor lachend en rende de keuken in. HAHA ga stuk.

~ Dit is Noor trouwens🤩

Nog vergeten te zeggen ik heb nog een zoontje gekregen van 3 maanden hij heet yassine

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Nog vergeten te zeggen ik heb nog een zoontje gekregen van 3 maanden hij heet yassine.


~


Stem en Rea
Volgende deel komt snel weer.

Sorry dat we zolang niks hadden gepost we hadden het alle 3 heel erg druk vanwege stage🥵

Maar die is nu afgelopen dus we gaan zoveel mogelijk deeltjes proberen te publiceren voor jullie !!

Xx

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu