Deel 36💕

360 23 2
                                    


Perspectief Chadia
Ulg. Wat moet ik doen vandaag. Ik stond zuchtend op en liep naar de badkamer. Ik nam een douch en droogde me af. Ik liep naar me inloopkast en koos een outje. (Outje)👇🏽

Ik belde Safae om te vragen of ze mee gaat naar de stad

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik belde Safae om te vragen of ze mee gaat naar de stad. Want Aliyah licht  jammer genoeg nog in die koulo ziekenhuis.
#het gesprek#
C; Heyy slet
S; Ewa zina
C; ga je mee naar stad?
S; oeh sorry schatje ik kan vandaag niet
C; ulg tfoe
S; sorry wollah
C; isgoed met jou😂
S; hahahaha bitch
C; geeft niet dan ga ik maar loner
S; isgoed izan geniet ervan in je eentje😂
C; 🖕🏼
#einde gesprek#

Okeeee. Nu moet ik alleen naar de stad. Ik vraag Sabrine (me zusje)wel. "SABRINEE!!" Schreeuwde ik en liep naar der kamer "WATT" schreeuwde ze terug "ga je mee naar stad" zei ik "neeeee" zei ze en ging op der telefoon "alsjeblieeeeeeeft" zei ik met puppy oogjes. "Nee" zei ze droog. "Oeff dan niet" zuchtte ik en klapte op der achterhoofd. Ze mompelde nog wat en ik liep naar beneden. Ik trok me schoenen aan en pakte me sleutels. "Meni gatahedt (waar ga je?)" vroeg me moeder in het Berbers. "Naar de stad ga je mee" zei ik en keek der aan. "La la, maar niet te laat komen he" zei ze "ja isgoed mama" zei ik knuffelde haar.

Ik pakte me scooter en reed richting de stad. Aangekomen parkeerde ik me scooter en liep de Zara in. Ik kocht paar spullen en betaalde alles. Ik liep de Zara uit en werd toen op me schouder getikt. Ik draaide me geschrokken om. Oh het is akram."wat doe je zo loner is stad" zei hij lachend."wat doe jij zo loner in stad" zei ik en keek hem aan."moest snel wat halen en me vrienden deden moeilijk dus ging ik alleen" zei hij.

"Ahh meskien" zei ik lachend en wreef over zijn arm."hahaha maar wat deed jij alleen" zei hij."niemand wou met me mee ewa dan alleen toch" zei ik."maakt niks uit ik join je wel" zei hij."nee hoeft niet ga je ding doen" zei ik. "Nee Wollah ben al klaar" zei hij "Oeff Isgoed maar wat je dan doen" zuchtte ik "kom ergens wat drinken" zei hij. Ach waarom ook niet. Het is toch als vrienden. "Isgoed" zei ik en liep met hem mee. Aangekomen bij een cafeetje bestelde ik een Ice-tea. We kregen onze bestelling en dronken het op. Even later bleven we nog een beetje kletsen totdat hij opeens zijn hand op mijn hand zette. Wtff doet hij? We zijn toch gewoon vrienden.

Voordat ik me hand weg kon halen zag ik Safouane boos voor Akram staan. In een beweging gaf Safouane hem een vuist in z'n gezicht. "WAT RAAK JE ME KK VRIENDIN AAN EH ZEMMEL" schreeuwde Safouane en begon hem overal te slaan. "SAFOUANE STOP!!" Zei ik en probeerde Safouane van hem af te halen, maar het had geen enkel zin. Hij is natuurlijk 10x groter en sterker dan mij😑. Ondertussen kwam het hele café kijken. "WTFF KIJKEN JULLIE DAAR WESH DACHT JE BIOS HIER HELP ME HUN UIT ELKAAR TE HALEN" schreeuwde ik. Paar mensen hielpen me ze uit elkaar te halen.

Een man van het café rende op ze af en haalde ze in een ruk uit elkaar. Akram lag pijnlijk op de grond. En Safouane had alleen een bloed lip."Wejoo wats dit" dacht ik bij mezelf."ik liep naar safouane toe en vroeg of het ging." Ja het gaat zei hij en veegde zijn bloed lip weg.akram keek me raar aan en verliet toen het cafeetje."wat deed je daar met hem" zei Safouane serieus. "Gew wat drinken" zei ik terug "chadia ik meen het serieus wat deed je daar" zei hij lichtjes boos "niks hoezo, wat moet ik daar met hem doen is toch café" zei ik ook een beetje boos "hoezo ben je überhaupt met hem" zei hij "wat is jou probleem is toch de man van me nicht"zei ik oogrollend.

''waarom had hij je hand vast'' vroeg hij vragend.''hij had me hand niet vast" zei ik geïrriteerd "ik zag het toch" zei hij "ja maar hij had het niet vast maar alleen zijn hand opgezet en toen wilde ik me hand weghalen maar toen zag jij het al" zei ik "Chadia kijk, ik wil gewoon geen ruzie meer met je ja? Dus les jij gewoon uit wat je met hem deed en dan zeg ik je waarom ik niet kwam opdagen bij onze date" zei hij."wollah niks ik ging naar stad en toen kam ik hem tegen en hij liep met me mee , daarna gingen we naar hier omdat we honger hadden"zei ik.

"Het doet me gewoon echt pijn als ik je met een andere jongen zie" zei hij een keek omlaag "ja maar ik doe toch geen verkeerde dingen ofzo met hem en ik voel niet eens iets voor hem" zei ik "voor wie voel je dan wel iets" zei hij "als je me goed kent dan weet voor wie ik gevoelens heb"zei ik en keek hem aan."o dus voor mij"zei hij met een grijns. Ik duwde hem speels weg en lachte naar hem."maak niks uit hoor schatje heb ook gevoelens voor jou"zei hij met een knipoog en deed een arm over me heen.

"Wollah chadia sorry dat ik die dag er niet was ik leg je op een andere moment uit want Samuel en Samir moeten er ook zijn want we moeten jullie alle 3 wat vertellen" zei hij Serieus. "Isgoed, maar andere keer moet je me niet weer laten zitten he want ik wachtte gewoon fucking 2 uurtjes op je" zei ik "haha ja isgoed schat, vergeef je me" zei hij met een pruillip "uhm.." twijfelde ik "isgoed" vervolgde ik. Hij gaf me een kusje op me wang en deed zijn arm om me heen.

"Kom ik breng je nar huis" zei hij "ben met scooter" zei ik en keek hem scheef aan. "Ewa dan ga ik rijden en jij achterop" zei hij "nee maar je bent toch met auto" "maak je geen zorgen om dat ik haal me auto wel morgen op" zei hij "weet je zeker?" Zei ik "Jaahaa" zei hij en trok me mee. We liepen naar me scooter en ik stapte achterop bij hem. Aangekomen reed hij me straat in en stopte hij een beetje verder op voordat me broer ofzo me ziet. "Dankje Safouane" zei ik en pakte me scooter van hem over "alles voor me vrouwtje" zei hij en knipoogde. Ik glimlachte naar hem en groette hem. Ik reed naaf huis en liep naar binnen. "Salam papa" zei ik terwijl ik me schoenen aan deed. Ik liep naar de woonkamer en nam plaats naast me vader op de bank. "Salam benti" zei hij en ik gaf hem een kus op zn voorhoofd. "Waar was je?" Vroeg hij en nam een slok van zn thee. "Oh ik was ff naar de stad gegaan". Na wat gekletst te hebben liep ik naar boven naar me kamer. Ik kleedde me uit en trok daarna een Marokkaanse huisjurk aan. Na het eten belde ik nog wat met Aliyah en Safae en ging toen naar bed.

Stem en Rea🔥
Xx

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu