Deel 80💕

353 21 6
                                    

Hey, dit deel zou eigenlijk en Q&A zijn maar omdat er niet zoveel vragen werden gesteld deden we het niet meer. Dus hebben we gewoon weer een normaal deeltje voor jullie.

~Back to the story...

Perspectief Aliyah
~ 3:00* 
Ik werd wakker door het gehuil van Novell en Céline. Ik draaide me om en zag dat Samuel niet naast me lag. ik stond op en liep naar de kamer van me schatjes.

Ik deed de deur open en zag dat Samuel Céline in zijn armen had. Ik glimlachte naar hem en liep de kamer in.

~ kamer Céline & Novell

~ kamer Céline & Novell

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik tilde Novell op en gaf hem borstvoeding

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik tilde Novell op en gaf hem borstvoeding.
Nadat ik hem borstvoeding had gegeven legde ik hem weer in zijn bed en gaf hem een kusje.
Samuel deed het zelfde bij Céline en we verlieten hun kamer.

We lagen in bed en ik kon gewoon niet meer slapen. "Slaap je" vroeg ik aan Samuel."hmm" hoorde ik hem mompelen."slaaplekker" zei ik en gaf hem een kus. Ik deed de tv aan en keek peppa pig. Ik hoorde Samuel lachen."wat lach je" zei ik en keek hem aan."ga je serieus peppa pig kijken" zei hij slaperig.

"Jaa is gewoon leuk" zei ik. hij lachte en wenste me veel kijkplezier. 10 min later viel ik inslaap

~ 9:00

Ik werd wakker en zag dat peppa big nogsteeds op tv was. ik deed de tv uit en ging op me telefoon. Ik kreeg een app van me moeder of ze vandaag langs kon komen met me vader. Ik appte haar terug met dat het goed was.
Ik stond op en liet Samuel verder slapen.

Ik liep naar de kamer van Novell en Céline en zag dat Novell wakker was."dag lieve schatje ben je ook al wakker" zei ik met een glimlach en tilde hem op. er verscheen een kleine glimlach op zijn gezicht. Ik gaf hem een kusje en liep met hem naar beneden. Ik legde Novell in een mamaRoo en zette de tv aan voor hem.

Voor de mensen die niet weten wat een mamaRoo is. ( mamaRoo )👇🏼

 ( mamaRoo )👇🏼

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu