Perspectief Aliyah
"Aii gaan we loesoe" vroeg Samir en ging weer het water in."ja isgoed" zeiden we."wie als laatst bij onze plek is gaat vanavond trakteren" zei Safouane en sprong in het water in. gelijk sprongen Safae,Chadia en Samuel in het water.Ik sprong ook in het water en voelde dat ik aan iets haakte. Wtf is dit? Ik keek waar aan ik haakte en zag dat ik aan 1 of andere gekke stenen shit haakte. Ik keek waar de rest was en zag dat ze al best ver weg waren. Me kkr haarbandje is ook loesoe zie ik nu.
Ik probeerde mezelf los te maken wat niet lukte. "ALIYAH KOM DAN" schreeuwde Samuel."ZIT VAST" schreeuwde ik terug. ik zag hem terug zwemmen en ik probeerde me nog steeds los te krijgen.
"Waar zit je vast" zei Samuel die er al ondertussen is gekomen."Kan ik niet goed zien" zei ik. hij ging achter me staan en probeerde me los te krijgen. "Gaat niet he" zei hij."oke probeer me bandje eens los te maken" zei ik en hield me borsten vast zodat me bikini niet weg viel.
"Wollah?" zei hij."Jaa hoe moet ik anders los komen" zei ik. hij lachte en maakt me bandje los. "Ik heb het gesloopt he" zei hij lachend."Samuel jongee" zei ik."ja moest wel" zei hij. "Is kkr diep hier hoe moet ik zwemmen" zei ik."Ik draag je" zei hij en tilde me op zijn rug.
Ik had niet echt een keus dus stemde in.
Ik pakte met 1 hand me bikini/borsten vast en met die andere hield in Samuel vast. Hij zwom weg tot we bij de andere waren. "Deed hayeck lang" zei Safae en kwam het water in."Ja sorry hoor zat even vast" zei ik en ging van Samuel's zijn rug af."dankjewel Samuel voor dat je me hielp" zei Samuel en keek me droog aan."AHHAHA dankjewel schatje patatje" zei ik en gaf hem een knuffel. Samuel tilde me op en gaf me een kusje op me wang.
"CUTIEESS" zei Safae en maakte een foto van ons.
Ik liet mezelf los uit zijn greep en liep samen met Safae en Samuel weer naar de andere."Kifesh je handen daar" vroeg Chadia.
"Deze homo (wijzend naar Samuel) heeft me bandje gesloopt ik zeg los maken niet slopen" zei ik."HAHAHA WAT was er dan" zei ze."haakte aan iets" zei ik."je moest me roepen" zei Safae.
"Jij was allang al weg gewoon letterlijk weg" zei ik lachend."SPEL GAAT NOGSTEEDS DOOR HE!" schreeuwde Samir. we keken alle 3 elkaar aan en begonnen te rennen.Op een gegeven moment stopte ik met rennen want had echt het idee dat ik zou struikelen en dan me borsten heel de wereld hebben gezien en dat willen we namelijk niet hebben."trakteren moet je he Aliyah" zei Samir lachend.
"Maak me niet druk ik heb genoeg geld ik strooi wel wat geld op jullie hoeren" zei ik en pakte me handdoek en tas."waar ga je" vroeg Chadia vragend.
"Even snelle Jelle wc ik kom er aan" zei ik en liep weg.Perspectief Chadia
Even later kwam Aliyah terug met een bitch die ik liever niet wilde zien."safouane je hele goeie kennis wilde je zien dus bracht der even"zei Aliyah. Safouane keek verwarrend naar Aliyah en toen weer naar die gekke chick."wollah meh ze is kennis" zei Safouane."hij kent die bitch nauwelijks" zei ik en keek der vies aan.
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...