Deel 82💞

260 17 5
                                    




Perspectief Chadia
~13:00

Vandaag gaan we ff winkelen met ze drieën. We hadden nog paar dingen nodig voor als we naar Mexico gaan. Aangekomen in de stad stapte we uit en liepen paar winkels in en uit. Ik liep de Zara in en ging naar de kinderafdeling. "Chadia" riep Safouane "ja" zei ik en draaide me om.

"Ik ga ff bij de mannenafdeling ja" zei hij. Ik knikte en stapte de lift in. Aangekomen bij de kinderafdeling zag ik al een paar leuke dingetjes voor Bilal dus pakte ik die. Even later betaalde ik alles en liep naar beneden om wat voor mezelf te kijken.

Na het winkelen besloten we ergens te eten. We hadden best honger dus hadden we best wel een uitgebreid etentje. "Lachen" zei Safouane opeens. Omg niet weer foto. Ik lachte maar terwijl ik nog eten in me mond had en hij maakte een foto van me.
{ foto }

Tijdens het eten was Bilal ook rustig gelukkig hij ging niet huilen ofzo

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Tijdens het eten was Bilal ook rustig gelukkig hij ging niet huilen ofzo. "Mondje open" zei ik en stopte een frietje in Safouane's mond. "Had me mond nog niet eens open en je dropt in me bek" zei Safouane. "HAHAHA sorry" zei ik lachend en ging verder eten. Na het eten gingen we naar huis.

Thuis aangekomen paste ik nog alle kleding voor Bilal.
{Dit is Bilal trouwens 😍💞}

Perspectief Aliyah~14:00"Oma" zei Céline en rende naar me moeder

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.




Perspectief Aliyah
~14:00
"Oma" zei Céline en rende naar me moeder."Heyy grote meid" ze me moeder en tilde haar op. Vandaag zijn de ouders van mij en Samuel en paar familieleden er gewoon voor de gezelligheid bij ons.

We zaten met zn alle in de tuin en de kinderen gingen met de bal spelen."wanneer gaan jullie nog een prachtige baby maken" zei de moeder van Samuel. Samuel keek me aan en lachte."wat kijk je mij aan" zei ik duwde hem speels weg.

Hij lachte en zei niks meer."jullie maken wel mooie kinderen hoor" zei me nicht."oke andere onderwerp" zei ik."wilt er iemand drinken ? thee, fris, heb geen koffie" zei ik en stond op."kom ik ga wel met je mee" zei de moeder van Samuel. ik knikte en liep met haar naar de keuken.

"Je moet er over na denken ja" zei de moeder van Samuel en zette paar bekers op de dienblad."ik wil wel maar de zwangerschap deed zoveel pijn en dat wil ik echt niet weer meemaken" zei ik.

"Ik weet het Habbiba maar kijk wat je op de wereld heb gebracht 2 mooie kinderen" zei ze. ik lachte en keek der aan."je moet zelf kijken" zei ze en gaf me een glimlach.

We gingen weer naar de tuin met wat fris en thee. "Papa Novell speelt vals" zei Céline renend naar Samuel."dan speel je ook vals" zei Samuel."hoe" zei ze vragend."kom ga je laten zien" zei me vader en stond op. Céline lachte en pakte zijn hand vast.

Later die avond..

Iedereen ging weg en ik zette Novell en Céline in bad."hoofd naar achteren Novell" zei ik. hij deed wat ik zei en ik waste zijn haren."mag ik mijn haren zelf wassen" zei Céline."andere keer ja" zei ik. Nadat ik klaar was met Novell zijn haar deed ik die van Céline.

Ik liet ze nog even in bad spelen en toen was het tijd om er uit te gaan. Na het drogen en omkleden legde Samuel ze in bed. ik ging douchen en na het douchen trok ik me pyjama aan.

Ik liep de slaapkamer in en zag Samuel op bed liggen. Ik ging op het bed liggen en Samuel nam me in zijn armen."Aliyah" zei hij."HMMM" mompelde ik. "Wil je nog een kleine er bij" vroeg hij.

Ik weet dat Samuel heel graag nog een kindje wilt maar het is echt zwaar of misschien was het gewoon omdat ik Céline en Novell tegelijk had, want een tweeling is wel zwaarder. Ik ging overeind zitten en keek hem aan.

Perspectief Leyla
Hey iedereen lang niet gesproken. Mijn leven is echt een hell geworden. zakaria is al bijna 5 hij is nu voor een maand of 3 bij zijn vader dus kan eindelijk wat leuks met me vriendinnen doen. Zakaria is mijn zoontje.

Samuel en Aliyah's leven is zo een perfect wat ik echt niet uit sta. Perfect huis, perfecte kinderen gwn alles perfect, maar daar komt snel een einde aan. Vandaag ga ik langs een vrouw die paar dingen voor me kan regelen dat Samuel Aliyah niet meer leuk vindt en ik weer kans kan maken.

Ik pakte me auto sleutel en reed helemaal naar Rotterdam. Daar aangekomen ging ik naar het huis van die vrouw die alles zou regelen. ik liep haar huis in en was best wel bang want die chicki is niet 100 in der hoofd.

"Zo en jij wilt iemands leven verpesten" zei die vrouw en schonk wat thee in."niet echt verpesten maar wil dat die man niet meer van der houd en zich anders gedraagt" zei ik.
"Ga zitten" zei ze. ik keek om me heen en zag geen stoelen."op de kussen" zei ze en wees op de grond. gadverdamme. ik ging zitten en keek der aan.

"Heb je foto's van die mensen" vroeg ze. ik knikte en pakte een foto van Samuel en Aliyah uit me tas.
"Wat ben jij van hem" vroeg ze en keek naar de foto. "Gewoon een oude ex" zei ik."ooh oke" zei ze.

Ze stond op en pakte paar dingen. ze mompelde paar dingen idk wat maar zou wel iets zijn. Ze gooide wat zwarte poeder op de foto van Samuel en veegde het weer af. ze keek me aan.

"Het is klaar" zei ze."zo snel" zei ik."je vroeg om iets kleins geen moord ofzo" zei ze."oke" zei ik."hoelang blijf het zo" vroeg ik."voor altijd maar als iemand weet dat iemand zwarte magie heeft gezet op hem zullen ze snel naar de iman, pastor of iemand heilig gaan en dan kan het wel weg maar zolang niemand het weet zou hij voor altijd zo blijven doen" zei ze.

"Isgoed dankuwel" zei ik.ik  gaf haar 3 briefjes van 500 en verliet het appartement.

Met een big smile reed ik richting Den Haag. vandaag zouden Safae, Samir enzo naar Mexico gaan nou fijne vlucht zou ik zeggen😂.

Ik reed naar het huis van Mo en belde aan. De deur werd geopend door zijn vrouw."Mo is niet thuis" zei ze en keek me vies aan."wie is daar schat" hoorde ik Mo zeggen."hij is niet thuis he" zei ik en duwde haar aan de kant zodat ik naar binnen kon.

Ik liep de woonkamer in en zag mo met zijn zoontje op zijn borst."wat moet je" zei mo."kan ik je alsjeblieft spreken dit is echt goed nieuws" zei ik. "Vertel" zei hij en gaf zijn zoontje aan die hoer.

Ik liep naar de keuken en wachte tot dat hij kwam."ewa vertel me vrouw houd er niet van als je komt" zei hij. ik rolde met me ogen en vertelde wat ik had gedaan."wesh ben je ziek in je hoofd wat verpest je hun leven" zei hij boos."woow ik dacht dat je van der hield" zei ik.

"Tuurlijk hou ik van haar nogsteeds maar ik ga haar leven niet verpesten omdat ik jaloers ben wollah Leyla wordt groot je bent al 22 en je heb een kind van 5 ga je gedragen man" zei hij. ik keek hem aan en zei niks."ga die shit stoppen" zei hij."kan niet kan nooit ongedaan worden" loog ik."eyy rot op uit me huis man" zei hij .

Ik keek hem geschrokken aan en verliet zijn huis. Boos stapte ik mijn auto ik en reed richting Amsterdam.


~

Stem en Rea🥰
Volgende deel komt snel

Xx

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu