Perspectief Aliyah
23:50
Samuel en ik zaten gezellig met zijn 2e in bad ( met onze zwemkleding)
Ik leunde met mijn hoofd tegen zijn borst aan.hij legde zijn handen op me buik en gaf me een kusje in nek."Ik zat gister dus te denken over de namen van onze baby's"zei ik."maar we weten het geslacht nog niet"zei hij."stel je voor het zijn 2 jongetjes"zei ik.
"Zeg je eerlijk vindt novell en zayn echt een hele mooie naam"zei hij."Ja klopt zijn echt hele mooie namen"zei ik.
"En als het 2 meisjes zijn"vroeg ik.
"Uhmm weet niet man"zei hij."en jij"vroeg hij.
"Dacht aan Céline"zei ik."ook echt mooi"zei hij.
"Stel je voor het is een meisje en een jonge"zei hij.
"Dan Céline en novel"zei ik."Jaa man echt prachtig"zei hij en deed een arm over me heen."gewoon loopt er straks een kleine ons in huis"zei hij lachend."ahhaha"
"Ik wil echt snel weten wat we krijgen"zei hij
"Ja ik ook, kan niet wachten"zei ik.1:00 S'nachts
Even later gingen samuel en ik der uit we spoelde de zeep van ons af en liepen naar de kamer.
Samuel werd gebeld en ik kleedde me om.
"Waar is ze dan" hoorde ik hem schreeuwen."waarom heb je der niet opgehaald"zei hij .Ik liep naar de gang en samuel ging door zijn haren.
"Wat is er" vroeg ik."me zusje zou 2 uurtje gelden thuis zijn maar ze is er nogsteeds niet"zei samuel.
"Maar waar was ze"vroeg ik."bij die schaats baan in Diemen"zei hij en trok zijn joggings broek aan."Ga je mee of blijf je hier"vroeg hij gestrest."ik ga mee"zei ik en pakte me slippers.
We verlieten het huis en we stapte zijn auto in.
Samuel reed zo snel mogelijk naar Amsterdam.
Ik had nog een paar keer haar zusje gebeld maar ze nam niet op."Ga gelijk naar schaatsbaan dan"zei ik.hij nam de afslag naar Diemen en reden richting jaap eden baan.daar aangekomen zagen we veel kinderen.
Samuel parkeerde de auto en stapte boos uit.
Ik stapte ook uit en liep hem achterna.Ik zag in de verte me nichtje en de zusjes van safoauen staan.ik tikte aan en zei dat ze hun konden vragen.we liepen naar ze toe en ze keken ons geschrokken aan."moet je niet thuis zijn deliyah"zei ik."zou net naar huis gaan"zei ik.
"Weten jullie waar Kenza is"zei samuel lichtjes boos.Ze zeiden niks en keken elkaar aan."ze komt zo"zei jonge."en wie ben jij"zei samuel boos."een klas genoot "zei hij.samuel was zo boos niet normaal wauuw.paar minuten later kwam een scooter aangereden.we keken die kant op en zagen Kenza achter een jonge.
Ik zag gewoon samuel koken."rustig "zei ik tegen samuel."wie de kkr is dit"zei samuel boos.kenza stapte van zijn scooter en wist niet wat ze moest zeggen."wat moet je met me zusje"zei samuel tegen die jonge.
"Wilde haar naar huis brengen"zei hij."naar huis brengen!?? Volgens mij is haar huis die kant op en niet die"zei samuel boos."wollah jij Kenza gaat zien"zei samuel boos."ga in de auto zitten"zei Samuel tegen Kenza.
"Hajar en amina kom ik brengen jullie ook gelijk"zei samuel."en deliyah ga nu naar huis want maak geen grappen met je"zei ik.ze knikte."Laat der gelijk meekomen dan"zei samuel.ik knikte en wenkte deliyah te komen.
Perspectief Hajar
Omg was zo bang dat samuel het tegen me broer zou zeggen .
We liepen naar de auto van samuel en stapte in."WAt doen jullie überhaupt zo laat buiten ,op dat kkr bord staat 11 uur afgelopen jullie zwerven shi 2 uurtjes gewoon hier zijn jullie ziek ofso en er lopen fucking veel jonges"zei samuel.
"Het was laatse dag van school dus we wilde iets gezelligs doen"zei Kenza."Kenza hou je bek ja"zei samuel."je vroeg toch wat we hier deden"zei Kenza boos."schreeuw nog een keer en ik shiet je mars"zei samuel."samuel rustig jij was toch ook zo "zei aliyah en probeerde hem te kalmeren."ze is een meisje Aliyah"zei hij.
Ik keek de meiden aan met de blik van we zijn dood.
"En wie is die jonge eigenlijk waar je achterop was"zei samuel."SAMUELLL voer dit gesprek wanneer je alleen met der bent je geeft der alleen schande hierzo"zei Aliyah.
Hij zuchte en reed door.aliayh keek naar achteren en keek ons met een glimlach aan.ze is echt lief man.
Aangekomen voor me huis stapte amina en ik uit."dankjewel"zeiden we."Uhm samuel ga je dit tegen onze broer zeggen"zei amina."nee ga het niet zeggen maar laat dit niet meer gebeuren"zei hij."Ja isgoed"zeiden we."doe de groetjes aan je ouders"zei samuel.ik knikte en liep naar de deur.
Ik belde aan en zag een boze moeder.
"WETEN JULLIE AL HOELAAT HET IS"zei me moeder boos."mama je hoef niet te schreeuwen"zei ik.Na dat me moeder ons een hele preek gaf gingen we naar boven. Ik nam een douch en liep naar me kamer."na dat me zusje klaar was kwam ze even ik me kamer liggen."deze dag was wel echt leuk man"zei amina."ja omdat je een jonge heb leren kennen en stapel verliefd op hem ben ja"zei ik.
"Dat ook maar vondt gewoon gezellig"zei ze
~Paar maanden later
Perspectief Chadia
Ik ben al 5 maanden zwanger van een jonge😍
En Safae 7 maanden van een meisje😍. Aliyah kan elk moment haar prachtige kinderen krijgen. Ze kreeg trouwens een meisje en een jongen🥳. TWEELING BITCHESSS!Vandaag hadden we afgesproken dat we bij Safae in haar tuin zouden Barbecuen.
Ik werd wakker en rook eten. ik stond op en liep naar de badkamer. ik poetste me tanden en liep naar beneden. Safouane zat in de woonkamer zijn broodje te eten."vreetzak" zei ik."ja ik lijk op jou" zei hij lachend.Ik liep lachend naar de keuken en zag dat hij al een broodje voor me klaar had gelegd.
Ik liep daarna weer naar boven en trok me kleren aan. { Outje }
Nadat ik klaar was liep ik weer naar beneden en zag Safouane tv kijken. Hij had al omgekleed dus we konden gelijk gaan. Ik nam wel gew wat lekkers voor Safae mee want is raar om met lege handen te komen.
Ahahhaha nee sike! Geen tijd voor die hoer😂😂👅👅 (hou van je Safae xx)
13:20
Safouane en ik stapte zijn auto in en reden richting
Safae.Daar aangekomen belde we aan en Samir deed de deur open.we groette hem en liepen naar binnen.
Ik liep de keuken in en zag safae stokbrood snijden.
"Dag schat hoe is het"zei ik en gaf der een knuffel.
"Goed hoor en met jou"zei ze en gaf me een kusje op me wang.Stem en reageer 💞
Volgde deel komt snel xx
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...