Perspectief Aliyah
~23:57~
Na dat we hadden gegeten gingen we weer terug naar het huisje."die vliegjes zijn zo irritant wordt gewoon gek" zei ik. "Ja maar echt" zei Safae en ging op haar bed liggen. ik trok mijn pyjama aan en ging liggen."Slaap lekker he schatjes" zei Chadia gapend.
"Slaaplekker" zeiden Safae en ik.~30 min later~
Chadia en Safae zijn al inslaap gevallen alleen ik ben nog wakker. Ik pakte mijn telefoon en slippers en besloot om even te gaan wandelen. Ik sloot de deur en liep naar buiten. Ga niet eens rustig lopen schijt aan hun. Ik sloot de voordeur en ging een paadje op. Ik Pakte mijn oortjes en luisterde wat muziek. na eventjes gewandeld te hebben beloot ik weer naar het huisje te gaan."HALLO" zei een mannenstem in het Engels.
Ik draaide me om en zag een man. ik deed me oordopjes uit en keek hem vragend aan. "Are you lost?" Vroeg hij en kwam naar me toe lopen."No" zei ik en glimlachte naar hem. Zonder op zijn antwoord te wachten liep ik snel naar het huisje. Ik voelde opeens een hand op mijn schouder. ik gilde en rende weg.
Die gekke gast rende achter me aan en zei allemaal gekke dingen. ik rende harder en harder en opeens struikelde ik over mijn voeten."Here you are" zei hij met een grijns en ging op me zitten. "LEAVE ME ALONE" schreeuwde ik en sloog hem wat hem niks deed. Ik gilde nog harder zodat iemand me kon horen. hij stond op en deed zijn broek uit. Ik wilde weg rennen maar werd toen weer terug getrokken. Hij begon aan mijn borsten te zitten en gaf me kusjes in me nek. Ik begon te huilen en te schreeuwen.Perspectief Samuel
Ik stond op en ging naar de wc. Ik hoorde iemands slippers van de trap. Ik bestood er geen aandacht aan en ging weer naar de kamer. Ik kon niet meer slapen dus besloot om wat te gaan drinken beneden. Ik pakte mijn slippers en liep naar de keuken. "LEAVE ME ALONE" hoorde ik een meisjes stem zeggen. Ik keek uit het keuken raampje en zag 2 mensen op het gras liggen. Ik keek hoofdschuddend naar ze en pakte wat red bull uit de koelkast."HELPP HELPP" hoorde ik weer de zelfde stem schreeuwen.Ik keek nog een keer uit het raam en zag Aliyah daar liggen. Ik gooide zonder na te denken me blikje op de grond en rende naar buiten. Ik duwde die man van der af. Ik trapte hem en gaf hem nog paar goeie stoten."Sorry sorry" zei hij trillend en rende mank weg. ik keek Aliyah aan en zag dat ze aan het huilen was. zonder wat te zeggen gaf ik haar een knuffel. Niemand raakt mijn prinsesje aan. "Dankje" zei ze trillend en veegde haar tranen weg."Geen probobleem" zei ik."heeft hij je aangeraakt"vroeg ik."nee" zei ze hoofdschuddend."weet je zeker" zei ik en keek der aan."Kunnen we naar binnen gaan" zei ze om van onderwerp te veranderen. Ik knikte en deed een arm over der heen. Voor de eerste keer mag ik dit doen😂.
"wil je wat drinken" vroeg ik en sloot de deur. "Nee dankje" zei ze en ging op de bank zitten. ik keek der aan en ging naast der zitten. Ze keek me aan en begon weer te huilen. "Niet huilen" zei ik en nam der in me armen. dit doet me echt pijn als ze huilt.
Ik veegde haar tranen weg en stelde haar gerust.
"ik ga naar boven" zei en keek me aan met der mooie ogen."Ik breng je" zei ik en stond op. We liepen met de trap naar boven en ik bracht der tot voor haar deur."Dankjewel he Samuel je hebt me echt gered" zei ze en glimlachte naar me."Alles voor jou" zei ik en gaf der een kusje op der wang. ze glimlachte en deed haar kamer deur open. Ik glimlachte en liep naar mijn kamer. "Oh ja Samuel" ik draaide me om en keek Aliyah vragend aan."Dit blijf tussen ons he" zei ze."isgoed" zei ik lachend. ze keek me nog glimlachend aan en sloot haar deur. Ik sloot ook de mijne en ging op mijn bed liggen. met Aliyah en mijn gedachte viel ik in slaap.Perspectief Safae
~9:20~
Ik werd wakker en pakte mijn telefoon. Ik ging wat even door snap en insta en besloot om alvast te gaan douchen. ik deed mijn ding en trok mijn outje aan. vandaag gaan we in het water op olifanten rijden. ik liep weer naar de kamer en zag dat Aliyah en Chadia al wakker waren.''lekker geslapen'' vroeg ik en ging op het bed zitten.''ja beetje'' zei Aliyah gapend.''ik kapot lekker met die airco aan'' zei Chadia. ''oke snel gaan jullie douchen ik wil eten'' zei ik en klapte in mijn handen.''isgoed'' zei Aliyah lachend en liep naar haar kast. na dat ze klaar waren met douchen en omkleden liepen we naar beneden waar ik alleen luciano, Samuel en Samir zag. ''Goedemorgen'' zei ik en ging tegen over ze zitten.
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...