Wat voor af ging: "Safae maak je om 6 uur klaar we gaan eten" zei hij."Eten??" vroeg ik vragend."Ja jij en ik" zei hij met een knipoog en verliet de kamer.
Perspectief Safae
~17:45~
"Bitchh doe snel hij wacht" zei aliyah en gaf me Chanel tasje aan."kan je even wachten" zei ik en rolde met me ogen."Ewa yallah ga" zei Chadia en duwde me de kamer uit."gaan jullie mee naar beneden" vroeg ik."Oké kom" zei Aliyah en deed een arm over me heen. Met z'n drieën liepen we de trap af naar beneden. "Waauww wat zie jij er oogverblindend uit" zei Samir met open mond. Ik voelde me wangen rood worden. "Altijd toch" zei ik zehma hc. "Kom we gaan" zei Samir en trok me mee aan me arm. "Doeiii habiba veel plezier" schreeuwde Chadia en gaf me een knipoog "Byee schatjes" zei ik en liep met Samir mee."Welke restaurant gaan we??" Vroeg ik en keek hem aan. "Het is niet ver van hier" zei hij en pakte me hand vast. Na ongeveer een kwartier kwamen we aan. Waauww wat een luxe restaurant. Samir schoof me stoel naar achter zodat ik kon zitten. "Haha gentleman enzo" zei ik lachend en nam plaats. "Ja je weet zelf" zei hij en ging tegen over mij zitten. "Hallo, wat willen jullie bestellen" zei de ober "Uuhm doe mij maar een Indische saté" zei ik. "Doe maar die udang Tumis kari" (gebakken garnalen met kerri/ het gesprek id eigenlijk in het Engels maar heb het even in het Nederlands gedaan). Na wat gekletst te hebben net Samir kwam onze eten eindelijk.
Na het eten verlieten we het restaurant en liepen door een parkje heen. "Uuhm ik heb iets voor je" zei hij na een tijdje. Huhh?? Wat zal hij voor me hebben. "Kom mee dan laat ik het zien" zei hij en pakte me hand vast. "Isgoed waar gaan we heen dan" zei ik nieuwsgierig "dat zie je zo wel" zei hij met een knipoog. We liepen een eindje verder op tot ik opeens een bankje zag met allemaal rozen blaadjes erop en op de grond in een vorm van een hartje. En tegen over het bankje was een mooie, grote fontein met lichtjes. Wauuww dit was echt prachtig. "Wauww Samir heb jij dit gedaan?" Vroeg ik met grote ogen "ja en helemaal voor jou schatje" zei hij en trok me mee naar het bankje. "Dit is echt prachtig" zei ik en keek schitterend naar het fontein. "Dit is nog niet alles" zei hij en ging met z'n hand in z'n broekzak. Watteert hij nou weer? Dit is al meer dan genoeg. Hij haalde er een mooi roze doosje uit en opende die. "Omggg waauuwww" zei ik en hij overhandigde me de ring.
"Is niks" zei hij "is niks?!? Kifesh is niks dit is meer dan genoeg" zei ik en keek hem vol ongeloof aan. Hij barste in lachen uit en tilde me in een ruk op. "AAAAWHHH SAMIR LAAT ME LOS" schreeuwde ik terwijl hij mij op z'n schouder legde. "Hahahahah" lachte hij en draaide rondjes. "NEEEE STOPPP" schreeuwde ik. Nadat hij me in 100000 rondjes had gedraaid liet hij me los. "WEJOOW BEN LIJP DUIZELIG" zei ik en wiebelde heen en weer.
21:15
Ik ben echt blij met het cadeau van Samir. Echt super lief van hem. Na een tijdje besloten we weer terug te gaan naar het huisje. Daar aangekomen groette ik Samir en liep naar me kamer. "EWAAAA HOE WAS HET" schreeuwde Chadia. "Hodeee doe rustig" lachte ik en sprong op me bed."Kijk eens wat ik heb gekregen" zei ik en liet me ring zien.
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...