Wat voor af ging :Zo raar ik zat daar gewoon de hele tijd hmmm....
perspectief Safae
''ewa saff we zijn hier maak geen hele drama van'' zei ik.''Ik maak geen drama maakte me gewoon een beetje zorgen'' zei Fleur lachend."Okeee" zei Chadia en liep naar de kassa.11:00
"Ewilie ik dacht het is nooit druk in de ochtend maar wellou" zei ik en gaf een mevrouw haar wisselgeld. "ja echt deze mensen dachten fissa om zo vroeg naar stad te gaan" zei Aliyah en pakte een tasje."ja Wollah" zei Chadia lachend. "Safae kan je even boven 3 mannen helpen" vroeg een collega van mij. "ja isgoed" zei ik en sloot de kassa af. "succes hè schat" zei Chadia lachend. ik stak mijn middelvinger op en liep met de roltrap naar boven.
Omggg weet je wie ik zag niet normaal!!!!!
Samir, Samuel en Safouane wezebii wat doen deze izans hier. WHAHA en Alisa (collega) noemde hun mannen ik ga stuk."Ik moest jullie helpen" zei ik en keek ze aan."ewa zina wat doe jij hier" zei Samir."werken wesh dacht je fissa vieren oulleh" zei ik en keek hem droog aan."altijd ben je boos" zei hij lachend."helemaal niet je stelt gewoon domme vragen" zei ik lachend. "Werk je hier alleen" vroeg Safouane."Is stage maar ben hier met Aliyah en Chadia" zei ik."waar zijn ze" vroeg Samuel."beneden bij kassa" zei ik."isgoed dan ga ik Chadia even irriteren" zei Safouane en liep naar beneden."ewa moet ik jullie nog helpen of wat" zei ik."ja mag ik deze in maat 140" zei Samir en pakte een schattige trainings pak."ja isgoed ik ga voor je halen" zei ik en liep weg.
Ik liep naar het magazijn en pakte zo een Nike tech pak voor kleintjes. Ik liep weer naar ze toe en gaf Samir het pakje. We liepen naar beneden en ik ging achter de kassa staan."wesh krijgen we korting oulleh" zei Samuel."WHAHA mag je dromen" zei Aliyah."oh dus we gaan nu zo doen Aliyah" zei Samuel en keek der serieus aan."We komen onze schatjes opzoeken en kijk wat we terug krijgen" zei Safouane."jullie wisten niet eens dat we hier stage lopen/ werken" zei ik."echt wel maar we dachten JD in hoe heet dat......" zei Samir en keek Samuel en Safouane aan."Ja ja ik begrijp je bij dingens toch" speelde ik mee."Wat pest je me" zei Samir zehma zielig.
"Meskien gaan het" zei ik en wreef over zijn arm."gaan jullie nog betalen of blijven we hier jaren lang praten" zei Chadia zuchtend."ja maar echt" zei Aliyah."Dus we krijgen geen korting?" zei Safouane."Neee" zei ik zuchtend. "Oh ja je krijgt je schoenen nog hè" zei Samuel tegen Aliyah."nee hoeft niet ik krijg al van me vader" zei Aliyah lachend."welke schoenen" vroeg Chadia."Me Alexander Mqueen waren gestolen toen we gingen eten" zei Aliyah."Zeg wollah hoe" zei ik verbaasd."we gingen naar strand en hadden onze schoenen op zo wahed bankje gelegd en toen we terug kwamen was het weg" zei Samuel.
"Mensen zijn hayeck zielig man dat ze dat stelen" zei Samir."Ja wollah" "maar tuurlijk gaan ze het stelen als ze Shi 500 euro schoenen zien" zei ik. "Die van Samuel waren ook gestolen" zei Aliyah lachend."neeeee hayeck man" zei Chadia."Hallo kunnen jullie opschieten er zijn ook andere mensen die willen betalen" zeiden meisjes van ongeveer 15, 16 jaar."Ja ze heeft gelijk wesh dachten jullie deze zaak is van jullie vader" zei ik en keek ze aan."oh dus je wilt zehma doen dat je me niet kent isgoed met jou" zei Samir "hahahhaha" lachte ik "maar reken af dan" zei Chadia en rolde met dr ogen.
Na een tijdje hebben ze al betaald en bleven ze nog een beetje hangen met ons tot we Mohsin en Yassir naar binnen zien komen. "Wtfff doen hun hier" zei ik geschrokken."Is een winkel daarom komen ze hier" zei Aliyah droog."WHAHA grappig hoor" zei ik droog. Moshin en Yassir keken ons met een grijns aan en liepen onze richting op."zo werken de 3 schoonheiden hier" zei Yassir met een knipoog."Wat willen jullie" zei Chadia droog."Is een winkel wat dachten jullie dan dat we komen doen slapen oulleh."Zei je toch" zei Aliyah fluisterend." "Hou je bek Aliyah" zei ik en keek der aan." Ewa pak jullie dingen en rot op" zei Safouane.
"Zo zo meneer mag ik niet met me schatjes praten ofzo" zei Mohsin lachend."Welke schatjes..welke zeg" zei Chadia."Zina rustig" zei Yassir lachend. "Wollah als jullie niet weg gaan... " wat ga je doen onderbrak Mohsin Samuel. "Ik ga de politie bellen" zei Fleur en pakte de telefoon. "voor wat!?!" zei Aliyah en keek der raar aan."Bel en ik schiet jou en die Kkr politie" zei Yassir dreigend. Fleur legde trillend de telefoon weg en stond daar maar een beetje suf bij." Wollah deze chicki geeft me jnoen" zei Chadia hoofdschuddend. "Wat willen jullie van ons" zei ik."we willen jullie.." zei Mohsin."Sorry we zijn bezet dus je kan oprotten" zei Aliyah en gebaarde met der hand van weg gaan.
Safouane, Samuel en Samir keken ons geschrokken aan."Oh met wie dan" vroeg Yassir."Gaat je geen ene fucking moer aan" zei Chadia."Je hebt grote praatjes hè" zei Mohsin lachend. "ja je moeder ook" zei Aliyah en keek hem vies aan."hou je bek man laat me je niet hier neuken" zei hij boos."Raak der aan wollah teh ik sloop je" zei Samuel boos."WHAHA Samuel is nu vriendje van Aliyah" zei Yassir lachend."Jij moet echt je bek houden je lult alleen maar shit uit je bek jonge" zei ik en wees naar Yassir.
Perspectief Aliyah
13:45
Na een hele lange ruzie kwam onze baas en stuurde de jongens weg en dus ook Samuel enzo. We gingen weer aan de slag een deden onze ding. Even later kwam luciano de JD binnen."Zo laat kom je" zei ik."Ja ze zijn gek dat ik om 7 uur ofzo hier moet komen gewoon kkr gek" zei hij."WHHAH wollah hij heeft gelijk" zei Safae lachend. "ik heb altijd gelijk broer" zei hij en sloeg op zijn borst." Wie is dat" vroeg Fleur. "Jongen uit onze klas" beantwoorde Chadia haar vraag."Waar is die ene shit wat ik in mijn oor moet doen" vroeg luciano en wees naar mijn walkie talkie.Je weet toch die ene kamer, daar moet je je even melden dan krijg je het" zei ik. "je doet alsof ik hier jaren lang werk hoe moet ik weten waar die kamer is" zei luciano zuchtend. Ik zuchtte en zei tegen hem dat hij me moest volgen. Ik bracht hem naar de baas en ging weer naar de kassa."Umm mevrouw weet u misschien hoeveel deze kost staat er geen prijs op" vroeg een meisje."ik ga even voor je kijken" zei ik en pakte die schoenen aan."Ik heb hier een meisje die wilt weten hoeveel die Nike 270 zijn maar er staat geen prijs op" sprak ik door de walkie talkie."Even hoor" zei ik tegen dat meisje en glimlachte naar der.
"ja geen probleem" zei ze."Aan de binnen kant van de schoen staat een bar code dan kan je even scanen en als dat niet werkt moet je even de code in typen" zei mijn collega via de walkie tolkie. Ik deed wat ze zei en zag de prijs staan."Het is €125" zei ik en gaf die schoen weer terug." Oh isgoed mag ik misschien in maat 37,5 passen" vroeg ze. "ja isgoed mijn collega gaat je daar mee helpen" zei ik en wees naar Chadia."Kom maar mee" zei Chadia. Chadia draaide zich nog om en stak haar middelvinger op naar me. Ik lachte sneeky en liep weg "ik zag net zo een geile chick wezebi" zei Luciano en keek ons aan."Wie" zeiden Safae en ik. "Kijk dat meisje daar" zei Luciano en wees een kant op. Ik keek die richting op en zag Yasira. "Dat is Yasira" zei ik lachend."Ken je der" vroeg Luciano."Ja is de dochter van mijn moeders beste vriendin."Yasira kom eens" riep Safae.
Yasira liep lachend onze kant op. We groette haar en stelde haar voor aan luciano."Werken jullie hier" vroeg Yasira."Nee we lopen stage" zei luciano."Oh ik heb ook een stage plek nodig zal ik hier komen" vroeg Yasira. "jaaa kom" zeiden Safae en ik enthousiast."Jullie passen wel bij elkaar" zei Safae en keek luciano en Yasira aan."Hou je bek Safae moet jij niet naar Samir ofzo" zei ze."Jullie moeten echt serieuzer gaan werken" zei Fleur uit het niets."Je moet echt je kkr bek houden ben pas 5 minuten hier en je begint me te irriteren" zei luciano geïrriteerd.
"Je moet niet met kkr schelden mensen gaan er aan dood" zei Fleur."Is maar een woord, kkr kan net zo goed een merk zijn jullie mensen nemen ook alles serieus Kanus jonge als je opa verdrinkt ga je toch ook niet huilen als ik water zeg" zei luciano boos."Ja maar dat is anders" zei Fleur."Wat anders ey weet je wat laat me niet in disscussie gaan want je gaat me echt Parra maken" zei luciano en liep geïrriteerd weg."ik vindt echt niet normaal wat hij doet" zei fleur hoofdschuddend. "Luister fleur je bent echt hayeck irritant hele dag lul je uit je bek hou gewoon je bek dicht" zei Safae.
"Woow ik wist niet dat je zo over me dacht" zei fleur zielig."Ey fleur je moet boven even helpen" zei Alisa."ja ik ga wel mensen vinden me toch irritant" zei ze en sloeg der haar naar achteren. "Ey zeg even eerlijk je vindt luciano leuke hè" zei ik met opgetrokken wenkbrauwen."Ken hem maar 2 minuten ofso dus doen jullie rustig" zei Yasira lachend."mm we kunnen hem zo voor je regelen hoor als je wilt" zei Safae met der wenkbrauwen op en neer."Ey ik ga naar huis hoor jullie doen dom" zei Yasira en liep weg. "Whaaha we gaan nogsteeds voor je regelen" zei ik lachend.
Perspectief Chadia
"Mag ik maat 36,5 passen dan" vroeg dat meisje.
"ja isgoed" zei ik en liep naar het magazijn. Deze bitch denkt ik ben haar slaafje dat ik steeds heen en weer moet gaan ik ga jullie even uitleggen wat er is gebeurt. Aliyah zei dat ik haar kon helpen toch oke maar nu ik geef haar die schoenmaat ze past het niet ik geef haar kleinere maat. ze past het weer wjooww wat voor voeten heeft zij. Ewa nu zijn we geëindigd op 36,5 maar ze moet gewoon 38 of 39 passen ze doet hayeck moeilijk Oeff. Ik geef dr de schoen en zie iemand binnen lopen die ik graag niet had willen zien........Sorry korte deeltje, volgende deel wordt langer.
Wie zag ze?????
Volgende deel komt gauw.
Stem en reageer
Schatjes Deel ons boek!!❤️
Xx schrijvers
JE LEEST
Het begon met haat....
RomantiekDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...