Wat voor af ging: hij liep naar me toe en......
Perspectief Safae
Hij liep naar me toe en keek me aan met een blik van wacht maar. Ik rolde met me ogen en liep met de dames naar baan 6."Ik ga als eerst" zei ik en pakte de lichtste bal uit dat ding(weet niet hoe dat heet) ik gooide de bowling bal maar kwam tegen dat zwarte rand aan."WHHAH hayeck scheef" zei Samir lachend."je hoofd is scheef"zei ik en ging zitten."je doet lijp he" zei hij en keek me aan."ik ben!" zei Aliyah enthousiast en pakte een bowling bal. Toen ze de bal gooide gleed ze gewoon uit."WHAHAHAA ALIYAH" zei Chadia lachend."AHHAH zou bijna me nek breken" zei ze lachend."HAHQHA je leek op een wahed zeekoe" zei ik lachend."Ey hoertjes jullie moeten niet eens praten ik heb tenminste wat omgegooid" zei ze en gooide haar haar naar achteren."Wahah laat de prof nu gaan" zei Samuel."jij prof Pff sorry hoor je kan je veters niet eens strikken" zei Aliyah lachend."WHAHA zeg Wollah hij kan niet zijn veters strikken" zei ik lachend."Wollah kan wel, Aliyah wilt zehma mij schande geven" zei hij en keek Aliyah aan. Samuel pakte een bal en gooide strike."hij wilt nu zehma mooi boy spelen" zei Safouane en pakte een bal."sowieso broer ik ben de beste" zei hij en ging weer zitten."deze is voor jou Chadia" zei Safouane en gooide de bal."AJAJHAHA Zozo Chadia wat is dit nou" zeiden Aliyah en ik."hayeck ga maar weer zitten" zei Chadia.
"Ewa ik heb strike voor je gegooid" zei Safouane en gaf Chadia een knipoog."nu ben ik" zei Chadia en stond op."wezebi deze bal is hayeck zwaar" zei Chadia en legde de bal weer terug."kom laat me je helpen" zei Safouane en stond op. Ze pakte samen een bal en gooide het."ahhhh jullie zijn echt schatig samen" zei Aliyah."wat schatig ga jij naar je Samuel" zei Chadia lachend en ging weer zitten."Oh dus je vond het zehma niet leuk toen hij zo achter je stond" zei ik en keek der met een grijns aan.
Na het bowlen keken we op de scorebord "YEAHH BEN EERSTE" zei ik. "WoW ik ben tweede" zei Aliyah. "Tfoe ik ben zesde" zei Chadia lachend. "Hahahaha" zei Safouane lachend. "Wat lach je ehh zwerver" zei Chadia.
Na het bowlen besloten we naar een restaurant te gaan. We liepen naar binnen en namen plaats. "Hallo wat willen jullie bestellen." Vroeg de serveerster. WoW we zitten amper en ze vraagt al wat we willen eten. "We zijn nog bezig" zei Samir en keek naar het menukaart. Na dat we alles hebben besteld eten we lekker onze eten op. "Ey Chadia kijk je broer daar" zei Aliyah. "ewilie wat doet hij hier" zei Chadia.
Perspectief Chadia
Ik probeerde me een beetje te schuilen zodat hij me niet zou zien, maar dat lukte niet echt. Shit hij komt deze kant op. "Wat doe jij hier!!" Zei me broer boos. "Uhm eten" zei Safouane droog."Hou je bek vriend heb ik het tegen jou" zei mijn broer boos."Wollah jullie hebben echt geluk dat ik jullie broer niet zeg wat jullie doen" zei Nasser(mijn broer) "Nasser dit stelt niks voor Samir is een vriend van me broer en moest wat zeggen dus toen gingen ze gewoon zitten" zei Safae."Ewa boeit mij niet yallah sta op" zei Nasser. We stonden op en groeten de jongens."wachten jullie hier kom zo" zei mijn broer en liep weg."vindt echt zielig voor ze" zei Aliyah."ja echt oeff waarom moest me broer komen" zei ik."OMG kijk de zus van nihad met je broer" zei Safae geschrokken."liet hij ons hier wachten voor die kech Wollah teh ik ga naar ze toe" zei ik en stopte mijn telefoon in me tas. We liepen naar ze toe en keken ze aan."wat doe je hier zeg toch blijf daar staan wesh ben jij doof oulleh" zei mijn broer geïrriteerd."wesh zijn we je honden dat we daar moeten wachten terwijl jij met deze hoer bent" zei ik."hou je bek tegen wie praat je zo ben niet 1 van je vrienden" zei mijn broer boos."gaan we nog naar huis of niet" zei ik.
We liepen naar de auto en stapte er in. De zus van nihad stapt voor in de auto en deed wat lipglos of."Ulgg tfoe""Waarom is ze hier" vroeg ik."hou je bek je praat hayeck veel" zei mijn broer geïrriteerd en starte de auto."Wats jou probleem mag toch vragen wat deze kech hier doet of wat" zei ik."wat kech ben jou niet" zei Selma(zus van nihad)"O dus nu wil je zehma heilig spelen omdat me broer hier is ga slapen" zei ik en keek der vies aan."Ey luister dan bitch ik ben geen ene hoer dus kom niet lullen uit je bek" zei selma."Ey praat niet zo tegen me zusje" zei Nasser boos."wat praat niet zo tegen me zusje zei begon of niet" zei selma."waarom moet je schreeuwen we zijn niet op de markt" zei Aliyah."hou je bek je hoeren moeder komt van de markt" zei selma. "Wat je hoeren moeder ik ga je op je bek slaan ga je zien" zei Aliyah en duwde haar hoofd tegen het raam. "Auww" schreeuwde Selma. "Wat schreeuw je ehh kech" zei ik.
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...