Perspectief Samuel
~ 21:00
Thuis aangekomen ging ik gelijk de douch in. Na het douchen liep ik naar beneden en zag me pa op de bank."Salam alaikum mijn zoon" zei mijn vader en keek me aan."Salam baba" zei ik en ging naast hem zitten."heb je al gegeten" vroeg hij vragend."ja had even snel een restaurantje gepakt met een vriendin" zei ik. "Kifesh vriendin" zei me vader met opgetrokken wenkbrauwen en keek me vreemd aan.
Ik ga gewoon de waarheid vertellen dat ik Aliyah leuk vindt En dat ik van der hou. voor dat ik het wou vertellen kreeg ik een App binnen.
#hetgesprek#
Adil: kom naar lounge hicham is opgepakt!
Ik: saff ben er binnen 10 min
#eindgesprekIk stond op en liep gelijk naar boven."SAMUEL!" schreeuwde mijn vader.
Ik trok snel mijn traingspak aan en liep naar beneden."papa ik kom zo is noodzakelijk" zei ik en pakte mijn auto sleutel."Wat noodzakkelijk?" vroeg hij vragend en stond op. zonder er op te reageren verliet ik het huis. ik stapte snel me auto in en reed weg. Aangekomen bij de lounge zag ik Safouane en Samir de oprit op rijden. ik wachtte op ze en zo liepen we naar binnen."Wats gebeurd" vroeg Samir vragend aan Adil."Hicham is opgepakt ah neef" zei memet."Hoee!" vroeg ik."iemand heeft zijn kkr bek opengetrokken ze weten ook waar we zijn" zei jemairo."wie de kkr heeft dat gedaan" zei Safouane boos."de enige echte Ramzi" zei Adil en ging zitten.
(Ramzi was ooit 1 van ons maar hij werd jaloers omdat Hicham ons meer klusjes enzo gaf dan hem)
"Echt een kkr jood" zei ik lichtjes boos."Gaan we wraak nemen?" vroeg Redouan vragend."TUURLIJK BEN JE KKR DOM WE GAAN NIET ALS PUSSY'S NIKS DOEN" zei Adil boos."Aii wats de planning" vroeg ik."jullie 4 gaan club blu pakken heb gehoord dat ze daar zijn" zei Adil en wees naar jemairo, Safouane, Samir en mij."Samuel jij pakt die kech daarzo dan valt het niet echt op" zei Adil."ik heb een vriendin" zei ik."boeit me geen ene kkr" zei hij en keek me boos aan."kkr jonge wat ga je moelijk doen geef jamairo die kech broer" zei ik geïrriteerd.
Adil liep dreigend met de pistool naar me toe en richtte die tegen me hoofd aan."je gaat doen wat ik zeg of wil je deze ganoe in je reet eh zemmel, boeit me geen ene kkr dat je een vriendin heb" zei hij en drukte de pistool tegen me hoofd aan. dit maakte me kkr boos als het kon zou ik hem nu nu schieten z'n kkr moeder. Samir zag dat ik boos werd en hield mij en Adil uitelkaar."saff laat die homo" fluisterde Samir in me oor.
Perspectief Samir
Na dat we ingedeeld werden door Adil gingen we weg."Ey leyre doe wat we zeggen" zei ik en stapte de auto in. Safouane kwam naast me en Samuel en Leyre zaten achterin. snel reden we naar onze bestemming. Aangekomen in Rotterdam bij Club blu stapte we uit. ik zette me pistool tussen me boxer en broek en we liepen naar binnen.
"Ey ik kijk bij vip of ze daar zitten" zei jemairo en liep weg."aii ik ben hier met deze" zei Samuel en liep met Leyre weg.Even later kwam jemairo weer terug en vertelde dat ze naar buiten gaan."saff ik app Samuel wel" zei ik.
Ik appte Samuel dat Ramzi buiten was. Snel liep ik met Safouane en jemairo naar de nooduitgang en pakte onze pistool."Nee ze weten niet dat ik ze hebben gesnitchd" hoorde ik Ramzi aan de telfoon.
Safouane gaf me een blik dat ik hem moest dekken. ik knikte en trok aan de trekker."waar the fuck is Samuel" zei jemairo."wollah meh ik weet" zei ik.Ramzi stapte in de auto en Safouane rende naar hem toe en richte zijn pistool op z'n slaap. "stap uit die auto" zei Safouane dreigend. jemairo en ik liepen hun kant op en richtte ook onze pistool op hem. hij stapte uit de auto en keek ons vragend aan."wollah ik dacht dat we vrienden waren" zei hij ze3ma zielig.
"Oo dus vrienden snitchen elkaar eh kkr flikker" zei ik boos."Ey zet die zak op zijn hoofd" zei Safouane en hield hem vast."ik deed een zak om zijn hoofd heen en bracht hem naar de auto.Jemairo rende naar de auto van Ramzi en stak die in de fik."WAT DOE JE" zei Safouane."had zin" zei hij lachend en stapte de auto. ik lachte en stapte ook de auto in."ik had nog een paar x Samuel gebeld naar hij nam niet op" zei ik. aangekomen bij de lounge brachten we Ramzi naar Adil."waar is Samuel" vroeg Adil."weten we niet" zei Safouane."ga hem zoeken heb nog een klusje voor jullie" zei Adil.
We knikte en liepen weg. We reden weer richting Rotterdam. aangekomen bij club blu zagen we Leyre voor de deur."waar is Samuel" vroeg jemairo en keek der vragend aan."hij werd meegenomen in..." zei leyre en stopte met praten. "Praat eh zebi" zei ik.
JE LEEST
Het begon met haat....
RomanceDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...