Perspectief Chadia
~11:00 / vrijdag
vandaag ga ik lekker met me schatjes naar de stad.
Ik stond op en liep naar beneden."waar is iedereen" dacht ik bij mezelf. ik besteedde er geen aandacht aan en maakte wat pannenkoeken. Na het eten liep ik naar boven en pakte mijn kleren. Ik liep de gang op en zag me zusje de trap aflopen."waar zijn mama en papa" vroeg ik.
"Weet ik niet ben ook pas net wakker" zei ze. ik negeerde haar en liep de badkamer in."HEB JE GEEN PANNENKOEKEN BEWAARD VOOR ME" hoorde ik der schreeuwen."JA ALS NIEMAND THUIS IS MAAK IK TOCH VOOR MEZELF MOET IK VOOR LUCHT MAKEN OULLEH" schreeuwde ik terug.Ik nam een lekkere warme douche en trok daarna me kleren aan. ik liep naar mijn kamer en koos een hoofddoek.{Outje}
Ik pakte me tas en dropte paar dingen er in. ik spoot nog een beetje parfum en pakte mijn telefoon. ik liep naar beneden en groette me zusje."naar waar ga je" vroeg ze vragend."met Safae en Aliyah naar stad" zei ik."kan je ook wat voor me kopen" zei ze."zoals" vroeg ik vragend."schoenen of kleren" zei ze."mevrouw dacht je geld teveel ofzo" zei ik."alsjeblieft Chadia" smeekte ze."ik zie nog wel" zei ik. ik appte de meiden nog snel dat ik kom.
Ik groette me zusje en verliet het huis.Ik stapte op me scooter en reed naar Aliyah. daar aangekomen zag ik der voor de deur op de scooter.
Ik toeterde en gelijk keek ze op. ik lachte en reed naar der toe."dag moppie" zei ze en gaf me een knuffel."dacht schatje" zei ik en knuffelde der terug.
We reden naar Safae en zo richting de stad. daar aangekomen gingen we even snel naar de Zara omdat Safae wat moest terug brengen."Hoe is het tussen Samuel en jou trouwens" zei ik."denk van goed ga morgen of later even langs hem"."kom als we klaar zijn met stad dan ga ik met je mee" zei Safae."ja ik ook" zei ik."isgoed" zei Aliyah blij.
We liepen naar de kassa en Safae deed der ding."ik moet jullie nog altijd wat vertellen" zei Aliyah."Vertel" zei ik enthousiast."Samuel en ik hebben..." zei ze."OMGGGGG ZEGGG WOLLLAHHH" schreeuwde ik."whaha wollah" zei ze lachend."Wezebiii sinds waneer en hoe eh zwerver" zei Safae en pakte haar tasje. Ze vertelde alles en we gingen daarna naar Samuel. Ik ben echt zo blij voor haar he! Me schatje wordt groot❤️
Paar maanden later...
{8 april}Perspectief Safae
~14:34
Morgen is Chadia jarig dus Aliyah en ik gaan even richting de Bijenkorf.
Ik had me kleren al aan dus liep naar beneden. ik groette me ouders en verliet toen het huis. ik reed snel richting Aliyah en zo naar de stad.Aangekomen in de stad parkeerde we onze scooter bij de dam en gingen we de Bijenkorf in."Wat ga jij voor die zwerver halen" vroeg ik."eigenlijk moet ik gewoon een tandenborstel halen met zo een douche gel pakket" zei Aliyah dood normaal."HAHAHAH zeg wollah" zei ik lachend."als ik skeer was zou ik dat halen, maar Chadia heeft geluk ben momenteel even rijk" zei Aliyah."ze3ma rijk" zei ik en keek der aan."hahahha toch" zei ze lachend.
"Oke maar even serieus wat ga je halen" vroeg ik."je weet toch die ene zwarte muere Alexander mcqueen"
"Jaa" "ja die ga ik voor der halen" zei Aliyah."jaa goeiie" zei ik.
"Haal die ene Gucci riem die ze wouw met die diamantjes" zei Aliyah."juistt die ga ik voor der halen" zei ik blij.
We liepen de roltrap op en gingen eerst de schoenen halen. nadat we klaar waren gingen we richting de Gucci riemen.
JE LEEST
Het begon met haat....
Lãng mạnDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...