Perspectief Chadia
~13:00~
"Ewa yallah poseer" zei me nicht en maakte een foto van me."Was niet eens klaar man" zei ik en keek der aan."pech voor jou heb geen zin om nog 1 te maken" zei ze en stapte de auto in. ik zuchtte en stapte ook in."Kijk heb mooie hartje op je gezicht gezet is heel mooi" zei ze en liet me de foto zien.( foto/ outje)Ik rolde met me ogen en sloeg de foto op. Me nicht en ik gaan even gezellig de stad in en daarna zien we wel wat we gaan doen. aangekomen stapte we uit en liepen we rond."Ewa gekke Turk" hoorde ik iemand zeggen. ik draaide me om en zag Ayoub."Ahaha dag homo" zei ik en gaf hem een knuffel."Waar zijn die andere losers" zei hij lachend."Safae is ergens hier in Nador en Aliyah NL" zei ik.
Perspectief Aliyah
~20:00~
Eindelijk zijn we in Marokko na 2 dagen😭. we zijn nu in een soort vakantie huisje bij Safouane en Samir. Ik gaf ze alle 2 een knuffel en vroeg ze waar Safae en Chadia waren."ze zouden vanavond langs komen maar weet niet zeker" zei Samir.
"O oke isgoed" zei ik."fakka broer" zei Samuel en gaf Safouane en Samir en mannelijk knuffel."rustig met jou" zei Samir en gaf hem een boks."maar waar kunnen Aliyah en ik onze spullen neerleggen'' zei Yasira en keek naar onze koffers.''boven ergens zijn kamers vrij jullie kunnen die nemen'' zei Safouane.''isgoed'' zeiden we en liepen met onze koffers naar boven.nadat we onze koffers hadden uitgepakt (de helft dan) namen we een lekkere douch en trokken we onze outje aan.(outje/foto) Yasira had de zelfde maar dan een korte spijker rok tot der knie)
we maakte nog een spiegel foto samen en liepen toen naar beneden. ik zag dat Samuel me van top tot teen aan keek. ik keek hem met een glimlach aan en ging tegen over hem zitten.''is er iets dat je zo lang kijkt'' zei ik en keek hem aan.''mag toch naar me vrouwtje kijken'' zei hij met een grijns.''welke vrouw ik zie geen ring om der vinger'' mengde Yasira mee.''whaha toch'' zei ik en keek Yasira lachend aan.''maak je niet druk komt snel'' zei hij met een knipoog en liep toen weg.''ey komen jullie mee naar Chadia en Safae'' vroeg Safouane.''jaa duuhhh'' zei ik luidruchtig en stond op.
hij lachte en liep naar de auto.''Aliyah jij moet op de schoot van Samuel'' zei Samir en deed de auto deur open ''hoezo'' zei ik en keek hem aan.''er is nergens plek'' zei hij.''dan ga ik op de schoot van Yasira'' zei ik.''Aliyah nee sorry je weet wat ik heb'' zei ze en keek me aan.(Yasira is ongesteld en heeft er heel erg veel last van)''dan kom op mijn schoot'' stelde ik voor.''nee wollah niet ik ga dingensen(lekken)'' zei ze met zo een blik van 'je weet toch wat ik bedoel' ''maar ik ga niet op zijn schoot zitten'' zei ik.''ik ga je niet bijten hoor'' zei hij lachend.''haha grappig'' zei ik zo droog mogelijk.''Aliyah ga tussen zijn benen'' zei yasira.''jij moet al helemaal je snuit houden'' zei ik en ging tussen de benen van Samuel zitten.''whaha ben je boos'' zei Samuel en deed een arm over me heen.''raak me niet aan'' zei ik en sloeg zijn hand weg. Youssef en Yasira namen plaats en Samir reed weg.''niet zo boos schatje'' zei hij en gaf me een kusje in me nek.''SAMEUL JONGEE'' schreeuwde ik. hij lachte en ging op zijn telefoon.
ik leunde met me hoofd tegen zijn borstkast aan en keek met hem mee. paar minuten later werd hij gespamed door Leyla (leyla die ex remember?). hij zucht en legde zijn telefoon weg.''wie is dat'' vroeg ik alsof ik het niet wist wie het was.''niemand'' zei hij.''oh dus een geest appt je'' zei ik.''is niemand om je druk over te maken'' zei hij lachend. ik pakte zijn telefoon uit zijn handen en deed zijn code(jaa ik weet zijn code voel me echt speciaal) ik ging naar wattsapp en drukte op leyla.
#hetgesprek#
leyla: hey schat hoe is het?
leyla: ik had gezien dat je in marokko bent
leyla: ben er zelf ook misschien kunnen we ergens afspreken
leyla: ik heb je heel erg gemist
leyla: vond het leuk dat je de vorige x langs me kwam misschien moet je dat vaker doen😏 dan..
kon het niet verder lezen omdat Samuel zijn tel uit mijn hand trok."hoezo mag ik het niet lezen" zei ik en keek hem aan."voor wat wil je het lezen" zei hij."je doet alsof je wat verbergt in jullie gesprek" zei ik oogrollend.
Aangekomen bij het strand stapte we uit maar ik werd terug getrokken door Samuel."wat is er" zei ik en keek hem geïrriteerd aan."wil je lezen wat ze zei" zei hij."nee hoef niet meer" zei ik."Ey tortelduifjes komen jullie" zei Safouane lachend."gaan jullie maar wij komen zo" zei hij."wij? je bedoelt jij" zei ik en probeerde weg weg te gaan maar hij hield me weer tegen."Samuel wat is jou probleem ik hoef jullie berichten toch niet te zien" zei ik geirtereerd.
Perspectief Safae
"Yasiraaaaaa" schreeuwde Chadia heel hard. ik draaide me om en zag Yasira naar ons toe rennen."AHAHAHA gekke bitch wat doe jij nou hier" zei ik lachend en gaf der een knuffel."Heb over 2 dagen bruiloft van me tante en ben hier voor vakantie" zei ze."hoezo heb je Aliyah niet meegenomen ah hoer" zei Chadia."heb der ook mee wat denk je zelfs pijpslet" zei ze."ZEG WOLLAH" zeiden Chadia en ik tegenlijk."wollah ze is daar verderop met der vriendje" zei ze."Wie Samuel zeker" zei ik."AHAAH JAAA" zei Yasira lachend."Wat zitten jullie nog hier yallah kom" zei Yasira. Chadia en ik stonden lachend op en liepen haar achterna. aangekomen op de parkeerplaats zag ik Aliyah en Samuel knuffel."ALIYAAHHH" schreeuwden Chadia en ik tegenlijk. ze draaide zich om en renden naar ons toe."WHAHAHAHHAHA GEKKKE BITCHESSS VAN ME" zei ze schreeuwend en sprong letterlijk op ons."heb je echt gemist zwerver" zei ik lachend."zoo en wat deed jij daar alleen met Samuel" zei Chadia met der wenkbrauwen op en neer."ik zweer voor je niks" zei ze lachend."Hmm en ik moet dat geloven" zei ik."ewa vraag hem" zei ze en weest naar hem.
"WHQHAH nee ik geloof je" zei Chadia lachend."oh jaaa moet jullie wat vertellen is echt erg denk ik" zei Aliyah."sgoed vertel ons zo ja dan gaan we even flexen" zei ik en deed een arm over der heen."ahhh heb jullie zo erg gemist" zei Aliyah zehma huilend.
"Bitch je doet weer hayeck" zei ik."nee echt" zei ze en veegde haar nep tranen weg."nee maar even series Yasira en ik zijn wel echt goals met onze outje of niet" zei Aliyah en stopte met lopen."Jaaa kijk ons outje dan" zei Yasira en maakte een rondje."WHAHAH beter lopen jullie door hoor" zei Chadia lachend. lachend liepen we naar de jongens.
Ewaa, weer een deeltje voor jullie. Haha. Byee
Xx
JE LEEST
Het begon met haat....
RomantiekDit boek gaat over 3 beste vriendinnen die elkaar sinds de basisschool kennen. Ze houden zich nooit bezig met jongens. En vertrouwen niemand behalve elkaar. Totdat er 3 nieuwe jongens in hun klas komen. Wordt het wat??? Of is het alleen maar pure h...