Deel 63💞

351 21 10
                                    




Perpectief younes ( broer van Safae)
{21:30}
Ik zit echt in de problemen man niet normaal.
Zo als jullie volgens mij weten zit ik in de onderwereld met Joshua (broer van Aliyah) goeie vriend van me en mijn vader komt er steeds meer achter.

"Zeg tegen papa dat ik gewoon werk als assistent Manager bij JD" zei ik."Waarom zeg je het gewoon niet zelf" zei ze."wezebii Safae je doet kkr moeilijk" zei ik zuchtend."saff ik zeg wel tegen papa maar als hij je komt vragen moet je gewoon ja zeggen saff" zei ik en keek der aan."Isgoed, maar zeg wollah dat je werkt" zei ze.

"Wollaahhhh !!!!!" Zei ik. Maar even series ik werk toch dus ik lieg niet a neef. ik liep naar me kamer en zag dat me telefoon af ging. ik pakte me telfoon en zag dat Joshua belde.

Het gesprek#
Joshua: waar ben je
Ik: thuis eh bradda
Joshua: we moeten paket bezorgen he
Ik: tfoe man, waar is het
Joshua: België dus chanta
Ik: Saff kom je me halen want als ik met die nieuwe waggie ga me vader slacht me
Joshua: hahaha hoezo
Ik: hij heeft me net lijp ondervraagd waar ik werk enzo
Joshua: heb tegen me pa gezegd werk bij zo een auto bedrijf van je oom en hij geeft me dubbel dus als me pa ooit naar je toe komt je weet het
Ik: wezebi waarom heb ik dat niet eerder gebruikt
Joshua: omdat je dom bent
Ik: ik ga je uithalen vriend
Joshua : Ey maar wat lopen we hier als bitches te praten we moeten naar België
Ik: kom me ophalen dan
Joshua: isgoed ben der zo
Ik: aii
Joshua : Ey wacht
Ik: wat
Joshua: me moeder en ik hebben beef dus ze wilt geen eten voor me maken neem eten ofso voor me mee
Ik: HAHAHA isgoed
Joshua : sterk

Eindgesprek #
Ik pakte me Valentino schoenen en liep naar de keuken waar ik me zusje aya zag."Zie je de heledag eten wollah teh je word dik" zei ik."helemaal niet je komt alleen op momenten dat ik steeds eet" zei ze."en dat is dus de heletijd" vervolgde Safae die net binnen kwam.

Lachend pakte ik een plastic bakje en pakte wat spaghetti voor Joshua. ik warmde het nog op voor hem en zette de deksel der op. Ik trok me Canada goose jas aan en liep naar buiten. Ik stapte in zijn auto en gaf hem het eten.

Nu vraag je vast af waar is me oudere broer khalid is, of als je dat niet afvroeg ewa fucked up ik ga het jullie vertellen.

hij is een halfjaar geleden getrouwd met sihem en hij is uit de onderwereld gestapt. ze vrouw is 3 maanden zwanger van zijn 2e kind. Zijn bruiloft had hij klein gehouden omdat het gevaarlijk was voor zijn vijanden anders zouden ze zomaar rwina gooien.

Joshua en ik reden naar de juiste bestemming. We liepen naar binnen En daar zagen we die ene jongen Samuel. we legde het pakket op tafel en Samuel legde het koffertje met geld op tafel. Joshua keek de heletijd boos en hij schudde de heletijd met ze gun. "wats met jou" zei ik. "Niks" zei Joshua boos. "Oke was dat het" zei Samuel en keek naar de tafel. "Ja is goed" zei ik. "uhh ben jij niet broer van Aliyah" vroeg Samuel en wees naar Joshua. "Ben jij niet die kkr homo die me zusje ten huwelijk vroeg" zei Joshua boos.

Perspectief Joshua
Deze gast gaat echt niet met me zusje trouwen en daar ga ik voor zorgen. hij is echt niet goed voor me zusje niet alleen omdat hij voor de vijand van mij werkt maar wat hij in het verleden allemaal deed daar gaat het om en hoe hij meisjes gebruikte.

"kunnen we dit gesprek een andere keer voeren" zei hij."Wij gaan geen ene kkr gesprek voeren jij gaat gewoon niet met mijn zusje trouwen en let op mijn woorden ik ga der ook voor zorgen ook" ze ik boos en liep weg. Younes en ik liepen naar de auto en ik reed weg
"gaat het bro" zei younes na een tijdje . Ik zuchtte en zei ja.

"Als je echt niet wilt dat die zemmel met je zusje gaat trouwen wollah teh ik help je" zei younes."Ja alsjeblieft die gast mag niet eens naar der kijken broer" zei ik."saff we regelen wel iets" zei hij. Ik bracht younes naar huis en ging zelf ook naar huis.

Thuis aangekomen zag ik me nichtje en zusje op de bank zitten."ik ben zo blij" hoorde ik Aliyah zeggen. "Aliyah je gaat niet met die gast trouwen" zei ik."waarom niet" zei ze en keek me aan."omdat ik het zeg" zei ik."hoezo dan" vroeg ze."omdat ik het zeg klaar"."wie de kkr ben jij om te bepalen als het van mama en papa mag" zei ze boos

"ik ga er voor zorgen dat het niet mag gaan we zien" zei ik."waarom Joshua waarom" zei ze huilend. Doet me echt pijn om me zusje zo te zien maar is voor der eigen bestwil.

Perspectief Chadia
Ik zat rustig op de bank een film te kijken totdat ik me telefoon voelde trillen. Ik pakte me telefoon en zag "my queen💕💍" staan. Dat is dus Aliyah.
#het gesprek#
A; Chadia
C; ja schat wat is er waarom huil je
A; kan je ff komen moet je wat vertellen
C; tuurlijk pop ik kom er aan
A; dankjewel schat
#einde gesprek#

Ik hing op en liep naar de gang. Ik trok me schoenen aan en liep naar buiten. aangekomen bij Aliyah deed haar nichtje open. ik groette haar en liep samen met haar naar Aliyah der kamer."dag schatje van me" zei ik en liep naar der toe."ik bel je straks ja" hoorde ik haar zeggen."isgoed als je thuis bent" zei ze.

Ze hing op en gaf me een knuffel."oke vertel wat is er" zei ik en ging naast der zitten. ze vertelde me alles en veegde haar opkomende tranen weg."komt goed wollah" zei ik en gaf der een knuffel."maar ik begrijp gewoon niet waarom" zei ze zuchtend."saff veeg je tranen weg we gaan wat leuks doen" zei ik.

"Wat wil je gaan doen" vroeg ze vragend."i dont know maar we zien wel" zei ik lachend. Na dat we besloten om een film te gaan kijken keken we naar de 'prinses switch'. Tijdens de film was Aliyah weer wat vrolijker gelukkig. Ik vindt het echt zielig voor der man. Maar het komt wel goed, ik voel het.




~💞


Stem en rea🙃
Volgende deel komt snel weer!

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu