Deel 93💕

222 21 4
                                    

Perspectief Chadia

~Zondag ochtend
~10:00
Ik werd wakker en zag Safouane niet meer naast me liggen. Ik bleef nog een kwartiertje op me telefoon en stond daarna op. Ik nam een snelle douch en kleedde me om in een abaya en liep daarna naar beneden.

Ik zag Bilal chillen op de bank tv te kijken. "Ayhay tv alles" lachte ik. Hij draaide zich om en begon te lachen. "Kom bij mamiie" zei ik en rende naar hem toe. Hij sprong op me en we begonnen helemaal te knuffelen.

Ik maakte een ontbijtje voor hem en hij at het op terwijl ik langs Naoual en Mayra ging kijken. Ik liep eerst langs Mayra en zag der nog rustig slapen en Naoual was met haar speelgoed aan het spelen. "Hey schat" zei ik en liep naar binnen.

"Mamaaa" zei ze en rende op me af. Ik knuffelde haar en liep met haar naar beneden om een ontbijtje voor der te maken. Ze ging aan tafel zitten en at het op. Bilal ging daarna naar boven en voor mij leek het wel een goed moment om de zolder op te ruimen.

~17:00
Ik liep de trap op richting de zolder en begon op te ruimen. Er lag overal troep. Speelgoed van de kinderen die ze niet meer gebruiken en kleding die te klein voor ze zijn. dit gaat nog even duren voor dat alles opgeruimd is.

Perspectief Anoniem...
~ 18:00
Jullie zullen nu vast denken wie is dit??? Haha daar komen jullie binnenkort wel achter. Maar ja ik ben dus mehdi, ben 28 jaar en ben drugsdealer. En die kkr homo's SS gang zijn me nog geld schuldig hun kkr moeders. En ik weet dat ze zijn getrouwd en kids enzo hebben Haha ze3ma nu heilig Yek??

Dus ik heb met me mannen een plan bedacht om ze te pakken, want anders gaan ze nooit betalen. Ik weet toevallig waar Safouane woont. Hoe ik dat weet? Nou ik heb dus 2 van me mannen gestuurd om op hem te letten en zij hebben dus gezien waar hij woont.

Ik kan Safouane's locatie hacken hierdoor kan ik zien waar hij nu is. "Meneer mehdi" hoorde ik Anouar mij roepen. Ik draaide me om en keek hem vragend aan. "We hebben gevonden waar Safouane nu is" zei hij "haal de rest hier" zei ik en draaide me om. Ik trok me la open en pakte er een gun uit en laadde hem vol.

Even later liep ik het pand uit en zag al me mannen voor de deur staan. Ja ik heb ze goed getamd a neef! "Saff jullie weten wat het plan is en wat jullie te doen staat?" Zei ik hard. Ze knikten allemaal en stapte de zwarte busjes in.

We reden met 2 busjes richting het huis van Safouane. We beginnen bij Safouane omdat hij het dichtstbij van het pand woont. We reden zijn straat in en Anass en Zohir stapten meteen uit. Ze openden voorzichtig hun deur.

Perspectief Anass
We opende de deur en zagen een meisje van 3/4 jaar op de bank liggen. We keken rond het huis heen en zagen geen Safouane of zijn vrouw. Zohir liep zachtjes naar haar toe en zette het doekje op der mond. Binnen no time viel ze in slaap. We namen der mee en rende de deur uit.

We stapten snel in en Mehdi scheurde de straat uit. "Wollah heel raar maar wagila was die chick gewoon alleen thuis ofzo" zei ik. "Beter toch" zei mehdi en grijnsde. We lachte en even later kwamen we aan bij het pand.

Shi half uur/45 min werd dat meisje wakker. "Mama" zei ze en keek om der heen. Jullie zullen nu vast denken je hebt echt geen hart enzo? Jawel hoor, maar moest haar vader en zijn domme vriendjes maar slim zijn om ons gewoon terug te betalen.

Perspectief Chadia
Ik werd gestoord door Mayra die begon te huilen. Oh die is ook wakker. Ik liep naar beneden en liep de keuken in. Bilal kwam de keuken in en vroeg wat ik ging maken."ga pap maken voor Mayra" zei ik."ulgg pap" zei hij."je at het vroeger ook" zei ik lachend.

"Roep Naoual even voor me" zei ik."isgoed" zei hij en liep weg. ik zette Mayra in haar stoeltje en Bilal kwam weer terug."ze is er niet" zei Bilal."hoe bedoel je ze is er niet" zei ik geschrokken."ze is niet ik de woonkamer"zei Bilal. Ik tilde mayra op en liep met Bilal de woonkamer in.

"NAOUAL !!!" schreeuwde ik. Geen antwoord.
Ik begon een beetje te stressen. ik rende de naar boven en keek in alle kamers."Naoual waar ben je" zei ik. ik heb alle kamers bekeken en zag der niet. Ik kreeg tranen in me ogen en belde Safouane.
#Het gesprek#
Ik: Safouane !
Safaua: jaa wat is er
Ik: Naoual is er niet
S: hoebedoel je
Ik: ze is gewoon weg idk waar heb hele huis onderzocht
S: Chadia ga geen grapjes maken
Ik: ik maak geen grap Safouane
S: waar was je dan
Ik: zolder maar deur was gewoon opslot
S: blijf daar ik kom naar huis
Ik: isgoed
#Eind gesprek#

Ik gooide me telefoon weg en ging door mijn haren. Ik liep maar beneden en zag Mayra en Bilal op de bank. Ik rook een brand geur en rende de keuken in. Shit de pap. ik haalde de pan van het vuur af en de brandalarm ding piepte.

ik deed de ramen open en hoorde de deur gaan.
Safouane kwam de keuken."waar is ze" zei hij."ik weet het niet heb hele huis onderzocht" zei ik met tranen in me ogen.

hij ging door zijn haren en pakte zijn telefoon. "KKKKR" zei Safouane schreeuwend."wat is er" zei ik. Safouane gaf zijn telefoon aan me en sloeg tegen de muur.

#Het bericht#
Anoniem: goedenavond vriend met mehdi je kent me vast wel. Ik krijg nog wat geld van jou en je matties. als je je nou afvraagt waar je prachtige dochter is nou die is hier aan het spelen met klei 😉 Als je haar terug wilt zeg die andere zemmels dat ik me geld terug wil
Hier een foto van je prachtige dochter als bewijs. Binnen 7 dagen wil ik mijn geld zo niet dan is ze weg....

 Binnen 7 dagen wil ik mijn geld zo niet dan is ze weg

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kon me ogen niet geloven. Ik zakte neer en huilde het uit. Safouane troostte me en zei dat we haar terug krijgen. hij pakte de telefoon en belde met iemand. ik stond op en liep de woonkamer in."en weet je al waar Naoual is" vroeg Bilal."ze is bij oma was vergeten dat oma haar zou ophalen" loog ik. Hij knikte en keek verder naar de tv.

~2 uurtjes later
De kinderen waren aan het slapen en Safouane en ik zaten in de woonkamer."hoeveel zijn jullie hem schuldig" vroeg ik."3 miljoen ofso" zei hij zuchtend."Ewilie en hoe willen jullie aan dat geld komen" zei ik. "Weet niet" zei hij en zuchtte.

~

Wordt vervolgd....

Volgende deel komt snel weer
Stem en rea💛

Het begon met haat....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu